Inderdaad, je bent al automatisch in de loting voor de tweede beta. Maar je bent niet automatisch al binnen voor die beta, wat ik van sommigen lees. Het is dus afwachten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:10 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, je hoeft je niet opnieuw AAN te melden. Dat wil niet zeggen dat je sowieso een betakey krijgt, maar je nogmaals aanmelden heeft dus geen zin (tenzij met ander account uiteraard om je kansen te spreiden).
quote:Reserveer Simcity voor 15 februari en je ontvangt een Simcity beta-key voor het beta weekend van 16 t/m 17 februari. De beta-keys worden op 15 februari voor 17.00 verstuurd en je ontvangt je beta-key + instructies via de email. Let op: op=op!
Mooi zo, was al bang dat we er naast zouden vissen als bol.com bestellers.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:32 schreef tim94 het volgende:
Bij Bol.com krijg je nu ook een gratis Beta Key bij pre-orderen
Dus voor degene die hem daar besteld hebben, hij komt eraan
[..]
waar staat datquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
staat bij mij ook dat ik de beta gereserveerd heb
naar je games gaan in originquote:
bij mij staat geen sim city bčtaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
naar je games gaan in origin
ook de eerste heb ik niet gehadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef tim94 het volgende:
Hij staat onder de oude beta
Anders krijg je hem misschien in je mail?
Dan krijg je hem hoogstwaarschijnlijk in je mail, omdat wij de 1e al hadden blijft ie bij ons gewoon staan. Denk dat jij hem dan vrijdag in je mail krijgtquote:
zou je de oude client kunnen gebruiken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef tim94 het volgende:
[..]
Dan krijg je hem hoogstwaarschijnlijk in je mail, omdat wij de 1e al hadden blijft ie bij ons gewoon staan. Denk dat jij hem dan vrijdag in je mail krijgt
Waarschijnlijk wel met update maar hij staat bij mij gewoon nog onder de oudequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef gtalikker het volgende:
[..]
zou je de oude client kunnen gebruiken?
even contact opnemen met EA: ik zou bellen in de avond uren, dan heb je (naar mijn idee) snel een medewerker te pakkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:51 schreef Bow het volgende:
toch raar, heb de game wel gepreorderd (via origin) maar heb geen beta key
de oude client zal wel een update krijgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef gtalikker het volgende:
[..]
zou je de oude client kunnen gebruiken?
pppphhhheeeewwww ik had mijn key gekregen van een vriend die oneindig sleutels kon vrgen. makkelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
de oude client zal wel een update krijgen
oneindig sleutels kon vragen? do tell..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:39 schreef gtalikker het volgende:
[..]
pppphhhheeeewwww ik had mijn key gekregen van een vriend die oneindig sleutels kon vrgen. makkelijk
jij staat zowel in regio 1 als regio 4quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
oneindig sleutels kon vragen? do tell..
uhu, ik zal echt niet in 1 regio blijven spelen gok ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
jij staat zowel in regio 1 als regio 4
echt niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu, ik zal echt niet in 1 regio blijven spelen gok ik
hij kon zeggen dat hij geen sleutel kreeg en dan kreeg hij gewoon een nieuwequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
oneindig sleutels kon vragen? do tell..
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
echt niet?
of
echt niet alleen?
het extraatje via origin (het Diamantje parkje) is niet die 10/15/20 euro extra waard (vind ik dan )quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit nog hard te twijfelen of ik hem op Origin koop of gewoon in de winkel, die Heroes & Villains pack ziet er wel cool uit.
Hier staat het in detail beschreven:
http://www.simcity.com/en(...)-villains-of-simcity
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |