je weet niet hoeveel er in 1 koek zit? goed voorbereid...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik voel het zwaar lichamelijk nu, ben benieuwd hoeveel wiet er per koek in zit
Ik ben redelijk bekend met die shop, denk niet dat ze extreem sterk zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
je weet niet hoeveel er in 1 koek zit? goed voorbereid...
Hoeveel heb je dr op dan? En hoe duur waren ze per stuk?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben redelijk bekend met die shop, denk niet dat ze extreem sterk zijn
1, van 3,50quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoeveel heb je dr op dan? En hoe duur waren ze per stuk?
Mwa, ik vind dit toch wel sterker/anders dan een joint.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dan wordt je denk ik net zo stoned als dat je 1 joint rookt
Goed, goed, heb een koekske op, en luister nu zwaar psychedelische rock terwijl ik Settlers Online speelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:11 schreef Mano_ het volgende:
Na een paar mensen te kakken gezet te hebben op de kartbaan mag ik wel een jointje![]()
Hoe is 't hier?
Ben half aan het teruglezen, lekker koekske?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Goed, goed, heb een koekske op, en luister nu zwaar psychedelische rock terwijl ik Settlers Online speel
Ik heb lang niet zo'n zwaar lichamelijke ervaring gehad, ook wel eens leuk voor de veranderingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ben half aan het teruglezen, lekker koekske?
Hey!quote:
Mooi danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb lang niet zo'n zwaar lichamelijke ervaring gehad, ook wel eens leuk voor de verandering
Hahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Mooi danLang geleden dat ik de wietjes zo heb genuttigd.
Laatste keer was volgens mij op een verjaardag, hebben we bij de jarige thuis cake gemaakt.
Alleen kwamen z'n ouders wat te vroeg thuis en pakte z'n ma een plakje cake
Dat vond ik wel een goed moment om te vertrekken, die ouders hebben niet zo'n realistisch beeld van wiet
Schijnt dat ze al snel is gaan slapen en had er de volgende dag niets over gezegd. Toch jammer dat zo'n plak cake zo verloren moest gaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hahaha
Hoe is dat afgelopen?
Oh, wat jammer nouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Schijnt dat ze al snel is gaan slapen en had er de volgende dag niets over gezegd. Toch jammer dat zo'n plak cake zo verloren moest gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |