was lekker en zelfgemaakte pinda soep is inderdaad beter dan die van AH. Hoewel die ook niet slecht isquote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat een beetje te eten? Had een keer die Excellent kreeftensoep, niet te eten! En ben echt totaal geen moeilijke eter, in tegendeel zelfs. En die Excellent pindasoep ga ik me nieteens aan wagen, kan nooit lekkerder zijn dan home made.
Ja vanavond.quote:
Hm, je zou denken dat een volwassen man wat meer voedsel nodig heeft als avondmaal.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef wise het volgende:
[..]
en geroosterd brood ingesmeerd met knoflook![]()
yoghurt daarna
Alles is lekkerder als het zelfgemaakt is.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:32 schreef wise het volgende:
[..]
was lekker en zelfgemaakte pinda soep is inderdaad beter dan die van AH. Hoewel die ook niet slecht is
moest lachenquote:
Kan al raden hoe die smaakt, van die magnetron satésaus maar dan wateriger en met stukjes vulling erin zekerquote:Op maandag 11 februari 2013 19:32 schreef wise het volgende:
[..]
was lekker en zelfgemaakte pinda soep is inderdaad beter dan die van AH. Hoewel die ook niet slecht is
Ectomannen niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, je zou denken dat een volwassen man wat meer voedsel nodig heeft als avondmaal.
truequote:Op maandag 11 februari 2013 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles is lekkerder als het zelfgemaakt is.
Krijg m'n kroketten en frikandellen nooit zo lekker als bij de snackbar andersquote:Op maandag 11 februari 2013 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles is lekkerder als het zelfgemaakt is.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan al raden hoe die smaakt, van die magnetron satésaus maar dan wateriger en met stukjes vulling erin zeker.
Nee? Ik vind Katy gewoon een mooie vrouw. Overigens ben ik meer van de billen dan van de borstenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent echt voorgevelgefixeerd he.
Jij maakt zelf frikandellen?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Krijg m'n kroketten en frikandellen nooit zo lekker als bij de snackbar anders.
Mensen die dat niet doenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij maakt zelf frikandellen?
heupenbillen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee? Ik vind Katy gewoon een mooie vrouw. Overigens ben ik meer van de billen dan van de borsten
Tuurlijk, 's avonds laat honger, frituurpan aan, frikandellen en kroketten erin, mjam.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij maakt zelf frikandellen?
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tuurlijk, 's avonds laat honger, frituurpan aan, frikandellen en kroketten erin, mjam.
Elke avond zeker? Met je pens.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tuurlijk, 's avonds laat honger, frituurpan aan, frikandellen en kroketten erin, mjam.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godver.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wie denkt dat deze dude een radslag + achterwaartse salto kan?
Het is wel prettiger voor hem als hij een behaatje aan doet.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zelf natuurlijk, maar ik krijg ze nooit zo lekker als de snackbar als ik zelf frituurquote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik hou sowieso niet zo heel erg van frikandellen, dus zal ze niet echt snel zelf maken.
quote:
quote:
Kijk deze haat. Zie niet in wat er mis mee is, maar /care, i luv it.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef krioro het volgende:
[..]............
...................
.
Paard van Chai door de gehaktmolen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik hou sowieso niet zo heel erg van frikandellen, dus zal ze niet echt snel zelf maken.
ik, zag em net voorbij komenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Oh .. ik dacht zelf - zelf..quote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet zelf natuurlijk, maar ik krijg ze nooit zo lekker als de snackbar als ik zelf frituur.
Mijn paarden zijn nog veel meer waard dan de slachtprijs.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Paard van Chai door de gehaktmolen.
Dude.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk deze haat. Zie niet in wat er mis mee is, maar /care, i luv it.
En Jisca shut up, heb geen pens en nee zeker niet elke avond. Sterker nog, laatste keer dat ik zelf gefrituurd heb is denk ik 3 maand geleden ofzo
Je spant iemand anders voor je karretje?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
En Jisca shut up, heb geen pens en nee zeker niet elke avond. Sterker nog, laatste keer dat ik zelf gefrituurd heb is denk ik 3 maand geleden ofzo
Haha, dikke.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je spant iemand anders voor je karretje?
Nog nooit gefrituurdquote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hahaha wtfquote:
quote:
Soms besef ik wel dat het een wonder is dat ik nog zo slank ben, gezien wat ik allemaal kan vreten/lekker vind. Maar ik eet toch de meeste dagen gewoon gezond avondeten, dus tjaquote:
Alleen dikkerds gaan hier op inquote:Op maandag 11 februari 2013 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soms besef ik wel dat het een wonder is dat ik nog zo slank ben, gezien wat ik allemaal kan vreten/lekker vind. Maar ik eet toch de meeste dagen gewoon gezond avondeten, dus tja
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |