PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag later 1-1 spelen tegen Rodatwitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 22:35:41YES AFGELOPEN Vitesse - Psv 2-2!!! #AJAX #vitpsv #AJArod #wijzijnajaxwijzijndebeste reageer retweet
Misschien he, heel misschien omdat hij niet in packs zit.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:09 schreef Vinno het volgende:
NIF Balotelli zakt nog niet echt in prijs...
Huh? Hoe bedoel je?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien he, heel misschien omdat hij niet in packs zit.
Succes maakt blijkbaar arrogant. Dat gedrag vertonen feyenoorders ook als het goed gaat. Arrogantie wordt geboren uit succes. Daarom wordt Ajax niet gehaat omdat ze zo arrogant zijn, maar omdat het de meest succesvolle club van Nederland is.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:08 schreef Revontulet het volgende:
Respect naar elkaar toe is ver te zoeken helaas. Na de wedstrijd Feyenoord - Twente zongen de supporters van Twente ook "Feyenoord is de club van Rotterdam". Dat vind ik mooi, tijdens de wedstrijd kan het wel strijd zijn, maar heb daarnaast respect voor elkaar.
Dit zie je de laatste weken helaas veel op Zuid inderdaad. Ik ben ook blij dat het goed gaat met "mijn cluppie" maar ik blijf wel realistisch. Je zal mij ook nooit op de tribune zien staan terwijl ik "joden" of iets dergelijks schreeuw. Voorbeeld wat ik noemde over Twente, dat vind ik echt heel mooi om mee te maken.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Succes maakt blijkbaar arrogant. Dat gedrag vertonen feyenoorders ook als het goed gaat. Arrogantie wordt geboren uit succes. Daarom wordt Ajax niet gehaat omdat ze zo arrogant zijn, maar omdat het de meest succesvolle club van Nederland is.
Dit weekend mee gespeeld in Serie A team, speelt heerlijk weer!quote:Op maandag 11 februari 2013 12:15 schreef DuTank het volgende:
De IF Balo mag nog wel 50k ofzo zakken van mij
Ik heb een hekel aan Ajacieden en niet aan Ajax als club vanwege arrogantie.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Succes maakt blijkbaar arrogant. Dat gedrag vertonen feyenoorders ook als het goed gaat. Arrogantie wordt geboren uit succes. Daarom wordt Ajax niet gehaat omdat ze zo arrogant zijn, maar omdat het de meest succesvolle club van Nederland is.
Welke formatie? Ik speel 451 namelijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:17 schreef Vinno het volgende:
[..]
Dit weekend mee gespeeld in Serie A team, speelt heerlijk weer!
Nu met 10k er boven op weer in de trade gezet. Koop hem 's avonds of in het weekend wel weer goedkoper terug
4-3-2-1quote:Op maandag 11 februari 2013 12:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Welke formatie? Ik speel 451 namelijk.
Dat het hele geloof maar mag opflikkerenquote:Op maandag 11 februari 2013 12:18 schreef Thorb het volgende:
Eerst de koningin, nu de paus. Waar gaat het heen met de wereld
Voetbal ook maar afschaffen als ik hier kijkquote:Op maandag 11 februari 2013 12:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat het hele geloof maar mag opflikkeren.
Leuk dat je ergens in gelooft en dat het je kracht geeft. Sterker nog, dat is fantastisch mooi om te hebben. Alleen die conflicten die je tussen verschillende geloven hebt of alleen maar tegen één geloof. bah.
Overigens vind ik die paus echt een vieze vent
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat het hele geloof maar mag opflikkeren.
Leuk dat je ergens in gelooft en dat het je kracht geeft. Sterker nog, dat is fantastisch mooi om te hebben. Alleen die conflicten die je tussen verschillende geloven hebt of alleen maar tegen één geloof. bah.
Overigens vind ik die paus echt een vieze vent
Vanavond maar eens halen dan.. Wachten tot ie zakt of in de tussentijd wat extra traden, dat maakt natuurlijk ook niet veel uitquote:
Niet doen, die krijgt een UPquote:Op maandag 11 februari 2013 12:23 schreef poker4lifee het volgende:
IF Taarabt en IF Guzman maar op de TP, kunnen er beide niks van.Denk dat ik dan wel net genoeg heb om SIF Cazorla te halen
Wat is dezennnnnnnquote:Op maandag 11 februari 2013 12:23 schreef poker4lifee het volgende:
IF Taarabt en IF Guzman maar op de TP, kunnen er beide niks van.Denk dat ik dan wel net genoeg heb om SIF Cazorla te halen
Volgens EA niet. Hij is na dat bericht ook flink gestegen.quote:
Had hem als spits, scoort veels te weinig.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is dezennnnnnn
[..]
Volgens EA niet. Hij is na dat bericht ook flink gestegen.
Alle gold ups zijn al geweest volgens EAquote:
Mja, hij gaat dan dus na woensdag wel zakken waarschijnlijk, als hij dan weer in de packs komt.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vanavond maar eens halen dan.. Wachten tot ie zakt of in de tussentijd wat extra traden, dat maakt natuurlijk ook niet veel uit
mooie potquote:Op maandag 11 februari 2013 12:29 schreef Maver24 het volgende:
Morgenavond naar de ABN Amro Tennis toernooi. Helaas geen Federer die ik kan zien want die speelt pas een woensdag maar wel Del Potro - Monfils , das ook wel nice partij. Ben wel fan van Del Potro
Ik wil de IF versie gaan halen, zakt die dan ook na woensdag?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:27 schreef Vinno het volgende:
[..]
Mja, hij gaat dan dus na woensdag wel zakken waarschijnlijk, als hij dan weer in de packs komt.
Dus voor die tijd weer verkopen of ff wachten met kopen?
Denk wel veel leuker dan een 6-2, 6-1 van Federer. Je gaat spektakel meemaken denk ik. Al is het wel leuk om fed een keer in het echt te zien. Gelukkig al meegemaakt met de Davis cupquote:Op maandag 11 februari 2013 12:29 schreef Maver24 het volgende:
Morgenavond naar de ABN Amro Tennis toernooi. Helaas geen Federer die ik kan zien want die speelt pas een woensdag maar wel Del Potro - Monfils , das ook wel nice partij. Ben wel fan van Del Potro
Geen idee, daar niet zoveel ervaring mee.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil de IF versie gaan halen, zakt die dan ook na woensdag?
IF Cavani lijkt me ook wel wat..
Dus je mag niet blij zijn als een concurrent punten verspeelt?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:08 schreef Fuszy het volgende:
Mooi man die arrogantieDag later 1-1 spelen tegen Rodatwitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 22:35:41YES AFGELOPEN Vitesse - Psv 2-2!!! #AJAX #vitpsv #AJArod #wijzijnajaxwijzijndebeste reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:19 schreef wieisboos het volgende:
het is hier een stuk gezelliger als het niet over voetbal gaat
Het zal Fuszy om de laatste hashtag gaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus je mag niet blij zijn als een concurrent punten verspeelt?
[..]
Ik heb Federer al wel eens in het echt gezien, dat was toen hij voor het eerst in Ahoy speelde een hele lange tijd geleden toen hij nog niet heel bekend was. Je weet nou wat er van hem is geworden. Toen des tijds had hij ook nog lang haar.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk wel veel leuker dan een 6-2, 6-1 van Federer. Je gaat spektakel meemaken denk ik. Al is het wel leuk om fed een keer in het echt te zien. Gelukkig al meegemaakt met de Davis cup
als je twee jaar op rij kampioen wordt mag je jezelf toch de beste noemen lijkt me... maarjaquote:Op maandag 11 februari 2013 12:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het zal Fuszy om de laatste hashtag gaan.
Waarom zag ik gister geen post met: HAHAHAHAHAHAH Ajax van je?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
als je twee jaar op rij kampioen wordt mag je jezelf toch de beste noemen lijkt me... maarja
Je kan je alleen afvragen waarom je zo blij bent met puntverlies van een opponent als je toch de beste bent. En ze staan ook niet bovenaan dacht ikquote:Op maandag 11 februari 2013 12:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
als je twee jaar op rij kampioen wordt mag je jezelf toch de beste noemen lijkt me... maarja
Watquote:Op maandag 11 februari 2013 12:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom zag ik gister geen post met: HAHAHAHAHAHAH Ajax van je?
Dus als NEC bovenaan staat in de eerste speelronde omdat ze 4-0 winnen van VVV zijn ze de beste? Gaat om de stand aan het eindequote:Op maandag 11 februari 2013 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan je alleen afvragen waarom je zo blij bent met puntverlies van een opponent als je toch de beste bent. En ze staan ook niet bovenaan dacht ik?
Omdat jij altijd die kneus bent die als een team punten verliest wat je niet zou verwachten, zo'n reactie plaatst.quote:
je bent zelf een kneus!quote:Op maandag 11 februari 2013 12:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Omdat jij altijd die kneus bent die als een team verliest wat je niet zou verwachten, zo'n reactie plaatst.
Als ik 2 jaar geleden ergens de beste in was wil dat nog niet zeggen dat ik nu ook de beste ben...quote:Op maandag 11 februari 2013 12:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dus als NEC bovenaan staat in de eerste speelronde omdat ze 4-0 winnen van VVV zijn ze de beste? Gaat om de stand aan het einde
Waarom zou je zo'n reactie plaatsen als het team waar je fan van bent punten laat liggen?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Omdat jij altijd die kneus bent die als een team punten verliest wat je niet zou verwachten, zo'n reactie plaatst.
+1quote:Op maandag 11 februari 2013 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ik 2 jaar geleden ergens de beste in was wil dat nog niet zeggen dat ik nu ook de beste ben...
Je kan ook van de top 5 niks winnen maar kampioen worden omdat je concurrentie het verneukt tegen de kleintjes, dan ben je toch ook niet de beste....quote:Op maandag 11 februari 2013 12:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dus als NEC bovenaan staat in de eerste speelronde omdat ze 4-0 winnen van VVV zijn ze de beste? Gaat om de stand aan het einde
Zal je binnenkort even batta geven met je IF Kroaatquote:Op maandag 11 februari 2013 12:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan ook van de top 5 niks winnen maar kampioen worden omdat je concurrentie het verneukt tegen de kleintjes, dan ben je toch ook niet de beste....
Voor hoeveel gaat ie nu op console ? UDB geeft 28k aanquote:Op maandag 11 februari 2013 12:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal je binnenkort even batta geven met je IF Kroaat
[ afbeelding ]
Jawel, we hebben met zn allen afgesproken dat het team met de meeste punten de beste is. Als de.concurrentie het verziekt tegen de kleintjes zijn zij zeker niet de beste.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan ook van de top 5 niks winnen maar kampioen worden omdat je concurrentie het verneukt tegen de kleintjes, dan ben je toch ook niet de beste....
Bance heb ik nog niet geprobeerd maar wel al gekocht dus die wil ik nog proberen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat ie nu op console ? UDB geeft 28k aanIs Bance nog wat
?
Kampioen zijn betekent niks anders dan de meeste punten hebben behaalt in een competitie in een jaar, je bent een winnaar en een winnaar hoeft niet altijd ''de beste'' te zijn. ''de beste'' is nogal een abstract begrip itt winnaar of kampioen...quote:Op maandag 11 februari 2013 12:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel, we hebben met zn allen afgesproken dat het team met de meeste punten de beste is. Als de.concurrentie het verziekt tegen de kleintjes zijn zij zeker niet de beste.
Een knockout systeem is wat anders dan tegen ieder team 2x spelenquote:Op maandag 11 februari 2013 12:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kampioen zijn betekent niks anders dan de meeste punten hebben behaalt in een competitie in een jaar, je bent een winnaar en een winnaar hoeft niet altijd ''de beste'' te zijn. ''de beste'' is nogal een abstract begrip itt winnaar of kampioen...
Chelsea won de CL, maar waren zij ''de beste'' van Europa?
97 en 94 zelfs zie ik op futhead. Best ziek voor een silverquote:Op maandag 11 februari 2013 13:31 schreef wieisboos het volgende:
Iemand wel eens met SIF Icardi gespeeld? Hoe is hij? hij heeft 2* skills maar hij heeft wel 95 finishing en 92 shot power
beetje zoals Rhodes vorig jaarquote:Op maandag 11 februari 2013 13:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
97 en 94 zelfs zie ik op futhead. Best ziek voor een silver
CA ?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:45 schreef Keukendrol het volgende:
Welke positie is CF? in de NL'se versie?
CAquote:Op maandag 11 februari 2013 13:45 schreef Keukendrol het volgende:
Welke positie is CF? in de NL'se versie?
Die site/dude is gewoon betrouwbaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:39 schreef DeWesp het volgende:
Gebruikt iemand hier ook de app van Ultimatedb.nl (Ultimate team trader) en zo ja, loggen jullie dan ook in?
Dat laatste heb ik nog niet geprobeerd namelijk. Je geeft toch je secret question-antwoord prijs aan iemand van buiten EA.
ff geduldquote:Op maandag 11 februari 2013 14:05 schreef Keukendrol het volgende:
Ik heb nu net een contractkaart binnengehaald maar als ik dan in mijn volglijst die kaart wil toepassen op een speler komt er te staan: ''Je veiling is erg belangrijk voor ons......''. Wat is deze?
jammer dat je dit topic nog wel kunt openenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:12 schreef Djeetje het volgende:
ik kan ea site niet openen.
dagelijkse problemen dus
Gelukkig maak jij mijn dag weer goed met je opmerkingenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
jammer dat je dit topic nog wel kunt openen
Niet bijzonder. Sollyquote:Op maandag 11 februari 2013 14:17 schreef Djeetje het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/151193091
Taarabt
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:17 schreef Djeetje het volgende:
Taarabt
Ja, mooie goalquote:Op maandag 11 februari 2013 14:17 schreef Djeetje het volgende:
Taarabt
Valbuena UPquote:Op maandag 11 februari 2013 14:27 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is zeker geen CAM bij te vinden?
Gewoon Kaká.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:27 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is zeker geen CAM bij te vinden?
owquote:
Weet je niet dat Thor een crush heeft op Song. Loopt nog steeds iedere dag in z'n arsenal shirtjequote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:33 schreef n0ir het volgende:
[..]
ow
[..]
Weet je niet dat Thor een crush heeft op Song. Loopt nog steeds iedere dag in z'n arsenal shirtje
wat lach je nou kutquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat hij Joaquin wil gebruiken omdat hij die in zijn club heeft of zoiets dergelijksquote:
Kan je niet met Matip iets ? Goeie CB, sterke link met Bastos en nationaliteit met Songquote:Op maandag 11 februari 2013 14:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat lach je nou kut
@Iwan, moet ik alleen Song er even uithalenOf Ramires. Die 2 missen chem iig
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is niet mijn team hoor, verveelde me dus ging dit maken.
Wat een kut leven moet jij wel niet hebben.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is niet mijn team hoor, verveelde me dus ging dit maken.
het gaat alleen om de swag manquote:Op maandag 11 februari 2013 14:53 schreef BDIL het volgende:
NIF Mandzukic is al een baas, ben bang dat de IF zal tegenvallen
Ja ik ben rood wrijf het er maar in hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat een kut leven moet jij wel niet hebben.
Baasjequote:Op maandag 11 februari 2013 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
beste free pack ooit
Die ken ik ja. Ken jij die YouTuber die altijd 'sommige mensen letten echt niet op' zegt ook?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:03 schreef MolFan het volgende:
Iemand die knakker op YouTube weleens gezien die 300K+ winst maakte op 1 kaartje?
Kocht een MOTM Gervinho voor 30K trololol en verkocht hem voor 325 ofzo, te sick.
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die ken ik ja. Ken jij die YouTuber die altijd 'sommige mensen letten echt niet op' zegt ook?
ik heb een heerlijk team voor je in 4-5-1 met Eto'oquote:Op maandag 11 februari 2013 15:05 schreef Philos het volgende:
Heb geprobeer om op basis van het kutteam ernet iets anders te maken... Maar het lukt me niet?
[ afbeelding ]
Wie correct hem?
4-5-1 speelt dat een beetje?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb een heerlijk team voor je in 4-5-1 met Eto'o
Team of the Seasons heb ik gehoord is dat weer wat anders of bedoelen ze daar dezelfde kaartjes mee?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:09 schreef Thorb het volgende:
Laatste 2 MOTM Bance's die ik nog over had verkocht voor 37k. Eergister ging hij voor 20
Durfde ze niet veel langer vast te houden met het oog op Team of the Tournament als dat komt
Nah, ben niet zo echt een skiller, waardoor ik met Boussoufa en Assaidi niets ga kunnen doen vrees ikquote:Op maandag 11 februari 2013 15:08 schreef Djeetje het volgende:
Philos.
http://www.futhead.com/fifa/squads/5412335/
net 5x gescoord met Eto'o in een 7-4 winst partij stond in 88 min nog 4-4
Bruno Alves, Akinfeev en Anyukov.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:05 schreef Philos het volgende:
Heb geprobeer om op basis van het kutteam ernet iets anders te maken... Maar het lukt me niet?
[ afbeelding ]
Wie correct hem?
en Taarabt en Mcgeady.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:11 schreef Philos het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo echt een skiller, waardoor ik met Boussoufa en Assaidi niets ga kunnen doen vrees ik
Geen idee wie dat is maar ik vind het primaquote:Op maandag 11 februari 2013 15:11 schreef Zhano het volgende:
Philpotto deed een video over Bance, gister volgens mij...
heb je toevallig niet in gesteld dat jouw spelers sneller zijn ?quote:
Nope, alles defaultquote:Op maandag 11 februari 2013 15:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb je toevallig niet in gesteld dat jouw spelers sneller zijn ?
M'Vila ook niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:12 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Bruno Alves, Akinfeev en Anyukov.
Dan heeft iedereen 9 chem behalve Akinfeev, die heeft dan 7.
High attacking, med defensive... en maar 70 speed. Gaat mijn middenveld overlopen worden vrees ik.quote:
wat moet dit voorstellen?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jeweetzelluf
Niks mis meequote:
Lavezzi is goed ja.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lavezzi is goed ja.
Vooral je CV's zijn goed en met name die LCV
Neuer is flink aan de prijs zag ik ja... Ik ga zelf voor Hart qua keeper, moet ik ook nog kopen overigens.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Schweinie, Neuer, Robben en Ribery moet ik nog maar zijn duur
Met name de LCV, Hummels is beter dan Badstuberquote:
quote:
Naam zegt me vaag ietsquote:
Reus is de spits. Gomez reservequote:Op maandag 11 februari 2013 15:24 schreef Thorb het volgende:
Van der Vaart, Farfan en Lavezzi zonder negen chem waarbij Lavezzi het dieptepunt is. Prachtig team dus.
3 CAM's ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:25 schreef Djeetje het volgende:
Zijn middenveld is echt goed.
Daar heb ik niet van terug denk ik.
En toch in dv1 winnen. Best knap van mij.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je team is echt dramatisch slecht
dat kan me oma nog.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch in dv1 winnen. Best knap van mij.
jammer anders had ik je graag laten zien waarom je team zo slecht is.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jammer anders had ik je graag laten zien waarom je team zo slecht is.
wat is je record?
Omgebouwde CAM's.quote:
staat rechts boven in bij je coinsquote:Op maandag 11 februari 2013 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben pas een week bezig.
Nou wat is je record ?quote:
Site werkt niet. Waarom wil je dat zo graag weten?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou wat is je record ?
[ afbeelding ]
Hij moet ook gewoon bij Dortmund blijven
Omdat je waarschijnlijk 2/3 van je wedstrijden verlies.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Site werkt niet. Waarom wil je dat zo graag weten?
En dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk 2/3 van je wedstrijden verlies.
Ik had u gewaarschuwdquote:Op maandag 11 februari 2013 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Site werkt niet. Waarom wil je dat zo graag weten?
Ja dus.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doen hun
Je kan dus niet rekenen en geen Nederlands.
Nee,maar Djeetje moet je niet serieus nemenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee,maar Deetje moet je niet serieus nemen
Jazekerquote:
Ja ik heb het inmiddels door.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee,maar Deetje moet je niet serieus nemen
Meeste hier zijn Alpha males en zullen je testen of je sterk genoeg bent om BS en gezeik te overlevenquote:
Alpha males zal wel meevallen. Meeste zijn 40 kilo en 15 jaar bedoelquote:Op maandag 11 februari 2013 15:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meeste hier zijn Alpha males en zullen je testen of je sterk genoeg bent om BS en gezeik te overleven
Mwha, is niets als je vbl sc gewend bent.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meeste hier zijn Alpha males en zullen je testen of je sterk genoeg bent om BS en gezeik te overleven
Voor iemand die net een week bezig is?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:42 schreef Thorb het volgende:
Het is gewoon een matig team. Niets meer niets minder
Prima team hoor Reus is een baasquote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor iemand die net een week bezig is?
Gelukkig ben ik dat nietquote:Op maandag 11 februari 2013 15:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Alpha males zal wel meevallen. Meeste zijn 40 kilo en 15 jaar bedoel
De spelers die je hebt is prima, maar Lavezzi is gewoon volledig verdwaald. Als je bijvoorbeeld Schurrle LW doet en Sam op RW heeft iedereen gewoon 9 chem.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor iemand die net een week bezig is?
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jeweetzelluf
Overleven zal wel lukken tochquote:Op maandag 11 februari 2013 15:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is dat dan niet stil gelegd na de aankondiging dat hun geestelijk leider gaat aftreden?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee ik ga doen alsof ik weet wat carnaval inhoudt
Mooi, ik herken de Noord-Hollanders altijd zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee ik ga doen alsof ik weet wat carnaval inhoudt
Kan zijn adres wel ff passenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:47 schreef n0ir het volgende:
Maargoed mathijs ik heb ooit een foto van je gezien dus ik zal je wel effe aanspreken
Is goed, kom maar naar Kluts/Spijker/Thomas en / of looier.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:47 schreef n0ir het volgende:
Maargoed mathijs ik heb ooit een foto van je gezien dus ik zal je wel effe aanspreken
Noem je iedereen van boven de rivieren soms Noord-Hollanders? Wnt ik kom niet uit die kutprovincie hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mooi, ik herken de Noord-Hollanders altijd zo.
vertel ?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:48 schreef Vinno het volgende:
Fuckzooi, nog een uur en 40 minuten
Heb echt geen flikker zin meer
Ja. Op friezen na, dat zijn homo's.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Noem je iedereen van boven de rivieren soms Noord-Hollanders? Wnt ik kom niet uit die kutprovincie hoor
Welke steden erken je niet?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja. Op friezen na, dat zijn homo's.
Nergens voor nodig dit.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja. Op friezen na, dat zijn homo's.
Waarom dan als sub?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
Torres als sub in mijn skill squadTwee keer heb ik hem nodig gehad, beide keren heeft hij 4 goals gemaakt. Wat een beest
pic van die squad?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
Torres als sub in mijn skill squadTwee keer heb ik hem nodig gehad, beide keren heeft hij 4 goals gemaakt. Wat een beest
doe alsnog maar, het begon al goedquote:Op maandag 11 februari 2013 16:00 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik had geen energie om het af te typen
dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 11 februari 2013 16:00 schreef Djeetje het volgende:
vanaf de 61 min achter in rond spelen
Weet ik maar ik was al zn spelers alweer vergeten.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is dat kutteam waar we het laatst over hadden.
verkapte-kijk-mij-geen-autist-zijn-postquote:Op maandag 11 februari 2013 16:04 schreef n0ir het volgende:
[..]
Weet ik maar ik was al zn spelers alweer vergeten.
En ik weet maar van 3 spelers in zijn team uit m'n hoofd hoe ze heten
Dat team lijkt mij best wel lachen en dan het hele potje lang non-stop de sleep doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
verkapte-kijk-mij-geen-autist-zijn-post
Nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:09 schreef Maver24 het volgende:
Iemand die voor mij een hybrid kan maken met Upgrade Yilmaz, Upgrade Valbuena en Upgrade Pogba, eigenlijk moet Upgrade El Shaarawy er ook in maar dat laatste gaat denk ik niet lukken
ik heb het geprobeerd maar het is helaas niet geluktquote:Op maandag 11 februari 2013 16:09 schreef Maver24 het volgende:
Iemand die voor mij een hybrid kan maken met Upgrade Yilmaz, Upgrade Valbuena en Upgrade Pogba, eigenlijk moet Upgrade El Shaarawy er ook in maar dat laatste gaat denk ik niet lukken
Ik mag van mijn moeder geen elftallen maken voor mensen die ik alleen maar van internet ken...quote:Op maandag 11 februari 2013 16:09 schreef Maver24 het volgende:
140 kilo eerderquote:Op maandag 11 februari 2013 15:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Alpha males zal wel meevallen. Meeste zijn 40 kilo en 15 jaar bedoel
Jij had dus ook al een idee om dat te maken, mij lukte het gister ook al niet, misschien maar een speler niet erin zetten dat het dan wel lukt, El Shaarawy wil ik er eigenlijk wel in hebben, das een baas. Pogba en Valbuena vind ik ook vetquote:Op maandag 11 februari 2013 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd maar het is helaas niet gelukt
nou vooruit ik wil wel wat proberen voor je.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jij had dus ook al een idee om dat te maken, mij lukte het gister ook al niet, misschien maar een speler niet erin zetten dat het dan wel lukt, El Shaarawy wil ik er eigenlijk wel in hebben, das een baas. Pogba en Valbuena vind ik ook vet
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jij had dus ook al een idee om dat te maken, mij lukte het gister ook al niet, misschien maar een speler niet erin zetten dat het dan wel lukt, El Shaarawy wil ik er eigenlijk wel in hebben, das een baas. Pogba en Valbuena vind ik ook vet
Speciaal voor jouquote:Op maandag 11 februari 2013 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe alsnog maar, het begon al goed
hij lijkt op mathijsquote:Op maandag 11 februari 2013 16:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
We waren in 2010 op vakantie en in een openlucht-discotheek kwamen we deze klapmongool tegen (die gast naast die kutverkoper), hij was totaal van het padje en behoorlijk irritant, je kan vast wel raden uit welke provincie deze jongeheer kwam.
[ afbeelding ]
Maargoed ik nam hem een tijdje in de zeik door met een heel nep accent te doen alsof ik ook een Brabander was, en die sukkel was dronken genoeg om het te geloven. Helaas dacht hij dat onze gedeelde provincie ons automatisch vrienden voor het leven maakte en was het nog best moeilijk om weer van hem af te komen. En hij joeg chicks weg.
Ben jij die rechter?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
We waren in 2010 op vakantie en in een openlucht-discotheek kwamen we deze klapmongool tegen (die gast naast die kutverkoper), hij was totaal van het padje en behoorlijk irritant, je kan vast wel raden uit welke provincie deze jongeheer kwam.
[ afbeelding ]
Maargoed ik nam hem een tijdje in de zeik door met een heel nep accent te doen alsof ik ook een Brabander was, en die sukkel was dronken genoeg om het te geloven. Helaas dacht hij dat onze gedeelde provincie ons automatisch vrienden voor het leven maakte en was het nog best moeilijk om weer van hem af te komen. En hij joeg chicks weg.
Opzich is dit niet heel klote denk ik maar wilde graag El Shaarawy erin hebben, ik ga wel even kijken of we wat anders kunne doen, een spelertje zoals Yilmaz hoeft niet persequote:Op maandag 11 februari 2013 16:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
hier mavertje.
kutteam zoals altijd maar ik probeer mijn herkansing te ontduiken
Ik had het begeleidende verhaal niet gelezen.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Snap je het begeleidende verhaal niet of probeer je grappig te doen? [ afbeelding ]
ga dan niet commenten juhquote:Op maandag 11 februari 2013 16:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had het begeleidende verhaal niet gelezen.
Makkie toch.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Opzich is dit niet heel klote denk ik maar wilde graag El Shaarawy erin hebben, ik ga wel even kijken of we wat anders kunne doen, een spelertje zoals Yilmaz hoeft niet perse
ga herkansing leren juhquote:
Maak ditquote:Op maandag 11 februari 2013 16:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Opzich is dit niet heel klote denk ik maar wilde graag El Shaarawy erin hebben, ik ga wel even kijken of we wat anders kunne doen, een spelertje zoals Yilmaz hoeft niet perse
Aight aightquote:Op maandag 11 februari 2013 16:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Makkie toch.
[ afbeelding ]
Gewoon het idee dat er een willekeurige Galatasaray speler naast Yilmaz moet, kan ook Sneijder of Elmander of whatever ..
Fellaquote:Op maandag 11 februari 2013 16:29 schreef Keukendrol het volgende:
Fellaini of Ramires als CVM? In een Premier league team?
Ramiresquote:Op maandag 11 februari 2013 16:29 schreef Keukendrol het volgende:
Fellaini of Ramires als CVM? In een Premier league team?
Zoiets kan ook nog, maar dan moet je perse een Turk naast Yilmaz hebben.quote:
volgende week pas in de bewoonde wereldquote:Op maandag 11 februari 2013 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
Herkansingen leren? Het is vakantie ...
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
volgende week pas in de bewoonde wereld
Hm, wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
volgende week pas in de bewoonde wereld
Ik heb hem net aangeschaft voor 45K.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:41 schreef Ozz-03 het volgende:
IF Moussa Sissoko de coins waard?
Wil hem als CM in een 451 opstelling hebben.
Ik zie ze alleen voor 55K BIN. En 51K SP. Ga maar gewoon 51K bieden en dan nog een CAM > CM kaart geven.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb hem net aangeschaft voor 45K.
ditquote:Op maandag 11 februari 2013 16:41 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb zo'n grafhekel aan positiekaartjes kopen.![]()
Al die moeite doen om die kut Turk in een team te verzinnen en doe je ditquote:Op maandag 11 februari 2013 16:40 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga em zo maken, ergens nog verbeteringen ?
Ik had ook al gezegd het niet perse hoef dat Yilmaz erin zou zitten als het kutteams zou zijn, Ik dank jullie zeker wel voor de moeite, de 352 formatie was ik zelf echt niet opgekomenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al die moeite doen om die kut Turk in een team te verzinnen en doe je dit
Hoeveel coins heb jij ooit ?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had ook al gezegd het niet perse hoef dat Yilmaz erin zou zitten als het kutteams zou zijn, Ik dank jullie zeker wel voor de moeite, de 352 formatie was ik zelf echt niet opgekomen
IF Konko is echt chill jaquote:Op maandag 11 februari 2013 16:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ik dit ga afmaken, maar wil Sissoko en Konko proberen.
http://www.futhead.com/fifa/squads/5609075/#squad-playerquote:Op maandag 11 februari 2013 16:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ik dit ga afmaken, maar wil Sissoko en Konko proberen.
ja bij mij heeft hij 31 uit 14quote:Op maandag 11 februari 2013 16:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik moet Djeetje gelijk geven; Eto'o is echt belachelijk goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |