De gentleman in mij roerde zich op de maandagochtend.quote:
Gatver.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De gentleman in mij roerde zich op de maandagochtend.
Haha, dat vond ik ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
Zo klinkt het net of ik ongewenst zwanger ben
...is dit een verkapte manier om te vertellen dat Angel bij je is blijven slapen?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De gentleman in mij roerde zich op de maandagochtend.
Neen.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...is dit een verkapte manier om te vertellen dat Angel bij je is blijven slapen?
Dat dat kan via zo'n opengesperde anus.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
Zo klinkt het net of ik ongewenst zwanger ben
Sowwyy.quote:
God weet wat kan zo naar binnen vliegen natuurlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dat kan via zo'n opengesperde anus.
Wat fantasieloos voor jequote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan me geen andere gentlemen voorstellen die in jou roert.
Andersom geredeneerd heeft hij blijkbaar al een flinke fantasie van jou en Ang3l in zijn hoofd.quote:
Vleermuizenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God weet wat kan zo naar binnen vliegen natuurlijk
Strontvliegen.quote:
Die kunnen toch niet vliegenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reuzenduizendpoten, kikkers...
Ik vind het maar belegen eerlijk gezegd. Zeker vergeleken met alle uitspraken over MissB´s anus.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andersom geredeneerd heeft hij blijkbaar al een flinke fantasie van jou en Ang3l in zijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |