Wat slecht. Ik heb ze al.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kinderen zijn bijna jarig en we hebben nog geen kadootjes [ afbeelding ]
dat is dan wel weer slim.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet veel gelukkig, ik was al gevlucht voor het zover kon komen.
ipod touchquote:Op maandag 11 februari 2013 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat staat er op het verlanglijstje?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze belde me op en vroeg me hoe ze het beste iemand naar zelfmoord kon drijven omdat ze lelijk waren.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is dan wel weer slim.
Maar noem een voorbeeld
Ze knipte je jas kapot terwijl het 20 graden vroor zodat je niet naar huis kon?
spulletjes van one direction en schleich paarden vnlquote:Op maandag 11 februari 2013 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat staat er op het verlanglijstje?
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze belde me op en vroeg me hoe ze het beste iemand naar zelfmoord kon drijven omdat ze lelijk waren.
quote:
Condooms, handboeien en een zweepje.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
"Hallo? Hier spreekt de politie? Wat zegt u?"quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hebben we ook al een![]()
Alleen gebruik ik die eigenlijk altijd
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Hallo? Hier spreekt de politie? Wat zegt u?"
Ze hing ook meteen op en belde terug om te kijken wel nummer ze had gebeld.quote:
Gvd, ik moest nog lachen ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Condooms, handboeien en een zweepje.
Lijkt mij een slimme tante.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze hing ook meteen op en belde terug om te kijken wel nummer ze had gebeld.![]()
"goede middag, de Vries, politie Leiden."quote:Op maandag 11 februari 2013 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze hing ook meteen op en belde terug om te kijken wel nummer ze had gebeld.![]()
Dat dacht ze, maar was het in de verste verte niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij een slimme tante.
Je kan niet vroeg genoeg beginnen he.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gvd, ik moest nog lachen ook.
Bij de tweede keer stapte ik over op de brandweer.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:25 schreef wise het volgende:
[..]
"goede middag, de Vries, politie Leiden."
ok...quote:Op maandag 11 februari 2013 13:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze belde me op en vroeg me hoe ze het beste iemand naar zelfmoord kon drijven omdat ze lelijk waren.
KINDEREN. Vas. Die spelen nog met poppen enzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Condooms, handboeien en een zweepje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |