Hoe dan?quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wie denkt dat deze dude een radslag + achterwaartse salto kan?
Het is wel prettiger voor hem als hij een behaatje aan doet.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zelf natuurlijk, maar ik krijg ze nooit zo lekker als de snackbar als ik zelf frituurquote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik hou sowieso niet zo heel erg van frikandellen, dus zal ze niet echt snel zelf maken.
quote:
quote:
Kijk deze haat. Zie niet in wat er mis mee is, maar /care, i luv it.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef krioro het volgende:
[..]............
...................
.
Paard van Chai door de gehaktmolen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik hou sowieso niet zo heel erg van frikandellen, dus zal ze niet echt snel zelf maken.
ik, zag em net voorbij komenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Oh .. ik dacht zelf - zelf..quote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet zelf natuurlijk, maar ik krijg ze nooit zo lekker als de snackbar als ik zelf frituur.
Mijn paarden zijn nog veel meer waard dan de slachtprijs.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Paard van Chai door de gehaktmolen.
Dude.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk deze haat. Zie niet in wat er mis mee is, maar /care, i luv it.
En Jisca shut up, heb geen pens en nee zeker niet elke avond. Sterker nog, laatste keer dat ik zelf gefrituurd heb is denk ik 3 maand geleden ofzo
Je spant iemand anders voor je karretje?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
En Jisca shut up, heb geen pens en nee zeker niet elke avond. Sterker nog, laatste keer dat ik zelf gefrituurd heb is denk ik 3 maand geleden ofzo
Haha, dikke.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je spant iemand anders voor je karretje?
Nog nooit gefrituurdquote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hahaha wtfquote:
quote:
Soms besef ik wel dat het een wonder is dat ik nog zo slank ben, gezien wat ik allemaal kan vreten/lekker vind. Maar ik eet toch de meeste dagen gewoon gezond avondeten, dus tjaquote:
Alleen dikkerds gaan hier op inquote:Op maandag 11 februari 2013 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soms besef ik wel dat het een wonder is dat ik nog zo slank ben, gezien wat ik allemaal kan vreten/lekker vind. Maar ik eet toch de meeste dagen gewoon gezond avondeten, dus tja
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |