Moet echt keihard lachen om dat paard.quote:
Met het paard weer, hoor.quote:
Was de eerste foto die ik tegenkwam waar je mijn haar goed kon zien en dacht al dat jullie dit wel een leuke foto zouden vinden.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet echt keihard lachen om dat paard._!
Het duurde ook heel even voordat ik doorhad dat jij daar op de achtergrond staat.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Was de eerste foto die ik tegenkwam waar je mijn haar goed kon zien en dacht al dat jullie dit wel een leuke foto zouden vinden.
Dit.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het duurde ook heel even voordat ik doorhad dat jij daar op de achtergrond staat.
Paarden kunnen niet kotsen he :$quote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dacht ff dat ie m liet kotsen ofzo om een of andere reden
quote:
Stop crying and fist yourselves.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
TR gedaan. Als krio hier geen ban voor krijgt dan word ik boos.
Dit is echt te smerig voor woorden.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had echt zo'n soort huid, misschien nog wel iets erger, en af en toe liep er wat vocht uit zo'n puist, dat veegde ze dan af met d'r vinger waarna ze die vinger in d'r bek stopte![]()
![]()
.
Bossniggaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Stop crying and fist yourselves.
Waar de fuck is die pic dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel props voor zowel het onquotebaar als het bijna onzichtbaar maken van je pic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |