Waarom anders ..?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Yeh, right en ik ben Heradotus.
En desnoods enkel de achteruitgang gebruikenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je dat op een kerel vind lijken ben ik benieuwd wat jij wel een vrouw vind.
Maar voor Emma zou ik bi worden
Tomboy noemen ze zoiets, toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je dat op een kerel vind lijken ben ik benieuwd wat jij wel een vrouw vind.
Maar voor Emma zou ik bi worden
Maar, laat eens een echte vrouw zien dan?quote:
No thanks.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En desnoods enkel de achteruitgang gebruiken
Komt goedquote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ben een beetje flauw. Trek het je niet aan.
quote:
Echt niet, bij sommige vrouwen staat lang haar gewoon niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef Seam het volgende:
Sommige vrouwen staat kort haar wel, desalniettemin staat lang haar altijd beter!
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Echt niet, bij sommige vrouwen staat lang haar gewoon niet.
Helaas goed geradenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Vast niet ouder dan 17?
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar, laat eens een echte vrouw zien dan?
Maar je bent dus ouder dan 15 en jonger dan 18, maar je hebt geen idee of mannen meer van lang of kort haar houden?quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Echt niet, bij sommige vrouwen staat lang haar gewoon niet.
Dank je, wat is er overigens mis met je quoteknopje?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:11 schreef -supergirl- het volgende:
@seam
hij heeft wel gelijk! lang haar bij mijn moederzie het al voor me!! of bij mijn oma
x100
Oma's zijn dan ook niet aantrekkelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 21:11 schreef -supergirl- het volgende:
@seam
hij heeft wel gelijk! lang haar bij mijn moederzie het al voor me!! of bij mijn oma
x100
En jij maar die aarzen checken tot je dichterbij komtquote:Op maandag 11 februari 2013 21:15 schreef n00b13 het volgende:
Overigens vrouwen boven de 50 met (mooi) lang blond haar
Soms echt een valstrik!
ja die doet het soms inneens niet meer. dan quote ik iemand maar krijg ik een leeg bericht, en de andere keer doet hij het weer wel. heel vaag en klotequote:Op maandag 11 februari 2013 21:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dank je, wat is er overigens mis met je quoteknopje?
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar, laat eens een echte vrouw zien dan?
[..]
No thanks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
herkenbaar?quote:
Op maandag 11
februari 2013 21:16 schreef
De_Pel het
volgende:
[..]
En jij maar die aarzen checken tot je dichterbij komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |