Nou meid, vind het enig.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben een locatie gezocht met toiletten die extra laag hangen. Anders dippen onze eikels elke keer in de pot.
Ow jawel, dat argument slaat nergens op. Ik laat het je enkel wetenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je geen fuck gaf had je niet gereageerd op m'n post.
so coldquote:
Mocht ze willenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas over 10 jaar.
[ afbeelding ]
Jouw gedrag hier in de sc slaat ook nergens op, maar als frank een keer chagrijnig is dan doe je totaal anders, ja logisch.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ow jawel, dat argument slaat nergens op. Ik laat het je enkel weten
Mocht ze willenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas over 10 jaar.
[ afbeelding ]
Oh snap.quote:
Dit is toch positief? Apartquote:Op maandag 11 februari 2013 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas over 10 jaar.
[ afbeelding ]
Zie ik er nu uit als 9 dan? Dit mens ziet eruit als 20.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas over 10 jaar.
[ afbeelding ]
Wat ben jij ineens lief voor Vas. Ik las dat voor ik scrollde, en dacht gelijk dat er weer de zoveelste vieze, gore, vette, lelijke negerin voorbij zou komen.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas over 10 jaar.
[ afbeelding ]
Mi papiquote:Op maandag 11 februari 2013 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw gedrag hier in de sc slaat ook nergens op, maar als frank een keer chagrijnig is dan doe je totaal anders, ja logisch.
Dat doet wd altijd.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens lief voor Vas. Ik las dat voor ik scrollde, en dacht gelijk dat er weer de zoveelste vieze, gore, vette, lelijke negerin voorbij zou komen.
Wat Zosk zegt ja, dat deed wd altijd, ik nietquote:Op maandag 11 februari 2013 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens lief voor Vas. Ik las dat voor ik scrollde, en dacht gelijk dat er weer de zoveelste vieze, gore, vette, lelijke negerin voorbij zou komen.
Niet alleen WD manquote:Op maandag 11 februari 2013 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat Zosk zegt ja, dat deed wd altijd, ik niet. Vas en ik hebben een haat/liefde-verhouding.
Goed argument.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |