ermahgerdquote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik twijfel of ik deze zal bestellen
http://www.groupon.nl/dea(...)9PMpPM6-FYbeA8GS0igA
oh wacht eens even!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Dat is tof! Mijn zus heeft ook zo'n kast.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
En van de Xenos geloof ik iddquote:Op maandag 11 februari 2013 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh wacht eens even!
die grote is volgens mij 75 euro bij de xenos
Die is wel iets andersquote:Op maandag 11 februari 2013 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh wacht eens even!
die grote is volgens mij 75 euro bij de xenos
Ja, ik moet dat misschien maar doen. Ik dacht dat ik al duidelijk genoeg was door tegen haar te zeggen dat ik niet wilde dat ze mijn therapie met familieleden besprak. En dat ik ook meerdere malen gezegd heb dat zij geen vriendin meer van mij was, en zich te goed voor mij voelde. Jammer dat ze het dan echt niet snapt.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
maar verder Mss, misschien is er dan toch de nood om dat soort wensen duidelijker tegen je moeder uit te spreken. Sommige mensen zien dat ECHT niet. Ik ben ook zo... ik kan ook niet met subtiele hints omgaan ofzo.
ermahgerd die wil ikquote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
49 euroquote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
wat kost die op groupon dan? Geen zin om daar een account voor aan te maken
Okee. Jouw moeder is wel wat erger dan ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik moet dat misschien maar doen. Ik dacht dat ik al duidelijk genoeg was door tegen haar te zeggen dat ik niet wilde dat ze mijn therapie met familieleden besprak. En dat ik ook meerdere malen gezegd heb dat zij geen vriendin meer van mij was, en zich te goed voor mij voelde. Jammer dat ze het dan echt niet snapt.
Maar ze heeft een jaar of 5 geleden ook allemaal (zwaar overdreven ook nog) verhalen aan een vriendin van mij te verteld over een relatie die toen was uitgegaan. Die vriendin kwam het eerst aan mij vragen, ik heb haar gezegd dat ik dat niet wilde vertellen. Gaat ze vervolgens naar mijn moeder en die vertelt alles. Leuk is dat.
Dan kun je toch niet nog duidelijker zijn als je hebt aangegeven dat ze d'r mond moet houden over jouw problemenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik moet dat misschien maar doen. Ik dacht dat ik al duidelijk genoeg was door tegen haar te zeggen dat ik niet wilde dat ze mijn therapie met familieleden besprak. En dat ik ook meerdere malen gezegd heb dat zij geen vriendin meer van mij was, en zich te goed voor mij voelde. Jammer dat ze het dan echt niet snapt.
Maar ze heeft een jaar of 5 geleden ook allemaal (zwaar overdreven ook nog) verhalen aan een vriendin van mij te verteld over een relatie die toen was uitgegaan. Die vriendin kwam het eerst aan mij vragen, ik heb haar gezegd dat ik dat niet wilde vertellen. Gaat ze vervolgens naar mijn moeder en die vertelt alles. Leuk is dat.
buhquote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ook bij die grotere dat je meer oorbellen op kan hangen?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind die van groupon beter want daar kun je meer oorbellen in hangen, ik heb maar heel weinig ringen dus ik heb niet zo'n heel stuk daar voor nodig
Plus dat hij moet kunnen staan en die van xenos is wandmodel
Ermahgerd ik kan dat aan mijn paps vragen!1!!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zelf mijn sieradenrek gemaakt, maar goed, daar heb je wel tools voor nodig.
Huh? Denk je nou dat ik boos op je ben ofzo?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef Incantrix het volgende:
De heilige graal der bewijzen? Tering SQ, het spijt me hoor
Ja dat ga ik niet doenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zelf mijn sieradenrek gemaakt, maar goed, daar heb je wel tools voor nodig.
Ik wil een kleinequote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook bij die grotere dat je meer oorbellen op kan hangen?
Ik wil zo'n grote![]()
je vader uitbuitenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd ik kan dat aan mijn paps vragen!1!!Die is toch met pensioen en heeft vooral veel tijd om klusjes voor de kinders te maken (terwijl ma haar lijst steeds langer wordt thehehehe
)
Hij is ook echt super tofquote:Op maandag 11 februari 2013 14:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet doen
[..]
Ik wil een kleineIk ga mijn 2e alex kast halen en daar wil ik een spiegel op zetten zodat ik mij daar op kan maken. Vind deze wel luek, kan ik gelijk wat sieraden wegstoppen
Zekerquote:
Het zal vast aan mij liggen, maar het kwam behoorlijk sarcastisch over ja. Maar ik ben klaarblijkelijk hypergevoelig ofzo, of de ofzo en het vraagteken in mijn post kwamen over alsof ik het beter weet.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh? Denk je nou dat ik boos op je ben ofzo?
Okee, weet je wat, sorry dat ik reageerde.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het zal vast aan mij liggen, maar het kwam behoorlijk sarcastisch over ja. Maar ik ben klaarblijkelijk hypergevoelig ofzo, of de ofzo en het vraagteken in mijn post kwamen over alsof ik het beter weet.
Wat wil je voor iets?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Die van groupon gekocht
VOLGENDE PROJECT!
een kapstokhalp
weet iemand nog leuke?
Geen idee eigenlijk wat ik wilquote:Op maandag 11 februari 2013 14:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat wil je voor iets?Wij hebben em toen goeikoop bij otto.nl gekocht... Wij wilden niet veel geld uitgeven voor een 'stomme' kapstok
Ik moet vanavond voor 11 man risotto makenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geen zin om de deur uit te gaan dus we eten restje ristotto met gebakken aardappels (die ik nog ff moet koken) met velen sla en tomaat en ui
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wat ik wilik ga eens bij de otto kijken!
As said, ik ben ws hypergevoelig. Ik haal jouw toon er wel vaker niet goed uit. En ik ben moe en hormonaalquote:Op maandag 11 februari 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, weet je wat, sorry dat ik reageerde.
Ik dacht dat deze niet te missen was maar klaarblijkelijk ben ik toch wat te lomp.
Of zal ik nu de risotto opeten? Hongerquote:Op maandag 11 februari 2013 14:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet vanavond voor 11 man risotto maken
Misschien is dit wel wat!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ze hebben niet super veel (en ik zie dat de onze alweer weg is
); maar misschien krijg je zo wat ideeën
Likequote:Op maandag 11 februari 2013 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Misschien is dit wel wat!
http://www.otto.nl/produc(...)ok&itemId=2008638646
in die koloniaal kleur. Alleen is de kleur slecht te zien dus weet het niet zeker, maar ik denk dat die wel in mijn huis past
nah, misschien soberso beter als ik eerst even aan mezelf ga werken ipv hier dingen neer te plempen... komt me vaker voor dan me lief is terwijl ik zelden iets gemeens wil zeggen... als dat bij veel mensen wel zo overkomt is dat dus iets om aan te pakken voordat ik nog meer mensen tegen me in het harnas jaag of aan het huilen maak...quote:Op maandag 11 februari 2013 14:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
As said, ik ben ws hypergevoelig. Ik haal jouw toon er wel vaker niet goed uit. En ik ben moe en hormonaalmaar volgens de huisarts doe ik het best aardig zonder antidepressiva
Geen probleemquote:Op maandag 11 februari 2013 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Like
Het is overigens geen kwaliteitsmateriaal he... maar dat begrijp je vast ook wel voor dat geld
Foto van mij aan de muurquote:Op maandag 11 februari 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen probleemals het kapot gaat of ik een leukere zie koop ik wel een ander
Ik ben gewoon nu weer ff bezig met huis omdat ik weer aan dingen ga irriteren die niet af izjnen dan heb ik weer wat zooi gedaan en dan ben ik weer een tijdje klaar met zoeken etc etc
Mijn gordijnen zijn klaar dus die moet ik ophalen, van de week ff naar ikea voor een tweede alex, eettafel is besteld, en dus nu ff voor kapstok en stoelen kijken, dan is heti n grote lijnen wel af
Wil ook nog tof schilderij aan de muur dus als daar nog tips voor zijn hou ik mij aanbevolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |