de penis vooralquote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wat zou Copycat erotisch vinden aan monniken?
Die dragen toch geen slip onder de habijt?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef Pulzzar het volgende:
Wat zou Copycat erotisch vinden aan monniken?
Hij is serieus hoor!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gewoon een broertje dood aan slechte trolls.
Ja. Van hossel naar klooster naar huishoudbeurs naar hossel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
We moeten de keuken apparaten nog wel controleren voor de vrouw er mee aan de slag mag !quote:Op maandag 11 februari 2013 19:22 schreef gelezwembroek het volgende:
Wat hebben mannen te zoeken op een huishoudbeurs. Dat is voor vrouwen.
Onterechte klacht dusch!
Awkward...quote:
Hoe kan ik bewijzen dat ik geen trol ben zeg het maar.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die dragen toch geen slip onder de habijt?
Of ben ik nu in de war met Schotten?
Ik heb gewoon een broertje dood aan slechte trolls.
Klooster ga ik serieus in 5 dagen in het gastenhuis.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Van hossel naar klooster naar huishoudbeurs naar hossel.
Onze Herman is nog te zoekende naar een trollidentiteit. En dat zie je.
Het klooster in het Solse Gat, zeker?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoe kan ik bewijzen dat ik geen trol ben zeg het maar.
[..]
Klooster ga ik serieus in 5 dagen in het gastenhuis.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:12 schreef sinepedraap het volgende:
Argo als ik jouw vader was zou ik constant janken omdat ik me zo verschrikkelijk schaam voor jou
Wat is er dan gay aan, het is hartstikke handig, je leert er hoe je alle vlekken verwijderd etc.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
Met je vader(!) naar de huishoudbeurs (_!__!_!_! ) gay lol
EN dat denkt hij ook waarschijnlijk gezien de uitkomst.
Gewoon minder rukken vies ventje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:16 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Wat is er dan gay aan, het is hartstikke handig, je leert er hoe je alle vlekken verwijderd etc.
Huishoudbeursquote:Op maandag 11 februari 2013 17:26 schreef Argo het volgende:
Onder het nom van vader en zoon relaties,
Kwam ik op het idee samen met mijn vader naar de huishoudsbeurs te gaan. Maar hij wilt niet met mee, en dus zit ik weer in mijn eentje. Alleen omdat hij niet mee wilt!
Het leek me nog wel zo gezellig, samen wat chillen daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |