Doet me denken, in de coffeeshop hebben ze toch van die zoete maaza fruitdrankjes erbij vaak, maar die vind ik ook niet te pruimen en al helemaal niet als ik stoned benquote:Op maandag 11 februari 2013 20:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op z'n tijd zeker wel
Nu vind ik Ice Tea perzik ook wel lekkah erbij
Herkenbaar, maar eigenlijk zijn ze ook gewoon niet lekkerquote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik haat op alle diepvriespizzas!! Ik kan die dingen echt niet meer zien.![]()
![]()
Omdat ik ze te vaak heb gegeten![]()
Echt niet?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doet me denken, in de coffeeshop hebben ze toch van die zoete maaza fruitdrankjes erbij vaak, maar die vind ik ook niet te pruimen en al helemaal niet als ik stoned ben
Ik vind het veels te zoet juist ;rquote:Op maandag 11 februari 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt niet?Ik heb juist tijden lang Maaza Tropical gedronken, vond ik heerlijk bij de joint, haalde een beetje dat droge rookgevoel/smaak uit je mond en keel weg
Toen nam ik die altijd bij het tankstation waar ik werkte (gratis hihi)
Ik hou van zoetquote:Op maandag 11 februari 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het veels te zoet juist ;r
nee man ik vind multivitamine echt niksquote:Op maandag 11 februari 2013 20:50 schreef Midnight_snack het volgende:
Alles smaakt toch goed als je skaffa bent
Mwah ook nog wel te doen hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee man ik vind multivitamine echt niks
Nou...quote:Op maandag 11 februari 2013 20:50 schreef Midnight_snack het volgende:
Alles smaakt toch goed als je skaffa bent
Ja okee ook weer niet letterlijk allesquote:
tomatensap is sowieso goorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:52 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Mwah ook nog wel te doen hoor![]()
Maar bij tomatensap e.d. haak ik wel af
Ik ben de laatste tijd helemaal weg van de doner pizza van new york pizza. tot het einde v/d maand 2e pizza gratis daar, dus ik ga deze heerlijke pizza nog vaak eten deze maandquote:Op maandag 11 februari 2013 20:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar eigenlijk zijn ze ook gewoon niet lekker
Gewoon zelf maken
iig wat je niet moet drinken als je stoned bent; sinaasappelsap of andere zure drankenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja okee ook weer niet letterlijk alles![]()
Maar best wel simpele dingen kunnen opeens goddelijk smaken!
Precies!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
iig wat je niet moet drinken als je stoned bent; sinaasappelsap of andere zure dranken![]()
Doner pizza is wel lekker ja, maar ik moet zeggen dat ik die pizzas van NY pizza nogal vind varieren, toen er nog eentje op station Breda zat hadden ze lekkere pizzas voor zover ik het me kan herinneren, als ik af en toe pizzas bij hen bestel vind ik het maar matigquote:Op maandag 11 februari 2013 20:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd helemaal weg van de doner pizza van new york pizza. tot het einde v/d maand 2e pizza gratis daar, dus ik ga deze heerlijke pizza nog vaak eten deze maand
neequote:Op maandag 11 februari 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie rookt hier ook uit z'n vuistje zodat het harder inslaat?
gewoon doen, is goed voor jequote:Op maandag 11 februari 2013 21:02 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik er eentje zal gaan bouwen, ik ben namelijk zo verkouden als een hond
Ik doe het altijd maar niet aangezien ik weet dat het alleen maar erger wordquote:Op maandag 11 februari 2013 21:05 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar je onderbouwing hiervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |