Je kunt zoiets ook opsteken hoor, genoeg mogelijkheden.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:11 schreef -supergirl- het volgende:
@seam
hij heeft wel gelijk! lang haar bij mijn moederzie het al voor me!! of bij mijn oma
x100
Inderdaad. Laat dat korte haar maar aan de heren over. Dames zijn voor lang haar gemaakt.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:26 schreef Nightwulf het volgende:
meisjes/vrouwen horen gewoon lang haar te hebben
Zonder make up en tieten is 't gewoon een vent.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik begrijp wel waarom sommigen van jullie perse vrouwen met lang haar willen. Gewoon to be sure. Jullie zijn als de dood dat jullie op vrouwen met kort haar zitten te geilen en dat dan ineens blijkt dat het gewoon een man is. Dan gaan jullie twijfelen aan jullie geaardheid. Of het blijkt een pot te zijn. Jullie spelen gewoon op safe.
Snap ik best... Het zal voor jullie wennen zijn wanneer alle potten lang haar nemen en alle heterovrouwen kort haar en dan roepen jullie: getsie, vrouwen met lang haar, moet er niet aan denken...
Wees blij dat we niet meer in de sixties/ seventies leven. Mijn vader is toen toch geregeld aangesproken met 'He jongedame'.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:15 schreef n00b13 het volgende:
Overigens vrouwen boven de 50 met (mooi) lang blond haar
Soms echt een valstrik!
Dat jij op vrouwen valt die er uit zien als een vent en 95% van de normale heteromannen niet, heeft niets met onzekerheid onder hetero's, maar des te meer met jou bicurieusheidquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik begrijp wel waarom sommigen van jullie perse vrouwen met lang haar willen. Gewoon to be sure. Jullie zijn als de dood dat jullie op vrouwen met kort haar zitten te geilen en dat dan ineens blijkt dat het gewoon een man is. Dan gaan jullie twijfelen aan jullie geaardheid. Of het blijkt een pot te zijn. Jullie spelen gewoon op safe.
Snap ik best... Het zal voor jullie wennen zijn wanneer alle potten lang haar nemen en alle heterovrouwen kort haar en dan roepen jullie: getsie, vrouwen met lang haar, moet er niet aan denken...
Oh? Jij spreekt namens 95%? Wow... Zoveel onzekere mannen had ik ook weer niet verwacht?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat jij op vrouwen valt die er uit zien als een vent en 95% van de normale heteromannen niet, heeft niets met onzekerheid onder hetero's, maar des te meer met jou bicurieusheid
Wedden dat jij nu ook voor Bi wordt uitgemaakt...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:10 schreef G6-Reflex het volgende:
weinige vrouwen bij wie het staat..maar af en toe best leuke vrouwtjes gezien met kort haar..
maarja laten we gaan klagen over de haren van een vrouw sochtendsvroeg...
wedden dat ik dan aan me zak ga krabben...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wedden dat jij nu ook voor Bi wordt uitgemaakt...
Ik ook toen ik vroegah in de supermarkt werkte.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:28 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Wees blij dat we niet meer in de sixties/ seventies leven. Mijn vader is toen toch geregeld aangesproken met 'He jongedame'.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:10 schreef G6-Reflex het volgende:
weinige vrouwen bij wie het staat..maar af en toe best leuke vrouwtjes gezien met kort haar..
maarja laten we gaan klagen over de haren van een vrouw sochtendsvroeg...
Nee, je denkt in eerste instantie 'waarom loopt die kerel op hakken, zeker een vrijgezellenfeest?' en dan soms denk je 'oh wacht er zitten toch borsten aan, daar zou ik mijn handen wel op willen leggen', maar vaak ook denk je 'ik heb enorme jeuk aan m'n zak maar ik kan hier niet gaan lopen krabben'. Dat laatste is erg vervelend in publieke omgevingen, maar zo is het mannenleven.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef Sophie1603 het volgende:
Dus heb ik het nu goed:
Je ben in een club , of op straat of waar dan ook en je ziet een leuk meisje , in de eerste instantie denk je ja zij ziet er wel goed uit maar dan denk je toch oh nee ze heeft kort haar laat maar zitten.
Of heb ik het nu fout?
opsteken? gelijk de mooiheid van lang haar wegquote:Op maandag 11 februari 2013 23:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kunt zoiets ook opsteken hoor, genoeg mogelijkheden.Mijn oma had lang (dik)haar tot zeker haar 75-80ste maar dat stak ze altijd op, toen werd ze dement en vond het verzorgingstehuis het wel een goed idee om het kort te knippen in afzichtelijk bloempotkapsel want makkelijk.
Waarom wil je kort haar dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef Sophie1603 het volgende:
Ik vroeg me af, maakt het eigenlijk uit voor jongens hoe lang een meisje haar haar is.
Daar was ik gewoon benieuwd naar. Wat vinden jongens in het algemeen van meisjes met kort haar, of ligt dat allemaal aan persoonlijke smaak?
Ik denk dat het antwoord je al duidelijk is. En als je een kleine moeite zou nemen en op de volgende wereldvrouwenbijeenkomst dit bericht hardop zou kunnen uitlezen bespaart het ons mannen een hele grote moeite en veel emotionele schade en helpt het ook de mysterieuze maar hardnekkige vraag in je OP slash het vreemde idee wat vrouwen op de een of andere manier hebben gekregen (serieus, wie vertelt dit jullie?! meteen opsporen en opsluiten) dat kort haar leuk is. De samenvatting is als volgt:quote:
Amenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:01 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Ik denk dat het antwoord je al duidelijk is. En als je een kleine moeite zou nemen en op de volgende wereldvrouwenbijeenkomst dit bericht hardop zou kunnen uitlezen bespaart het ons mannen een hele grote moeite en veel emotionele schade en helpt het ook de mysterieuze maar hardnekkige vraag in je OP slash het vreemde idee wat vrouwen op de een of andere manier hebben gekregen (serieus, wie vertelt dit jullie?! meteen opsporen en opsluiten) dat kort haar leuk is. De samenvatting is als volgt:
- Kort & pittig is altijd fout. Een voorbeeld van kort & pittig is haar wat omhoog gestijld is (stekeltjes), of deels gekleurd, of aan de zijkanten gemillimeterd, etcetera. Alles wat door alleen vrouwen als "hip" wordt aangeduid eigenlijk. Oordeel: tenzij lesbisch, nooit doen. Nooit.
- Kort en normaal kan best mooi zijn, mits de vrouw zelf mooi is en het kan hebben. Alleen denken veel vrouwen of dat ze mooi zijn, of dat ze het wel kunnen hebben (of beide natuurlijk) en missen ze een of beide van die eigenschappen. Daarnaast is het natuurlijk zo dat zulke vrouwen er altijd beter uit zullen zien met lang haar. Oordeel: mits je mooi bent en kort haar kunt hebben, is het je die ene experiment gegund. Daarna altijd lang haar hebben, want je bent er mooier mee (zie voorbeeld Emma Watson, ontzettend geil wijf).
- Normale vrouwen moeten het nooit doen. Want lang haar is altijd mooier dan kort haar.
- Uitzonderingen: als je per se bij een of ander altogroep hoort of wil horen gelden er natuurlijk andere regels. Hipstermeisjes: () vooral je haar aan een kant helemaal afscheren, je vieze ongewassen bebrilde maten vinden het vast geil
Zelfde voor goths/metalheads die hun haren per se likzwart willen en in allerlei vreemde stijlen vormen, of van die punkchicks die roze en blauw tegelijk willen. Vooral doen, besef je dan ook dat je echt nooit buiten je afgesloten groep komt.
Duidelijk zo, hoop ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |