En dan ben ik ook nog een meisje..quote:Op maandag 11 februari 2013 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik kom nooit verder dan 1, hoe doen jullie dat toch altijd

Ik schaam me..quote:Op maandag 11 februari 2013 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan ben ik ook nog een meisje..

picsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:38 schreef Nestalgie het volgende:
een lekkere joint voor morgen gedraaid

net naar boven gegaan, foto gemaakt, terug naar beneden gegaan wil ik hem uploaden is hij niet goed opgeslagenquote:
 ik maak morgen als ik er aan denk, nog wel een foto van
 ik maak morgen als ik er aan denk, nog wel een foto van  

Waarom nietquote:Op maandag 11 februari 2013 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes, ik ga toch geen joint postten die bijna op is?

Ja maar dan is die al opquote:Op maandag 11 februari 2013 23:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
net naar boven gegaan, foto gemaakt, terug naar beneden gegaan wil ik hem uploaden is hij niet goed opgeslagenik maak morgen als ik er aan denk, nog wel een foto van

Maar als die 3 kwart op is moet je hem altijd tussen je lippen houden en picca makenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat een joint op zijn mooist is als die net af/aan is

quote:Op maandag 11 februari 2013 23:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee want ga hem morgen middag pas smoken dus maak ik in de ochtend er een foto van

hoe lang is 't gelee?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ok, ik voel em nu echt aankomen

Iets minder dan een uur.quote:

heb 1 keer zelf space brownies gebakken. Had toen ong 0.3 gram op maar ik kon het niet echt als "stoned" plaatsen, meer heel vaag. Als ik ergens op 1 punt focusde kon ik me helemaal erin verdiepen maar voelde me niet echt stoned, beetje vreemd gevoel.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Iets minder dan een uur.
Voelde 30 min geleden al langzaam wat gebeuren, nu begint het echt

Ik voel het zwaar lichamelijk nu, ben benieuwd hoeveel wiet er per koek in zitquote:Op maandag 11 februari 2013 23:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb 1 keer zelf space brownies gebakken. Had toen ong 0.3 gram op maar ik kon het niet echt als "stoned" plaatsen, meer heel vaag. Als ik ergens op 1 punt focusde kon ik me helemaal erin verdiepen maar voelde me niet echt stoned, beetje vreemd gevoel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |