Die meneer moet je echt altijd goed in de gaten houden.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ging meer om deze meneer eigenlijk.
[..]
dWc en ik hebben er een praatgroep over opgericht.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, nog steeds een gekrenkte ego omdat ik je van mijn leven niet zou doen?
Loyaalquote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Weet ik, maar zal me ook inhouden.
Als dat inhoudt dat je niet meer post, graag.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Een beetje een 'doerak' is het he.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Die meneer moet je echt altijd goed in de gaten houden.
proberen een wit voetje te halen bij Frankquote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
EEY DOE NORMAAL MI PAPIquote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als dat inhoudt dat je niet meer post, graag.
wrm oppeens zou deftug type mi papi?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Gewoon, nee.quote:
Inderdaad en zie ook geen enkele verandering.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een beetje een 'doerak' is het he.
Begin jij nou ook al? Flikker lekker een eind op.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
wrm oppeens zou deftug type mi papi?
Gaat dat wel goed, jullie grote ego's samen?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dWc en ik hebben er een praatgroep over opgericht.
Omdat ik iemand mag en diegene chagrijnig is en ik dus daar rekening mee houd ben ik een kontenlikker?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
proberen een wit voetje te halen bij Frank
zit op pc jwz.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kan je er toch niet uit redden.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Omdat ik iemand mag en diegene chagrijnig is en ik dus daar rekening mee houd ben ik een kontenlikker?
Logisch.
Fas.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens proberenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan je er toch niet uit redden.
Ja hoor, we hebben een locatie gezocht met toiletten die extra laag hangen. Anders dippen onze eikels elke keer in de pot.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaat dat wel goed, jullie grote ego's samen?
Je moet er ook niet in gaan zitten.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben een locatie gezocht met toiletten die extra laag hangen. Anders dippen onze eikels elke keer in de pot.
Nee echt, ik geef geen fuck.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee echt, je likt z'n kont maar hoor.
He?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben een locatie gezocht met toiletten die extra laag hangen. Anders dippen onze eikels elke keer in de pot.
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee echt, je likt z'n kont maar hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |