ermahgerdquote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik twijfel of ik deze zal bestellen
http://www.groupon.nl/dea(...)9PMpPM6-FYbeA8GS0igA
oh wacht eens even!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Dat is tof! Mijn zus heeft ook zo'n kast.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
En van de Xenos geloof ik iddquote:Op maandag 11 februari 2013 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh wacht eens even!
die grote is volgens mij 75 euro bij de xenos
Die is wel iets andersquote:Op maandag 11 februari 2013 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh wacht eens even!
die grote is volgens mij 75 euro bij de xenos
Ja, ik moet dat misschien maar doen. Ik dacht dat ik al duidelijk genoeg was door tegen haar te zeggen dat ik niet wilde dat ze mijn therapie met familieleden besprak. En dat ik ook meerdere malen gezegd heb dat zij geen vriendin meer van mij was, en zich te goed voor mij voelde. Jammer dat ze het dan echt niet snapt.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
maar verder Mss, misschien is er dan toch de nood om dat soort wensen duidelijker tegen je moeder uit te spreken. Sommige mensen zien dat ECHT niet. Ik ben ook zo... ik kan ook niet met subtiele hints omgaan ofzo.
ermahgerd die wil ikquote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
49 euroquote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
wat kost die op groupon dan? Geen zin om daar een account voor aan te maken
Okee. Jouw moeder is wel wat erger dan ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik moet dat misschien maar doen. Ik dacht dat ik al duidelijk genoeg was door tegen haar te zeggen dat ik niet wilde dat ze mijn therapie met familieleden besprak. En dat ik ook meerdere malen gezegd heb dat zij geen vriendin meer van mij was, en zich te goed voor mij voelde. Jammer dat ze het dan echt niet snapt.
Maar ze heeft een jaar of 5 geleden ook allemaal (zwaar overdreven ook nog) verhalen aan een vriendin van mij te verteld over een relatie die toen was uitgegaan. Die vriendin kwam het eerst aan mij vragen, ik heb haar gezegd dat ik dat niet wilde vertellen. Gaat ze vervolgens naar mijn moeder en die vertelt alles. Leuk is dat.
Dan kun je toch niet nog duidelijker zijn als je hebt aangegeven dat ze d'r mond moet houden over jouw problemenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik moet dat misschien maar doen. Ik dacht dat ik al duidelijk genoeg was door tegen haar te zeggen dat ik niet wilde dat ze mijn therapie met familieleden besprak. En dat ik ook meerdere malen gezegd heb dat zij geen vriendin meer van mij was, en zich te goed voor mij voelde. Jammer dat ze het dan echt niet snapt.
Maar ze heeft een jaar of 5 geleden ook allemaal (zwaar overdreven ook nog) verhalen aan een vriendin van mij te verteld over een relatie die toen was uitgegaan. Die vriendin kwam het eerst aan mij vragen, ik heb haar gezegd dat ik dat niet wilde vertellen. Gaat ze vervolgens naar mijn moeder en die vertelt alles. Leuk is dat.
buhquote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ook bij die grotere dat je meer oorbellen op kan hangen?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind die van groupon beter want daar kun je meer oorbellen in hangen, ik heb maar heel weinig ringen dus ik heb niet zo'n heel stuk daar voor nodig
Plus dat hij moet kunnen staan en die van xenos is wandmodel
Ermahgerd ik kan dat aan mijn paps vragen!1!!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zelf mijn sieradenrek gemaakt, maar goed, daar heb je wel tools voor nodig.
Huh? Denk je nou dat ik boos op je ben ofzo?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef Incantrix het volgende:
De heilige graal der bewijzen? Tering SQ, het spijt me hoor
Ja dat ga ik niet doenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zelf mijn sieradenrek gemaakt, maar goed, daar heb je wel tools voor nodig.
Ik wil een kleinequote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook bij die grotere dat je meer oorbellen op kan hangen?
Ik wil zo'n grote![]()
je vader uitbuitenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd ik kan dat aan mijn paps vragen!1!!Die is toch met pensioen en heeft vooral veel tijd om klusjes voor de kinders te maken (terwijl ma haar lijst steeds langer wordt thehehehe
)
Hij is ook echt super tofquote:Op maandag 11 februari 2013 14:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet doen
[..]
Ik wil een kleineIk ga mijn 2e alex kast halen en daar wil ik een spiegel op zetten zodat ik mij daar op kan maken. Vind deze wel luek, kan ik gelijk wat sieraden wegstoppen
Zekerquote:
Het zal vast aan mij liggen, maar het kwam behoorlijk sarcastisch over ja. Maar ik ben klaarblijkelijk hypergevoelig ofzo, of de ofzo en het vraagteken in mijn post kwamen over alsof ik het beter weet.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh? Denk je nou dat ik boos op je ben ofzo?
Okee, weet je wat, sorry dat ik reageerde.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het zal vast aan mij liggen, maar het kwam behoorlijk sarcastisch over ja. Maar ik ben klaarblijkelijk hypergevoelig ofzo, of de ofzo en het vraagteken in mijn post kwamen over alsof ik het beter weet.
Wat wil je voor iets?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Die van groupon gekocht
VOLGENDE PROJECT!
een kapstokhalp
weet iemand nog leuke?
Geen idee eigenlijk wat ik wilquote:Op maandag 11 februari 2013 14:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat wil je voor iets?Wij hebben em toen goeikoop bij otto.nl gekocht... Wij wilden niet veel geld uitgeven voor een 'stomme' kapstok
Ik moet vanavond voor 11 man risotto makenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geen zin om de deur uit te gaan dus we eten restje ristotto met gebakken aardappels (die ik nog ff moet koken) met velen sla en tomaat en ui
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wat ik wilik ga eens bij de otto kijken!
As said, ik ben ws hypergevoelig. Ik haal jouw toon er wel vaker niet goed uit. En ik ben moe en hormonaalquote:Op maandag 11 februari 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, weet je wat, sorry dat ik reageerde.
Ik dacht dat deze niet te missen was maar klaarblijkelijk ben ik toch wat te lomp.
Of zal ik nu de risotto opeten? Hongerquote:Op maandag 11 februari 2013 14:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet vanavond voor 11 man risotto maken
Misschien is dit wel wat!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ze hebben niet super veel (en ik zie dat de onze alweer weg is
); maar misschien krijg je zo wat ideeën
Likequote:Op maandag 11 februari 2013 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Misschien is dit wel wat!
http://www.otto.nl/produc(...)ok&itemId=2008638646
in die koloniaal kleur. Alleen is de kleur slecht te zien dus weet het niet zeker, maar ik denk dat die wel in mijn huis past
nah, misschien soberso beter als ik eerst even aan mezelf ga werken ipv hier dingen neer te plempen... komt me vaker voor dan me lief is terwijl ik zelden iets gemeens wil zeggen... als dat bij veel mensen wel zo overkomt is dat dus iets om aan te pakken voordat ik nog meer mensen tegen me in het harnas jaag of aan het huilen maak...quote:Op maandag 11 februari 2013 14:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
As said, ik ben ws hypergevoelig. Ik haal jouw toon er wel vaker niet goed uit. En ik ben moe en hormonaalmaar volgens de huisarts doe ik het best aardig zonder antidepressiva
Geen probleemquote:Op maandag 11 februari 2013 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Like
Het is overigens geen kwaliteitsmateriaal he... maar dat begrijp je vast ook wel voor dat geld
Foto van mij aan de muurquote:Op maandag 11 februari 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen probleemals het kapot gaat of ik een leukere zie koop ik wel een ander
Ik ben gewoon nu weer ff bezig met huis omdat ik weer aan dingen ga irriteren die niet af izjnen dan heb ik weer wat zooi gedaan en dan ben ik weer een tijdje klaar met zoeken etc etc
Mijn gordijnen zijn klaar dus die moet ik ophalen, van de week ff naar ikea voor een tweede alex, eettafel is besteld, en dus nu ff voor kapstok en stoelen kijken, dan is heti n grote lijnen wel af
Wil ook nog tof schilderij aan de muur dus als daar nog tips voor zijn hou ik mij aanbevolen
Haha zo herkenbaarquote:Op maandag 11 februari 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen probleemals het kapot gaat of ik een leukere zie koop ik wel een ander
Ik ben gewoon nu weer ff bezig met huis omdat ik weer aan dingen ga irriteren die niet af izjnen dan heb ik weer wat zooi gedaan en dan ben ik weer een tijdje klaar met zoeken etc etc
Mijn gordijnen zijn klaar dus die moet ik ophalen, van de week ff naar ikea voor een tweede alex, eettafel is besteld, en dus nu ff voor kapstok en stoelen kijken, dan is heti n grote lijnen wel af
Wil ook nog tof schilderij aan de muur dus als daar nog tips voor zijn hou ik mij aanbevolen
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, misschien soberso beter als ik eerst even aan mezelf ga werken ipv hier dingen neer te plempen... komt me vaker voor dan me lief is terwijl ik zelden iets gemeens wil zeggen... als dat bij veel mensen wel zo overkomt is dat dus iets om aan te pakken voordat ik nog meer mensen tegen me in het harnas jaag of aan het huilen maak...
En dit was ook niet vals bedoeld
Mijn huis begint nu een mengelmoes te worden, dingen die ik het waard vind zijn duur, als ik leuke goedkope dingen zie ook prima. Aangezien ik ook goedkopere dingen in huis heb vind ik het niet erg om aan sommige spullen wat teveel uit te gevenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
En daar zag ik ook een waanzinnig mooie grote klok... maar 260 euro vond cif toch te duur
Levensgroot toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moet je wel een foto en lijstje geven!
Past preciesquote:Op maandag 11 februari 2013 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is bij jou niet zo heel groot dan
Aan vet niet, maar is je eigen verhaal niet een beetje bewijs voor de theorie?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij denkt wel dat je in twee dagen 3,5 kilo kan aankomen?
Aan vet?
Ik geloof namelijk niet in dat verhaal, iedereen vertelt me dat het gebeurt maar ik zie nooit harde bewijzendus die wil ik wel eens zien
Neem niet die van Jysk, van het in elkaar zetten krijg je aidsquote:Op maandag 11 februari 2013 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Die van groupon gekocht
VOLGENDE PROJECT!
een kapstokhalp
weet iemand nog leuke?
180 euro voor een leesteken?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.trendhopper.nl/acryl-plaat.html
Noezquote:Op maandag 11 februari 2013 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neem niet die van Jysk, van het in elkaar zetten krijg je aids
zo is mijn moeder preciesquote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef Mss het volgende:
En ook over mijn relatie, dat ik het daar zo zwaar mee had. Ze heeft me al een week niet gesproken man
Weet ik veel, eerste keer in 12 jaar dat ik daar iets vandaan gegeten hebquote:Op maandag 11 februari 2013 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar schaar, was die mac nou altijd zo matig of hadden wij pech
Oh ik dacht dat je er vaker kwamquote:Op maandag 11 februari 2013 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet ik veel, eerste keer in 12 jaar dat ik daar iets vandaan gegeten heb
net als "natte cel" een vakterm is voor douche denk ikquote:Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom noemen ze bij Trendhopper een normale bank een "zitgroep"?
Klinkt als een matige therapie-klas..
"ik ga naar de AA"
"o ik heb iets beters, ik ga altijd naar de zitgroep"
Nee joh, ik vind Macdonalds helemaal niet zo lekkerquote:Op maandag 11 februari 2013 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je er vaker kwam
Die is nog ergerquote:Op maandag 11 februari 2013 14:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
net als "natte cel" een vakterm is voor douche denk ik
En terecht eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind Macdonalds helemaal niet zo lekker
Wat is hetquote:Op maandag 11 februari 2013 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
100 euro voor een plankje en wat stukjes ijzer![]()
quote:
Ken je hem nu pas? Die is al jaren op tvquote:Op maandag 11 februari 2013 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, ik heb een nog levende vervanger gevonden voor Bob Ross
Gary Jenkins, hij doet alleen meer bloemen enzo. Bos Ross blijft eindbaas uiteraard (ik schreef eerst uiertaard) maar dit is een mooie tweede
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend zijn we weer naar de mac geweest en nergens last vanquote:Op maandag 11 februari 2013 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je er vaker kwam
ik ben oud en leef onder een steen, dat weet je tochquote:Op maandag 11 februari 2013 14:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ken je hem nu pas? Die is al jaren op tv
Heb je filmpje?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben oud en leef onder een steen, dat weet je toch
maar serieus, nog nooit van gehoord
Daarom had ik juist verwacht dat je er wel van gehoord hadquote:Op maandag 11 februari 2013 14:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben oud en leef onder een steen, dat weet je toch
maar serieus, nog nooit van gehoord
Ja dat het ergens anders beter is weet ik wel. Maar het kan ook komen door grote bestelling of whatever. Het was er namelijk wel drukquote:Op maandag 11 februari 2013 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Afgelopen weekend zijn we weer naar de mac geweest en nergens last vanEn de friet was wel goei
![]()
Het ligt aan die mac in delft![]()
de wat van wat?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neem niet die van Jysk, van het in elkaar zetten krijg je aids
en ja dat dusquote:Op maandag 11 februari 2013 14:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
180 euro voor een leesteken?![]()
![]()
Schaar, ik moet je gelijk geven geloof ik, over die ontbijtdiscussie van laatst.quote:ma 11 feb 2013, 11:53
Dagelijks ontbijt verhoogt IQ kind
AMSTERDAM -
Ontbijten is gezond en belangrijk, dat wisten we al. Het is zelfs een onmisbare maaltijd voor kinderen en volwassenen. Daarom doen ouders, scholen en instanties hun best kinderen elke dag een gezonde start te geven. En dat is maar goed ook, want uit recent onderzoek blijkt dat het dagelijkse ontbijt bij jonge kinderen bijdraagt aan een hoger IQ.
Kinderen die dagelijks ontbijten, scoren hoger op verbale en prestatiegerichte IQ tests. Dat blijkt uit onderzoek van de University of Pennsylvania. Er was nog weinig bekend over de relatie van het eten van ontbijt en de hoogte van het IQ. Daarom besloten wetenschappers het ontbijtgedrag van 1.200 zesjarige Chinese kinderen te bestuderen.
Brandstof voor je brein
De kinderen die niet ontbeten, scoorden 4,6 punten lager op het totaal van de IQ test. Uit eerder onderzoek bleek al dat ontbijten invloed heeft op het concentratievermogen, de aandacht en het geheugen van een kind. De verklaring hiervoor is dat het ontbijt na een hele nacht ´vasten´, werkt als een soort brandstof voor het brein. Bovendien stimuleren gesprekken aan tafel met vader en moeder de sociale ontwikkeling.
Tips
Veel vrouwen slaan het ontbijt over in verband met gebrek aan tijd, zin en inspiratie. Ideeën opdoen voor een gezond begin van de dag voor jezelf en je kinderen? Klik hier voor tips voor een gezond ontbijt van onze voedingsdeskundige Rolien Scheepbouwer.
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaantjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
FHF / OTTO kortingscode
Waardebon voor Otto, is niet heul veul, maar is wat, en gratisssss
nu op MAX tvquote:Op maandag 11 februari 2013 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je filmpje?
Bob Ross![]()
"let's give the tree a nice little friend"
Die mac heeft wel een goede reputatie volgens mij, als in dat het er heel druk is vaak. Ik loop er op zondag rond etenstijd wel eens langs met de poedel, dan staat er een rij van hier tot gunder voor de mcdrivequote:Op maandag 11 februari 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat het ergens anders beter is weet ik wel. Maar het kan ook komen door grote bestelling of whatever. Het was er namelijk wel druk
Kapstok van Jysk. 20 euro, ziet er leuk uit als hij eenmaal staat, maar bij het in elkaar zetten krijg je extra gratis aidsquote:Op maandag 11 februari 2013 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de wat van wat?
[..]
en ja dat dus
nooit gedacht dat ik deze meme eens zou kunnen gebruikenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:00 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)hoogt_IQ_kind__.html
[..]
Schaar, ik moet je gelijk geven geloof ik, over die ontbijtdiscussie van laatst.
Ik heb geen bewijs in de vorm van artikelen kunnen vinden om te ontkrachten dat ontbijten je stofwisseling aan slingert, en bovengenoemde universiteit is redelijk betrouwbaar op gebied van dit soort uitspraken dus de theorie die zij aandragen neem ik bij deze dan maar voor "op dit moment meest betrouwbare bewijs" aan![]()
Ik had echt zitten zoeken, ook nadat computer crashte en ik opnieuw moest beginnen (), maar niks kunnen vinden. Wel bizar hoe weinig onderzoek er echt naar gedaan eigenlijk.
Ik vind dat zo'n briljante memequote:Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nooit gedacht dat ik deze meme eens zou kunnen gebruiken
[ afbeelding ]
vooruit, krijg jij er ook eentje:quote:Op maandag 11 februari 2013 15:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ontbijt![]()
O en uiteraard: IK HEB ALTIJD GELIJK JONGE, IS MAAR EENS BEWEZEN EINZ DIT DAT ALLES
Bewijs is toch juist geleverd dat ontbijt WEL nodig ende zinnig is?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
ZieIedereen die zeikt dat ik niet ontbijt
HA
yepquote:Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bewijs is toch juist geleverd dat ontbijt WEL nodig ende zinnig is?
Ik zat ook al van Huh?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bewijs is toch juist geleverd dat ontbijt WEL nodig ende zinnig is?
Owquote:Op maandag 11 februari 2013 15:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep
maar Priem ontbijt niet he, dus die is wat dommer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja ik zou het wel gaaf vindenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Zouden we deze Peter Turkson uit Ghana krijgen als nieuwe paus???
[ afbeelding ]
Black pope
hij ziet er al een stuk beter uit dan die enge Duitser in ieder gevalquote:
Ik had zovelen tranen jongeuhquote:Op maandag 11 februari 2013 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben dat filmpje van Priem van het vorige topic aan het kijken![]()
"should I be doing this?"
nou, dat geloof ik niet, voorlopig de komende 200 jaar nog niet ofzoquote:Op maandag 11 februari 2013 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Na die negert komt er een vrouw en dan een homo als paus?
Niks tegen gekleurde mensen maar als nu een zwarte man de paus wordt dan wordt hij toch alleen gekozen om zieltjes te winnen voor de kerk?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou, dat geloof ik niet, voorlopig de komende 200 jaar nog niet ofzo
hoop dat ze nou wel een keer de condooms "goedkeuren" zodat afrika en oost europa iets minder gaan konijnen (bij de figuren die slim genoeg zijn om condooms te gebruiken dan)
marketingtechnisch is het het handigst denk ik, want de grootste groep gelovigen is volgens mij zwart/halfzwartquote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niks tegen gekleurde mensen maar als nu een zwarte man de paus wordt dan wordt hij toch alleen gekozen om zieltjes te winnen voor de kerk?zodat ze laten zien 'hee kijk wij zijn super multicultu dit dat alles'.
Ja, puur zieltjes winnen = marketingquote:Op maandag 11 februari 2013 15:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
marketingtechnisch is het het handigst denk ik, want de grootste groep gelovigen is volgens mij zwart/halfzwart
Waarom denk je dat ze tegen condooms zijn?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, puur zieltjes winnen = marketing
oh zo. Ik dacht meer aan geld binnen harken bij de reeds gewonnen zieltjes.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, puur zieltjes winnen = marketing
Volgens mij mocht hij geen transatlantische vluchten meer pakkenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Daarom denk ik dat hij dement aan het worden is. En ze zijn bang dat hij met z'n volgende speech staat van "Hey jongens, bedankt vur die blumen, heeft er nog iemand geneukt? "
Waarom zou hij anders aftreden, de enige eis voor een paus is dat hij ademt en nog min of meer geluid kan produceren
Je gaat me echt niet vertellen dat dat oude lijk dat er eerst was dat wel mocht van de dokterquote:Op maandag 11 februari 2013 15:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij mocht hij geen transatlantische vluchten meer pakken
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Daarom denk ik dat hij dement aan het worden is. En ze zijn bang dat hij met z'n volgende speech staat van "Hey jongens, bedankt vur die blumen, heeft er nog iemand geneukt? "
Waarom zou hij anders aftreden, de enige eis voor een paus is dat hij ademt en nog min of meer geluid kan produceren
quote:Het zou best eens kunnen dat een paus wordt gekozen uit een ander continent. Zuid-Amerika bijvoorbeeld, waar 42 procent van de katholieke wereldbevolking woont, zo schrijft Reuters.
Moet dalijk ook naar buiten, heb er totaal geen zin inquote:Op maandag 11 februari 2013 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Einz brum is boodschappen halen, 1 ding voor het avondeten en de rest is snoep en chocola en zooi
Ik hoef niet naar buitenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet dalijk ook naar buiten, heb er totaal geen zin in
Was het boodschappengeld niet bijna op ook??quote:Op maandag 11 februari 2013 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Einz brum is boodschappen halen, 1 ding voor het avondeten en de rest is snoep en chocola en zooi
Ja, dat is ook de reden dat Aids daar zo'n groot probleem isquote:Op maandag 11 februari 2013 15:49 schreef megamandy het volgende:
Ooh schijnbaar wonen er nog meer katholieken in Zuid-Amerika
[..]
Jawelquote:Op maandag 11 februari 2013 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was het boodschappengeld niet bijna op ook??
AIDS BUITEN AFRIKA?!?!!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de reden dat Aids daar zo'n groot probleem is
Goeden instelling welquote:Op maandag 11 februari 2013 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel
Maar nu is het toch al verpest, kan dit er ook wel bij
O wait, verkeerd gelezen, never mindquote:
Oh lol kan best zijn dat er velen aids in zuid amerika is hoor, maar ik vind dat aids gelijk staat aan afrikaquote:Op maandag 11 februari 2013 15:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O wait, verkeerd gelezen, never mind
In Zuid-Amerika ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de reden dat Aids daar zo'n groot probleem is
Passend iigquote:
Dan maakt ie van die grapjes met de wortel van 282949494 en dan zegt ie het verkeerde antwoord hihaho super grappig maar niemand snapt hetquote:Op maandag 11 februari 2013 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Zuid-Amerika ja?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-nieuwe-man-in-rome/ Hier een lijstje met kandidaten. Helemaal onderaan een Aziaat die zogenaamd hetzelfde charisma zou hebben als de vorige pausAziaten kunnen helemaal niet grappig zijn jonge
ja das verborgen aidsquote:
Ja ik dacht dat het over Afrika gingquote:Op maandag 11 februari 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh lol kan best zijn dat er velen aids in zuid amerika is hoor, maar ik vind dat aids gelijk staat aan afrika![]()
Heb jij ook aids?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja das verborgen aids![]()
heb je ook veel in Rusland, Oost Europa en andere gebieden waarin dat taboe is.
In Afrika ook taboe binnen families natuurlijk, maar das toch anders, want die harken velen geld binnen met hun " oh we hebben allemaal aids' verhalen
Preciesquote:Op maandag 11 februari 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan maakt ie van die grapjes met de wortel van 282949494 en dan zegt ie het verkeerde antwoord hihaho super grappig maar niemand snapt het
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan maakt ie van die grapjes met de wortel van 282949494 en dan zegt ie het verkeerde antwoord hihaho super grappig maar niemand snapt het
nee helaaschquote:
Nah, dan zie ik liever een goede negerquote:
zou hij goed zijn in loempia's vouwen en noodles wokken?quote:
ik moest lachenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Die achterste, briljant. Lang en zo'n goede "tevreden neger"uitdrukking
Sinterklaas met pasen?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze ziet er ook blij uit![]()
[ afbeelding ]
ja die heeft net dat gozertje daarachter genomenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze ziet er ook blij uit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja die heeft net dat gozertje daarachter genomen
[..]
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die vent komt volgens mij dat balkon op van "HALLO BOPPERS, VROLIJK PASEN"![]()
Op die laatste ziet hij een grote bucket met kipquote:Op maandag 11 februari 2013 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kiek nou, dit is toch een goede paus?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"hihi, ik maakte een garpje. O ja LANG LEVE JEZUS"quote:Op maandag 11 februari 2013 16:01 schreef BBQ-kip het volgende:
"kan ik hier ergens mijn zak leeg schudden?"
hahahahahaquote:Op maandag 11 februari 2013 16:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Op die laatste ziet hij een grote bucket met kip
En hier dankt hij de heer voor de grote bucket met kipquote:Op maandag 11 februari 2013 16:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Op die laatste ziet hij een grote bucket met kip
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hier dankt hij de heer voor de grote bucket met kip![]()
[ afbeelding ]
die bucket staat op zijn hoofd jonguh!quote:Op maandag 11 februari 2013 16:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hier dankt hij de heer voor de grote bucket met kip![]()
[ afbeelding ]
"Praise tha lawd!"quote:
misschien praat hij wel Jivequote:Op maandag 11 februari 2013 16:05 schreef megamandy het volgende:
Zou hij in het Engels ook zo'n Afrikaans accent hebben?Of zitten de mensen constant in het Latijn te praten
hij denkt; eindelijk geen condooms meer nodigquote:Op maandag 11 februari 2013 16:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die Aziaat is ook leuk, kiek hoe blij hij is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die laatste zegt hij HOE
ja maar tuc is toch zout? of heb je daar ook zoete versie van? Het klinkt vies in ieder gevalquote:
Zout met chocolade is lekkerquote:Op maandag 11 februari 2013 16:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar tuc is toch zout? of heb je daar ook zoete versie van? Het klinkt vies in ieder geval
ik heb net boterham met nutella op, zo maar even boodschappen doen, velen groenten eten vanavond
WAT IS DEZON!quote:Op maandag 11 februari 2013 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MOET IK M OPSTUREN OF WIL JE M PAS IN DE ZOMER EINZ
neinz, gezonden voeding na matig weekendquote:
Maar ik zit in een "EET AL DE ZOOI"-periode. Altijd na zooiweekend.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neinz, gezonden voeding na matig weekend![]()
da's lekker man, beetje groente klaarmaken op een lekkere manier
ik zit alleen even te bedenken wat ik ga maken. Ik zit te denken aan vega lasagne ofzo...
Vega lasagne met velen kaas? Dan is het nog niet echt gezond mehehequote:Op maandag 11 februari 2013 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neinz, gezonden voeding na matig weekend![]()
da's lekker man, beetje groente klaarmaken op een lekkere manier
ik zit alleen even te bedenken wat ik ga maken. Ik zit te denken aan vega lasagne ofzo...
Ja dat is toch pas 11 maart? Duurt langquote:Op maandag 11 februari 2013 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, je komt toch eten?
ja ik ook maar ik weet dat ik me daar alleen maar klote van ga voelen dus daarom roep ik het extra hard nu hierquote:Op maandag 11 februari 2013 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ik zit in een "EET AL DE ZOOI"-periode. Altijd na zooiweekend.
18-02?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is toch pas 11 maart? Duurt lang
da's eigenlijk wel veel makkelijkerquote:Op maandag 11 februari 2013 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga vanavond voor macaroniHendig ende lekker
Proberen kan altijd.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik ook maar ik weet dat ik me daar alleen maar klote van ga voelen dus daarom roep ik het extra hard nu hier
nee tuurlijk nietquote:Op maandag 11 februari 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vega lasagne met velen kaas? Dan is het nog niet echt gezond mehehe
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's eigenlijk wel veel makkelijker
goeie, dat wordt 'm
Volgens mij welquote:Op maandag 11 februari 2013 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
post fashion polish nou altijd dezelfde foto maar dan gekanteld? Dus 1 lakje, 2 fotos, maar het is dezelfde foto maar dan op zijn kant? Want ze lijken altijd exact hetzelfde ..
okay, dat vind ik wel een beetje raarquote:Op maandag 11 februari 2013 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Volgens mij wel2 weken geleden zat ik ook al telkens te draaien en kwam ik ook tot die conclusie namelijk
Nu je het zegt.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
post fashion polish nou altijd dezelfde foto maar dan gekanteld? Dus 1 lakje, 2 fotos, maar het is dezelfde foto maar dan op zijn kant? Want ze lijken altijd exact hetzelfde ..
Oh echt? Dat is me nog nooit opgevallen!quote:Op maandag 11 februari 2013 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Hallon.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)cieel-een-ziekte.xml
En hebben we echte hoarders onder ons
Neen, alle nagellak die ik heb is strikt noodzakelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 18:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoiquote:Op maandag 11 februari 2013 18:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik word verdomd geil van een zeer goeden matigen faalquote:Een nieuwe aanwinst voelt als een verovering; het geeft mij een intense, haast seksuele, voldoening.
Ermagerd, ik heb heul niet vastgelegd wie mijn nagellak erftquote:G Mijn verzameling zal mij overleven.
Ik wou 'm net neerzetten.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik word verdomd geil van een zeer goeden matigen faal![]()
Nee?
Die ben ikquote:E. De verslaafde
Heeft u de meeste punten gescoord op de E-vragen? Dan hoeft u zich geen zorgen te maken, maar u bent wel een verzamel-junkie. Als u iets tegenkomt dat in uw verzameling ontbreekt, dan moet u scoren. Dat geeft u een enorme kick. Verzamelen wordt gestuurd door instinct en uw lichaam beloont u wanneer u er aan toegeeft. Wanneer u met een nieuwe aanwinst in uw handen staat, krijgt u als beloning een shot geluk. Tot de roes is uitgewerkt natuurlijk, dan begint alles weer opnieuw.
F. De compensatie-zoeker
Heeft u de meeste punten gescoord op de F-vragen? Dan bent u een compensatie-zoeker. Volgens Freud zitten uw drijfveren diep weggestopt. Zou het verzamelen iets te maken kunnen hebben met een vervelende gebeurtenis in uw jeugd? Mist u iets? Bent u op zoek naar houvast? U verzamelt omdat mensen u nog wel eens willen teleurstellen, uw verzameling zal dat nooit doen. Uw hobby is in ieder geval een gezonde uitlaatklep. Ga er beslist mee door, bedenk dat Freud zelf ook een fanatiek verzamelaar was.
Ik moest lachen om de vraag of je bij een vereniging zitquote:
Moeilijke vraag was dat man.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de vraag of je bij een vereniging zit.
Niet bij een vereniging, wel bij een topic, telt dat ook?
Ordenen.quote:G. De filosoof
Heeft u de meeste punten gescoord op de G-vragen? Dan zijn we bij de essentie van het verzamelen. Uw verzamelgedrag is gebaseerd op enkele wezenlijke 'zijns'-vragen. Zou het kunnen dat u verzamelt omdat u de vijandige, chaotische buitenwereld ermee onder controle krijgt? Wie verzamelt, kan eindeloos ordenen en schikken en zo de chaos bedwingen. Ook kunt u over uw verzameling heersen als een vorst. Bovendien is het de ideale manier om sporen na te laten in de tijd. Streven we niet allemaal naar onsterfelijkheid? U verdwijnt, maar uw verzameling blijft.
D. Het "mijn verzameling ben ik"-type
Heeft u de meeste punten gescoord op de D-vragen? Dan bent u een nostalgisch type. Uw verzameling is een bron van herinneringen en houdt uw verleden levend. Als u naar uw verzameling kijkt, dan weet u meestal wel waar, wanneer en in welke omstandigheden u het kocht of kreeg. Zeker als je wat langer verzamelt, wordt zo'n collectie een spiegel van je leven. Je kijkt er in en ziet je eigen geschiedenis terug.
Zulks een verrassing.quote:
Jup dan vind je pc het niet zo tofquote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef megamandy het volgende:
Verdomme, spss blijft gewoon hangen bij hrt opstarten. Computer al opnieuw opgestart en weer hetzelfdeen zonder spss kan ik niet verder
Toen ik het had gedownload opende dat stommr ding wel gewoon
Jamaar eerst welquote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup dan vind je pc het niet zo tof
Ik kreeg steeds bsod bij spss tot ik laptop opnieuw installeerde en toen werkte het wel
Ik ben zelf ook velen inspiratieloos... zit de laatste tijd te denken eens naar een echt goeie kapper te gaan en carte blanche te geven.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:24 schreef Diconnected het volgende:
Hebben jullie nog een idee wat ik met m'n haar moet doen? Ik heb niet echt veel inspiratie
Ja same here, alleen heb ik dus geen budget voor een hele goede kapperquote:Op maandag 11 februari 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook velen inspiratieloos... zit de laatste tijd te denken eens naar een echt goeie kapper te gaan en carte blanche te geven.
Mjah ik wil 't er wel een keer aan uitgeven denk ik. Rob Peetoom ofzo en dan een junior stylist. Maar ik heb zeer moeilijk haarquote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja same here, alleen heb ik dus geen budget voor een hele goede kapperdus laat of vriendin knippen of bij Team waar ik altijd wel positief ben.
Ja misschien ga ik wel naar de kapper van m'n moeder, daar hoor ik altijd goede verhalen over. Alleen moet het wel voor vrijdag dus dat wordt weer lastigquote:Op maandag 11 februari 2013 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah ik wil 't er wel een keer aan uitgeven denk ik. Rob Peetoom ofzo en dan een junior stylist. Maar ik heb zeer moeilijk haar.
Ja want je hebt nu ook wel het totaalplaatje iddquote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik laat mijn puntjes knippen en wat meer lagen. Het zit nog wel goed zo.
Moet het eigenlijk kort laten knippen en fel rood laten verven nu ik 30+ ben
Veel haar maar wel heel fijn en extreem steil, dus kan er vrij weinig mee. Laagjes vallen ook lelijk vaak, en het valt gewoon superplat naar beneden.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja misschien ga ik wel naar de kapper van m'n moeder, daar hoor ik altijd goede verhalen over. Alleen moet het wel voor vrijdag dus dat wordt weer lastig![]()
Ik ga eerst wel even plaatjes zoeken.
En hoezo moeilijk haar?
In Eindhoven ook? Ik vind het altijd een beetje spannend, dat soort salons enzo. Alsof ik er niet thuis hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef megamandy het volgende:
Rob Peetoom is super fijnga ik ook altijd heen, ook nu nog terwijl ik weer in Limburg woon.
Eerste keer heb ik mij ook gewoon door een junior laten knippen, die hebben ook minimaal 3 jaar ervaring dus dat zit ook wel goed
Jep, en ze zijn allemaal heel leuk en aardig. Heb mijn tante er heen gesleept voor haar bruiloft en die was daarvoor jaaaaren niet naar de kapper geweest en sindsdien gaat ze iedere zes wekenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In Eindhoven ook? Ik vind het altijd een beetje spannend, dat soort salons enzo. Alsof ik er niet thuis hoor.
Als student heb je 20% kortingquote:Op maandag 11 februari 2013 20:47 schreef Diconnected het volgende:
ehrmahgerd Rob Peetoom is duurzelfs voor een junior stylist betaal je 52 ekkies
Hoezo hoor je niet thuis in een kapper?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In Eindhoven ook? Ik vind het altijd een beetje spannend, dat soort salons enzo. Alsof ik er niet thuis hoor.
Oja ik zie het idd. Is nog steeds veel geld vind ik voor een kapperquote:
Oh ik voel me dan altijd niet sjiek of netjes genoeg ofzo? Zal wel door mama komen met haar obsessie voor goedkoopquote:Op maandag 11 februari 2013 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo hoor je niet thuis in een kapper?
Het is verder niet hele anders dan normaal hoor
Gewoon met je sjieke MK tas naar binnen lopen en diva zonnebrilquote:Op maandag 11 februari 2013 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ik voel me dan altijd niet sjiek of netjes genoeg ofzo? Zal wel door mama komen met haar obsessie voor goedkoop. Zit er soms nog een beetje in.
Haha ja dan komt het wel goedquote:Op maandag 11 februari 2013 20:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gewoon met je sjieke MK tas naar binnen lopen en diva zonnebril
Dat is wel gaaf ja!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:58 schreef Diconnected het volgende:
http://www.wewomen.be/bea(...)ends-2013-0.html#p78
Ik vind dit wel erg tof eigenlijk
Ja die vond ik ook erg tof idd! Staan veel leuke dingen tussenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf ja!
Ik hou hier wel van: http://www.wewomen.be/bea(...)ends-2013-0.html#p60
Al zou je in joggingbroek binnenkomen, ze moeten je nog steeds hetzelfde behandelen. Het zelfde dat mensen niet de LV of Chanel in willen ... het is echt niets speciaals joh!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ik voel me dan altijd niet sjiek of netjes genoeg ofzo? Zal wel door mama komen met haar obsessie voor goedkoop. Zit er soms nog een beetje in.
Nou ja, heb het wel eens meegemaakt in bijvoorbeeld een lunch gelegenheid of bij de Bijenkorf. Dat je dus echt anders behandeld wordt.. heel irritant.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Al zou je in joggingbroek binnenkomen, ze moeten je nog steeds hetzelfde behandelen. Het zelfde dat mensen niet de LV of Chanel in willen ... het is echt niets speciaals joh!
Wat een mongolen danquote:Op maandag 11 februari 2013 21:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, heb het wel eens meegemaakt in bijvoorbeeld een lunch gelegenheid of bij de Bijenkorf. Dat je dus echt anders behandeld wordt.. heel irritant.
Jaaa ik ook!quote:Op maandag 11 februari 2013 21:06 schreef Diconnected het volgende:
http://www.wewomen.be/bea(...)nds-2013-0.html#p135
http://www.wewomen.be/bea(...)nds-2013-0.html#p203
Deze vind ik ook gaaf
waarschijnlijk vergaat de wereld of hij ligt op sterven?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Maar goed, ik ga eens lekker met een boek m'n bed induiken want Baas ligt zielig te zijn omdat 'ie denkt dat 'ie griep krijgt.
De wereld vergaat terwijl hij ligt te stervenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarschijnlijk vergaat de wereld of hij ligt op sterven?
mannen die ziek zijn
BONUS!quote:Op maandag 11 februari 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De wereld vergaat terwijl hij ligt te sterven.
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De wereld vergaat terwijl hij ligt te sterven.
Dat is eerder 'normaal' als dat je goed behandeld word in een random parfumerie met kut kleren aanquote:
DEALquote:Op maandag 11 februari 2013 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ruilen? Ik ben mijne wel weer zat
die van zoeen indiemaker?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
mario lakjes gekocht
daar ging mijn no buy
te hard gebatstquote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, ik faal. Spierpijn in m'n kont.
Het waarschijnlijkst ja.quote:
betekend dat het ee ngoede workout wasquote:Op maandag 11 februari 2013 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het waarschijnlijkst ja.
Srsly, waarom altijd spierpijn in m'n kont.
Ik had laatst spierpijn in m'n bovenbeen, ook zo fijnquote:Op maandag 11 februari 2013 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het waarschijnlijkst ja.
Srsly, waarom altijd spierpijn in m'n kont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |