Ja man, lekker op tostiquote:
Voor patat is dit zeker een godencombiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik dacht pinda en mayo, dat is wel een godencombi. Zeker met patat
Chocolade?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:12 schreef Ugjerke het volgende:
Ik moet nog steeds een tosti van banaan en chocolade proberen.
Pindakaas aan de ene kant, chocopasta aan de andere kant, en banaan in het middenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Chocolade?Je moet met pindakaas en banaan doen.
Waarom in vredesnaam zou je dat op een tosti doen. Of chocoladequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Chocolade?Je moet met pindakaas en banaan doen.
Goh.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:21 schreef Ugjerke het volgende:
De kaas en ham laat je bij deze combi's natuurlijk achterwege.
Gaat wat te ver denk ik. Pindakaas en chocopasta op een normale boterham is wel lekker.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Pindakaas aan de ene kant, chocopasta aan de andere kant, en banaan in het midden
Omdat dat heerlijk is. Elvis at het zo ook en mensen met 2 onderkinnen hebben verstand van wat lekker is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:19 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam zou je dat op een tosti doen. Of chocolade
Elvis had een pindakaas met jam tosti uit de frituurquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Gaat wat te ver denk ik. Pindakaas en chocopasta op een normale boterham is wel lekker.
[..]
Omdat dat heerlijk is. Elvis at het zo ook en mensen met 2 onderkinnen hebben verstand van wat lekker is.
Ik heb wel eens tosti ham-kaas-hamburger geprobeerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Gaat wat te ver denk ik. Pindakaas en chocopasta op een normale boterham is wel lekker.
[..]
Omdat dat heerlijk is. Elvis at het zo ook en mensen met 2 onderkinnen hebben verstand van wat lekker is.
Het is wel het stonerstopic.quote:
Nee. Zit nog wel bacon bij zie ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:27 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Elvis had een pindakaas met jam tosti uit de frituur
O shit ik wilde het net proberen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:27 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tosti ham-kaas-hamburger geprobeerd.
Dit is echter niet aan te raden.
oehhh, fried chicken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee. Zit nog wel bacon bij zie ik.
[..]
O shit ik wilde het net proberen.
Vanmiddag fried chicken maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |