dit denk ikquote:Op woensdag 18 september 2013 13:18 schreef Iwanius het volgende:
Even tussendoor. Gisteravond zag ik een live-sessie van de VPRO Awards o.i.d.?
I.i.g. een zaal met allemaal medewerkers van de VPRO die daar in afwachting waren van een gebeurtenis terwijl achter de draaitafels een meisje en dj interessant liepen te doen. Wat was dat?
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:14 schreef On het volgende:
Dream River van Bill Callahan is wel één van de platen van het jaar. Checken dus.
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Bill-Callahan.html
Net naar de brievenbus gelopen en ja, ik heb 'm dus ook alquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:38 schreef methodmich het volgende:
The Jezabels heb ik al in huis. Leuk weer!
Heb hem nu voor de tweede keer in de speler. Aanrader. Favoriete nummer tot nu toe overigens Got Velvet, nummer 8 op het album. Anders luister je die vast.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Net naar de brievenbus gelopen en ja, ik heb 'm dus ook al
Kijken wanneer ik er aan toe kom om te draaien tussen alle OS in...
Hm na de reclame Henry en Erbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:20 schreef methodmich het volgende:
Heb hem nu voor de tweede keer in de speler. Aanrader. Favoriete nummer tot nu toe overigens Got Velvet, nummer 8 op het album. Anders luister je die vast.
Zonde, zonde. Maar goed, dan heb je wel iets om naar uit te kijken!quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm na de reclame Henry en Erbenen daarna draai ik toch geen cd's meer eigenlijk.
Van 't weekend dan maar...
twitter:3voor12 twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 16:54:10Nu op de Luisterpaal: Iguana Death Cult - The First Stirrings Of Hideous Insect Life https://t.co/SYTlI4gQLu reageer retweet
Zo stil was dat niet, was het eerste wat door velen gevraagd werd waar die gebleven was op de nieuwe site. Ik vind het ook wel jammer, een spotify lijst is toch anders,quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:38 schreef Stofje het volgende:
Overigens is de Luisterpaal een stille dood gestorven. Logisch lijkt me; 3voor12 verwijst nu naar diensten als Spotify, Deezer, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |