Laten we ons leiden door de verhalen? Wil men ons doen geloven dat het om de 'massavernietigingswapens' gaat en niet om de olievelden van Irak? Is ons nuchtere volkje op het verkeerde been gezet?
En al is het voor de olievelden... Gaat de benzineconsumptieprijs weer lekker naar beneden
Als je het mij vraagt is die Bush een beetje geil op het wereldgezag
Dus ik zeg bullshit, weeral amerikaanse propaganda.
quote:onderzoek heeft nooit plaats gevonden is zo uit de lucht gegrepen.....of kennen we iemand hier die door de vs is gebelt om naar zijn menig tevragen???
Op woensdag 04 september 2002 11:35 schreef cereal het volgende:
Als je de nieuws berichten goed gelezen heb dan kan je zien dat dit een Amerikaans onderzoek is geweest.Dus ik zeg bullshit, weeral amerikaanse propaganda.
mav out
quote:Alleen voor de Amerikanen, en die betalen reeds maar een derde van wat wij moeten dokken voor brandstof. Het lijkt dus voornamelijk bedoeld om 'the American way of life' in stand te houden. De benzine wordt er voor ons geen cent goedkoper van.
Op woensdag 04 september 2002 11:33 schreef spooner2k het volgende:
Against Irak...goed plan, zeker als Blair deze week (cq. komende 2 weken) de bewijzen op tafel legt, en het echt klopt....veeg irak dan maar van de kaart. En vlug een beetje.En al is het voor de olievelden...
Gaat de benzineconsumptieprijs weer lekker naar beneden
Van mij mogen ze aanvallen voordat het dadelijk te laat is.
Fok had laatst ook zo'n poll, daar kwamen toch echt hele andere uitkomsten uit.
quote:De wereld is vergeven van de enge, onbetrouwbare mannetjes, Strolie. Waarom deze wèl aanpakken en de anderen niet?
Op woensdag 04 september 2002 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind Saddam maar een eng onbetrouwbaar mannetje.Van mij mogen ze aanvallen voordat het dadelijk te laat is.
quote:Deze heeft enge wapens en heeft reeds bewezen geen scrupules te hebben met het inzetten daarvan.
Op woensdag 04 september 2002 11:48 schreef Gellius het volgende:
De wereld is vergeven van de enge, onbetrouwbare mannetjes, Strolie. Waarom deze wèl aanpakken en de anderen niet?
en voordat mensen nu weer 'linkse rakker' gaan roepen, ik stem rechts van het midden...
quote:Ik krijg inderdaad telkens het gevoel alsof nederland aan de verkeerde kant staat inderdaad.
Op woensdag 04 september 2002 11:51 schreef DrPurno het volgende:
Ik ben tegen! Man watik op die amerikanen met hun wereldverbeterend waarschuwend vingertje terwijl ze zelf constant naast de pot pissen. Vuile machtswellustige hypocrieten zijn het, met die apekop voorop.
en voordat mensen nu weer 'linkse rakker' gaan roepen, ik stem rechts van het midden...
Alle remmen los dus en lekker in het donker gloeiende bagdad er van maken.
quote:Hoever reikt een middellange afstandsraket denk je?
Op woensdag 04 september 2002 12:12 schreef eenuitduizend het volgende:
meerendeel der Nederlanders is voor, mits de VN-Veiligheidsraad goedkeuring geeft. Onder die voorwaarde ben ik er ook voor. vergeet niet dat Irak over korte tijd de middenlange afstandsraketten klaar heeft die opEuropa zullen worden gericht!
quote:die op dit moment in de maak zijn kunnen straks geheel Europa raken.
Op woensdag 04 september 2002 12:34 schreef proximity het volgende:[..]
Hoever reikt een middellange afstandsraket denk je?
quote:Heb je een bron van deze bewering??
Op woensdag 04 september 2002 12:35 schreef eenuitduizend het volgende:[..]
die op dit moment in de maak zijn kunnen straks geheel Europa raken.
Van mij mogen ze Irak met rust laten totdat er overtuigend bewijs is dat Saddam ook echt de kloten heeft om rakettten, die wel afgaan, te lanceren.
Wat zijn trouwens de redenen voor Nederland om zo'n oorlog te rechtvaardigen? Dat Saddam "gevaarlijk" is?
quote:Al hadden ze de meest geavanceerde raketten van de wereld. Waaruit zou moeten blijken dat Irak van plan is om Europa aan te vallen? Noem me gek, maar de enige reden die ik kan verzinnen is als Europa Irak aanvalt.
meerendeel der Nederlanders is voor, mits de VN-Veiligheidsraad goedkeuring geeft. Onder die voorwaarde ben ik er ook voor. vergeet niet dat Irak over korte tijd de middenlange afstandsraketten klaar heeft die opEuropa zullen worden gericht!
quote:Ze hadden in 1990 nog 6 componenten voor de superkanon nodig om een bereik te hebben met hun rakketen tot spanje
quote:Gesteld dat op een gegeven moment Irak in de positie zit waar Afghanistan toen met Al Qaida in zat: ze bieden onderdak aan mensen die werkelijk uitgeleverd MOETEN worden. Dan kun je dus niks doen, als ze kernwapens hebben. En die terroristen vallen zelf wel aan, die geven WEL de eerste klap.
Op woensdag 04 september 2002 13:09 schreef nikk het volgende:[..]
Al hadden ze de meest geavanceerde raketten van de wereld. Waaruit zou moeten blijken dat Irak van plan is om Europa aan te vallen? Noem me gek, maar de enige reden die ik kan verzinnen is als Europa Irak aanvalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |