Hoe kom je daar dan aan?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:58 schreef Studeur het volgende:
Ik ben een zeer klein beetje scheel en 1 pupil is een fractie groter dan mn andere. Op zich niet raar maar ik zit foto's van een paar jaar terug te bekijken en toen had ik dat nog nietToch een beetje hersenschade opgelopen de afgelopen jaren denk ik
In de zomervakantie iets te veel pupilvergrotende middelen gebruikt misschienquote:
Misschien dan maar wat rustiger aan doen daarmee.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
In de zomervakantie iets te veel pupilvergrotende middelen gebruikt misschien
Als ik stoned ben kijk ik overigens echt heel erg scheel
Smoke zequote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef Moira. het volgende:
Zo, klaar met de pizza. Nu weer verder jointje
Ik heb 2 pizza's gekocht. Gelijk optimaal genieten natuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef Moira. het volgende:
Zo, klaar met de pizza. Nu weer verder jointje
thanksquote:
Bohhh dat kan ik echt niet op in m'n eentjequote:Op maandag 11 februari 2013 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb 2 pizza's gekocht. Gelijk optimaal genieten natuurlijk.
Zometeen een Texas in de oven gooien. Lekkere pittige salami op zo'n dikke pizza omnomnomnom
Ik heb nu geen trek meer in pizzaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Nu krijg ik godverdomme ook trek in pizza
Nee, wel vaak koude handen/voetenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
Hebben jullie ook vaak jeuk aan je neus als je stoned bent?
Oh dat hang bij mij gewoon van de temperatuur van de kamer afquote:Op maandag 11 februari 2013 20:16 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee, wel vaak koude handen/voeten
Nee jeuk aan mn kopquote:Op maandag 11 februari 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
Hebben jullie ook vaak jeuk aan je neus als je stoned bent?
Ja hier ook wel, maar als ik eenmaal "gemerkt" heb dat ik koude handen heb bijv, dan krijg ik ze ook met geen mogelijkheid meer warmquote:Op maandag 11 februari 2013 20:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dat hang bij mij gewoon van de temperatuur van de kamer af
Haha dat heb ik ook iddquote:Op maandag 11 februari 2013 20:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja hier ook wel, maar als ik eenmaal "gemerkt" heb dat ik koude handen heb bijv, dan krijg ik ze ook met geen mogelijkheid meer warm
Heldquote:Op maandag 11 februari 2013 20:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
bier drinken om mn problemen te vergeten
Had nog een halve krat over van het weekend. Dat betekent geen goed weekend gehad. Nu de schade inhalenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Held
Heb wel zin in een biertje, trouwens..Waar is Henk als je hem nodig hebt
Tevens; Henk![]()
![]()
Op z'n tijd zeker welquote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Jointje+ biertje is ziek lekker joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |