Tierelantijntjesquote:Op maandag 11 februari 2013 20:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan idd. Je smaak is wel discutabel :s maar gezien je etnischiteit () zal je idd wel van gladde en blinkende dingetjes en gouden tierelantijntjes houden.
Shit zeg.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan idd. Je smaak is wel discutabel :s maar gezien je etnischiteit () zal je idd wel van gladde en blinkende dingetjes en gouden tierelantijntjes houden.
Oh ja, houd er van wanneer je mij denigrerend toespreekt.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest lachen._! [ afbeelding ]
Vind smooth boys wel geil ja.
Zie die pi kutquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tierelantijntjes! Hahaha.
Gezien d'r etniciteit () zou ik eerder deze richting op denken:
[ afbeelding ]
Ach.quote:
Hequote:Op maandag 11 februari 2013 21:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Shit zeg.
Tevens kkracist, TR gemacht.
Hahaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tierelantijntjes! Hahaha.
Gezien d'r etniciteit () zou ik eerder deze richting op denken:
[ afbeelding ]
Zal eens in je gezicht tuffen terwijl je mijn bestelling opneemt.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh ja, houd er van wanneer je mij denigrerend toespreekt.
Oud hollandschquote:Op maandag 11 februari 2013 21:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Prachtig, niets meer aan doen.
Wow.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal eens in je gezicht tuffen terwijl je mijn bestelling opneemt.
Dm maar.quote:
Toen ethnischiteit nog gelijk stond aan slavernij.quote:
Zou weigeren om jou te helpen en vervolgens de noodknop indrukken.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
They take it up the ass.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die chickies uit die regio daarentegen.
Jij met je tuf-fetish.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind die blonde niet zo, verder eens.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die chickies uit die regio daarentegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat jij er dan weer uitziet alsof je uit een asiel komt.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind die blonde niet zo, verder eens.
Heb ik nog niet gezien anders. Wanneer stuurde je dat?quote:
Oké.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou weigeren om jou te helpen en vervolgens de noodknop indrukken.
[ afbeelding ]
Godver.quote:
Jij weet waar je over praat inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toen ethnischiteit nog gelijk stond aan slavernij.
Weer even klaar met dat op de man spelen. Ben een beetje chagrijnig vandaag en geen zin in gezever op de maandagavond.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht je vader maar zo over je moeder.
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien anders. Wanneer stuurde je dat?
Ahw, nog steeds een gekrenkte ego omdat ik je van mijn leven niet zou doen?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jammer dat jij er dan weer uitziet alsof je uit een asiel komt.
Was een standaard grap, niet echt persoonlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weer even klaar met dat op de man spelen. Ben een beetje chagrijnig vandaag en geen zin in gezever op de maandagavond.
You are a tuf girl.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Godver.Kan het niet ontkennen nee.
SIR YES SIR.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weer even klaar met dat op de man spelen. Ben een beetje chagrijnig vandaag en geen zin in gezever op de maandagavond.
En toch wel veel flirten he, wispelturige vrouw.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, nog steeds een gekrenkte ego omdat ik je van mijn leven niet zou doen?
Neuh weet ik, maak er verder ook niet zo'n probleem van.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Was een standaard grap, niet echt persoonlijk.
Ach ga je ph waarde bijstellen, misselijke augurk.quote:
Nicequote:Op maandag 11 februari 2013 21:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh weet ik, maak er verder ook niet zo'n probleem van.
Flirten?! Vas pls.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En toch wel veel flirten he, wispelturige vrouw.
Zal eens een augurk op je hoofd duwenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach ga je ph waarde bijstellen, misselijke augurk.
Maar gewoon eventjes geen zin in gezever.quote:
Begrijpelijk, zal me inhouden vanavond.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar gewoon eventjes geen zin in gezever.
Ging meer om deze meneer eigenlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, zal me inhouden vanavond.
quote:
Oh ja, in dat geval.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ja, die zoen en halfneuk gifjes, get a room dushi
Nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal eens een augurk op je hoofd duwen
Ach kom op. Ontkennenquote:
Weet ik, maar zal me ook inhouden.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ging meer om deze meneer eigenlijk.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |