SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
CTquote:Op maandag 11 februari 2013 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, ben jij altijd T's of CT's trouwens?
Je moet even contact opnemen met Engelquote:Op maandag 11 februari 2013 20:21 schreef PeuRac het volgende:
Willen er nog mensjes mee karten zaterdag trouwens?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hij is niet gereekst
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Noem eens wat leuks.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:21 schreef Giertje het volgende:
ik zit momenteel vrij zwaar in mijn black metal fase
Oh ik zeg toch maar af voor het karten14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wijzigingen? Ik heb vlak voor t weekend nog met Engel geapptquote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
CT
[..]
Je moet even contact opnemen met Engel
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Negen maanden na de eerste datequote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik wilde zeggen: ah, een kwakje op het eerste gezicht dus.quote:
Maar dat komt toch heel anders over dan ik bedoelde.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Na het karten gaat iedereen stappen in Amersfoort ofzoquote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wijzigingen? Ik heb vlak voor t weekend nog met Engel geappt
[b]AirwiN schreef [/b]
voornamelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Noem eens wat leuks.
Oh ik zeg toch maar af voor het karten
hekel
ode
zelfhaat
haatstrijd
zwartplaag
ouwe burzum
karg
walknut
dat soort meukLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:ik heb wel het juiste knopje gebruikt
Kloptquote:Op maandag 11 februari 2013 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik heb wel het juiste knopje gebruikt
![]()
Komt goed
[b]AirwiN schreef [/b]
Er was vanmiddag een dubbel topic en tamashii sloot de gereekstequote:Op maandag 11 februari 2013 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik heb wel het juiste knopje gebruikt
.
![]()
Ik vind het wat verquote:Op maandag 11 februari 2013 20:21 schreef PeuRac het volgende:
Willen er nog mensjes mee karten zaterdag trouwens?![]()
![]()
Van waar moet je komen?quote:
Vanaf H'sum kan je meerijden met de auto, voor de mensen welke over A'foort komen, moeten -Engel- gewoon ff lief aankijken."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik ken er een aantal van naam. Zelfhaat leuke bandnaamquote:Op maandag 11 februari 2013 20:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
voornamelijk
hekel
ode
zelfhaat
haatstrijd
zwartplaag
ouwe burzum
karg
walknut
dat soort meuk
14 SHADES OF GREY
Neuh. Eerst hebben ze gedate een tijd en toen wilde ze kinderen krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Negen maanden na de eerste date
Maar eerst gaan trouwen. Ik ben 9 maanden na de huwelijksreis geboren, dus ja...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik gok dat Fax liever zelf in zijn eigen bolide rijdtquote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van waar moet je komen?
Vanaf H'sum kan je meerijden met de auto, voor de mensen welke over A'foort komen, moeten -Engel- gewoon ff lief aankijken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan is die een mietje, autorijden is tofquote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gok dat Fax liever zelf in zijn eigen bolide rijdt
Klinkt goed tochquote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh. Eerst hebben ze gedate een tijd en toen wilde ze kinderen krijgen.
Maar eerst gaan trouwen. Ik ben 9 maanden na de huwelijksreis geboren, dus ja...
14 SHADES OF GREY
Ga even in zijn fobo kijken naar zijn auto aubquote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is die een mietje, autorijden is tof
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik rij vanaf 's-Hertogenbosch en heb 3 plaatsen beschikbaarquote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van waar moet je komen?
Vanaf H'sum kan je meerijden met de auto, voor de mensen welke over A'foort komen, moeten -Engel- gewoon ff lief aankijken..
![]()
Amaai. Dual Elites BITCH!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
CT
[..]
Je moet even contact opnemen met Engel
Jij weet niet in wat voor een wagen hij rijd?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is die een mietje, autorijden is tof![]()
![]()
rijdtquote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij weet niet in wat voor een wagen hij rijd?![]()
Ik begin mij te schamen dat we precies even oud zijn hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, ik zeg dat hij gewoon moet gaan rijden, waarom moet ik dan in zijn FB kijken?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga even in zijn fobo kijken naar zijn auto aub
Vinniieequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je noemt hem mietje omdat ie wil rijden in zijn eigen geile wagenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik zeg dat hij gewoon moet gaan rijden, waarom moet ik dan in zijn FB kijken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hilversum is al 1,5 uur...quote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van waar moet je komen?
Vanaf H'sum kan je meerijden met de auto, voor de mensen welke over A'foort komen, moeten -Engel- gewoon ff lief aankijken.![]()
zelfhaat vind ik vooral levensverachting echt geniaalquote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken er een aantal van naam. Zelfhaat leuke bandnaamLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:![]()
Jij omdat je een topickaap deed
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, omdat hij het te ver vindquote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je noemt hem mietje omdat ie wil rijden in zijn eigen geile wagen
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helemaal niet. Tamashii sloot mijn gereekste topic.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij omdat je een topickaap deedIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Foei, iemand anders de schuld geven is te makkelijk
[b]AirwiN schreef [/b]
De kartbaan is 5~10min verderquote:
Waar moet je vandaan komen?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Zuipschuitquote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gok dat Fax liever zelf in zijn eigen bolide rijdtWel jammer als alle leuke dingen verder dan een uurr rijden zijn.
![]()
Ik rij ook liever in mijn eigen autoquote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga even in zijn fobo kijken naar zijn auto aub
Ik denk niet dat ik met mijn dikke kont in een kart pas![]()
![]()
Ga dan ook niet zo ver weg wonenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
ZuipschuitWel jammer als alle leuke dingen verder dan een uurr rijden zijn.
.
![]()
ADHD?quote:14 SHADES OF GREY
Het is ALDO's schuldquote:Op maandag 11 februari 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog heb ik de reeks niet geslooptMijn topic zat IN de reeks
![]()
Acceptabel!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Huisen, kom je ook?quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Puttequote:Op maandag 11 februari 2013 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De kartbaan is 5~10min verder
Waar moet je vandaan komen?![]()
Heus welquote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik rij ook liever in mijn eigen auto
Ik denk niet dat ik met mijn dikke kont in een kart pas![]()
Ik ga lekker toch niet karten
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat klinkt als een heel positief nummerquote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
zelfhaat vind ik vooral levensverachting echt geniaaldie ga ik eens opzoeken denk ik
14 SHADES OF GREY
Komt door de alcoholquote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef Evie het volgende:
wat is deze? kom je terug van carnaval is alles anders![]()
Ah, de bekende bierbrilquote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef Evie het volgende:
wat is deze? kom je terug van carnaval is alles anders.
![]()
Nietquote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook al redelijk wat, wanneer ga je verhuizen?![]()
![]()
Jij komt vanzelf aan de beurtquote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef Royco1 het volgende:
Het valt me nog mee dat het niet mijn schuld is.
![]()
ben benieuwd wat je er van vindquote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel positief nummerdie ga ik eens opzoeken denk ik
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Je woont in Belgie maar hebt een NL nummerbord op je auto?quote:
edit - damn, veel dichterbij de grens kan je niet wonen zie ik bij nadere observatie"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef Royco1 het volgende:
Het valt me nog mee dat het niet mijn schuld is
[b]AirwiN schreef [/b]
Alles op jou afschuiven is ook niet fair natuurlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef Royco1 het volgende:
Het valt me nog mee dat het niet mijn schuld is![]()
Mooie baan.quote:
Nee ik ben niet van de partij.
Ik ben veel te bang dat ik op 1 of andere manier van Huppel verlies.![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heus wel![]()
Ik ga lekker toch niet karten
Dus doen we 90%quote:Op maandag 11 februari 2013 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alles op jou afschuiven is ook niet fair natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga niet hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooie baan.
Ik ben veel te bang dat ik op 1 of andere manier van Huppel verlies.
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat het kanquote:![]()
Omdat geen zin![]()
Omdat kroegentocht![]()
Omdat duur
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn huisje is ook mooi anders hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alaaf!
[..]
Jammer, mooie woningen hier.
![]()
![]()
Ik woon in NLquote:Op maandag 11 februari 2013 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je woont in Belgie maar hebt een NL nummerbord op je auto?
edit - damn, veel dichterbij de grens kan je niet wonen zie ik bij nadere observatie![]()
![]()
Die rijdt niet zegt ze netquote:Op maandag 11 februari 2013 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooie baan.
Ik ben veel te bang dat ik op 1 of andere manier van Huppel verlies.
Oja, ik zou nog een keertje langskomen he. Samen Antwerpen onveilig makenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn huisje is ook mooi anders hoor.
![]()
Maar dan nog weet jij vast een manier te verzinnen om opeens boven mij op de resultatenlijst te staan.quote:
Zo ben jij![]()
![]()
Ga jij zaterdag mee karten?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef Evie het volgende:
mooi niet man! die moet ik zo nog krijgen!![]()
Wij gaan wel een keer samen karten hier in Gorinchem.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog weet jij vast een manier te verzinnen om opeens boven mij op de resultatenlijst te staan.
Zo ben jij
Just you and me
[b]AirwiN schreef [/b]
heb nog geen datequote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
mooi niet man! die moet ik zo nog krijgen!
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, ik zou nog een keertje langskomen he. Samen Antwerpen onveilig maken.
Ik zou nog eens naar Den Bosch komen![]()
![]()
Appen we wel overquote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou nog eens naar Den Bosch komen.
![]()
Is dat een leuke baan?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij gaan wel een keer samen karten hier in Gorinchem.
Just you and me![]()
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:
Ik kan het me niet voorstellen
[b]AirwiN schreef [/b]
Man daar was ik net nogquote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou nog eens naar Den Bosch komen
dus![]()
ja, heb data voor gesteld en kreeg als antwoord "ik kijk zo ff"quote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef Evie het volgende:
[..]
WHUT? en mn koppelpoging was zo rocksolid
kijk zequote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
altijd weer die saaie blonde wijven he?!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, heb data voor gesteld en kreeg als antwoord "ik kijk zo ff"
![]()
![]()
dus![]()
Naast de McDquote:![]()
Ook lasergamen geloof ik.
En anders is er ook 1 in DordrechtIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tjeempie, dit is niet de kwaliteit die we gewend zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef Evie het volgende:
[..]
WHUT? en mn koppelpoging was zo rocksolidBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ekskjuus miquote:Op maandag 11 februari 2013 20:37 schreef Evie het volgende:
[..]
altijd weer die saaie blonde wijven he?!
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze reageerde wel snel op dr appjes, tot ik dat opbrachtquote:Op maandag 11 februari 2013 20:37 schreef Evie het volgende:
[..]
altijd weer die saaie blonde wijven he?!
![]()
![]()
Wist ik niet dat je bij mn roots vandaan komt jonguhquote:Op maandag 11 februari 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Matig dat je niet ff langskomt.
dus![]()
Oeh, lasergamen is ook wel leuk.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naast de McD![]()
En anders is er ook 1 in Dordrecht![]()
Dat scandeer ik toch met enige regelmaatquote:Op maandag 11 februari 2013 20:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Wist ik niet dat je bij mn roots vandaan komt jonguh.
Welk(e) cafe(s) ben je geweest?![]()
Godververgeten kneus van de FRS in Purmerend heeft er een Queen dvd in het doosje van Puss in Boots gedaan![]()
![]()
Hmm.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naast de McD![]()
En anders is er ook 1 in Dordrecht
* Vinniiee schrijft op to-do list...![]()
Wel blondquote:
Dan moeten we naar Dordrecht!!quote:
Leuke aanbieding, leukere baan en leukere lasergameshizzle.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gasten uit Purmerend zijn eikels!!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
Godververgeten kneus van de FRS in Purmerend heeft er een Queen dvd in het doosje van Puss in Boots gedaan
Allemaal!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou hem dankbaar geweest zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
Godververgeten kneus van de FRS in Purmerend heeft er een Queen dvd in het doosje van Puss in Boots gedaan
Ik pas nog met zoon, zus, broer en neef. Ik had het nog nooit gedaan, iedereen dacht dat ik zou verliezen maar dat deed ik nietquote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb serieus nog NOOIT gelasergamed![]()
Mn broertje is een camper!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Vrouwtjes uit Purmerend daarentegen!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gasten uit Purmerend zijn eikels!!
Allemaal!!
Britt
Puss in boots is best wel cool eigenijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou hem dankbaar geweest zijn"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dan mag jij niet in mijn team.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb serieus nog NOOIT gelasergamed![]()
Campersquote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pas nog met zoon, zus, broer en neef. Ik had het nog nooit gedaan, iedereen dacht dat ik zou verliezen maar dat deed ik niet![]()
Mn broertje is een camper!!![]()
![]()
![]()
De kerels daar zijn eikels en de vrouwen domquote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vrouwtjes uit Purmerend daarentegen!
Britt
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gasten uit Purmerend zijn eikels!!
Allemaal!!![]()
![]()
Die heeft de hele tijd in dezelfde hoek gezetenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sowiesoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar niet zo cool uiteraardquote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Puss in boots is best wel cool eigenijk.
hahaha daar zijn ze allemaal schnitzelfreenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vrouwtjes uit Purmerend daarentegen!
Britt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus![]()
Ik moest daar zo eng hard om lachen!!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef Evie het volgende:
[..]
hahaha daar zijn ze allemaal schnitzelfreen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Snoezig hè!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef Evie het volgende:
[..]
hahaha daar zijn ze allemaal schnitzelfreen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou haar trouwenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Gaan wij samen Roy afmaken?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik WIL niet eens in jouw team...
Mensen met vooroordelen....If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mn maagzuur is weg![]()
Zal ik bier pakken of niet?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoezo is dit een vraag dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn maagzuur is weg![]()
Zal ik bier pakken of niet?
Geen headshot mogelijk jonge!!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook een plakkertje tussen je ogen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja pf, dan kan ik toch nooit winnen!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen headshot mogelijk jonge!!
Ik ga volgende maand dat spel gewoon halen!!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hell yeah
als ik genoeg ervaring heb met Counter Strike kan ik ook wel lasergamen
Ik waarschuw jullie vast, als mn pc het niet trekt ben ik echt goed chagrijnig!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ghihihihi ze zou ertussen passenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snoezig hè!
Ik zou haar trouwen
dus![]()
En ik juist welquote:Op maandag 11 februari 2013 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja pf, dan kan ik toch nooit winnen!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
Dark Shadows gaan we nu kijken
DOEI![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |