hij kon zeggen dat hij geen sleutel kreeg en dan kreeg hij gewoon een nieuwequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
oneindig sleutels kon vragen? do tell..
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
echt niet?
of
echt niet alleen?
het extraatje via origin (het Diamantje parkje) is niet die 10/15/20 euro extra waard (vind ik dan )quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit nog hard te twijfelen of ik hem op Origin koop of gewoon in de winkel, die Heroes & Villains pack ziet er wel cool uit.
Hier staat het in detail beschreven:
http://www.simcity.com/en(...)-villains-of-simcity
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ah als je in meerdere kunt, schrijf mij ook maar in voor Regio 4!
Er kunnen toch echt meerdere Great Works in een regioquote:Je kunt kiezen om 1 van onderstaande greatworks te maken, je zult dit in team verband moeten doen, want ze kosten gruwelijk veel resources
done...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ah als je in meerdere kunt, schrijf mij ook maar in voor Regio 4!
en done..quote:
Hey vriend, mijn naam is nog steeds verkeerd gespeld in dat overzichtquote:
bijgewerkt, plaatje update ik morgen, nu eff geen zin inquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hey vriend, mijn naam is nog steeds verkeerd gespeld in dat overzicht
Ik vraag me af hoe je dat upgrade? Want ik wil best wel graag de Digital Deluxequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm ik heb afgelopen week de digital deluxe upgrade gepre-orderd..
de beta #2 heb vrij snel nadat het bekend was voor geregistreerd... (al heb ik er geen mail van ontvangen)
Same here...quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:18 schreef Het_torentje het volgende:
Ik verneem dus net dat de Simcity versie voor de Mac vertraging heeft. Het kan dus even duren alvorens ik online ben
Je opgeven op de site (link staat ergens in de OP geloof ik) en dan afwachten of je geselecteerd wordt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:28 schreef Nielsch het volgende:
Hoe krijg ik toegang tot de beta? Ik wil eigenlijk testen of het spel nog een beetje draait op mijn machine. Volgens de specificaties zou het moeten kunnen, maar ik wil het graag even ervaren voordat ik het spel ga bestellen.
Als ik bestel bij bol.com krijg je toegang tot de beta, kun je die bestelling ook nog annuleren?
Ik heb de LE besteld, en vervolgens de Simcity Digital Deluxe Upgrade Pack gekochtquote:Op woensdag 13 februari 2013 07:18 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je dat upgrade? Want ik wil best wel graag de Digital Deluxe
Thanks mschol!quote:
Hij komt vrijdag om 17:00 uur staat op de site van bol.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:38 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Mooi zo, was al bang dat we er naast zouden vissen als bol.com bestellers.
mja, schoonheidsfoutjequote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:14 schreef Troel het volgende:
YES YES YES!!!
Je hebt SimCity Closed Beta gereserveerd
Heb je dan toegang tot de tweede beta? Indien ja, dan ik ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:14 schreef Troel het volgende:
YES YES YES!!!
Je hebt SimCity Closed Beta gereserveerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |