SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke TT
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mn maagzuur is weer bezig.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks
Maar hoe komt het dat je zo slecht geslapen hebt?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Neequote:![]()
Not so happy even dus
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat doe ik dus niet meerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaaaaa daaaar ben ik weeeer!!!quote:
Huppeltje!!!
Ik wens u een fijne dag!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Sorry, maar ik begin je echt irritant te vindenquote:Op maandag 11 februari 2013 09:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jaaaaa daaaar ben ik weeeer!!!
Huppeltje!!!
Ik wens u een fijne dag!![]()
![]()
Iemand die mij gedag zegt is irritant?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begin je echt irritant te vinden
Dank je schat, jij ookquote:Op maandag 11 februari 2013 09:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jaaaaa daaaar ben ik weeeer!!!
Huppeltje!!!
Ik wens u een fijne dag!
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh oke, dat mag. Maar nu snel weer verder spelen ergens in een hoekje hequote:Op maandag 11 februari 2013 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begin je echt irritant te vinden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Gaat goed komen! Lees net dat je niet zo lekker voelt, hoop dat het snel weg is!quote:Op maandag 11 februari 2013 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand die mij gedag zegt is irritant?
[..]
Dank je schat, jij ookAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nee, maar altijd zo overdreven en niet gericht naar andere users. Zal wel aan mij liggen, maar jaquote:Op maandag 11 februari 2013 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand die mij gedag zegt is irritant?![]()
![]()
kan je net zo goed PM-en of DM-en inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2013 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar altijd zo overdreven en niet gericht naar andere users. Zal wel aan mij liggen, maar ja![]()
![]()
Oh dus ik dien IEDEREEN gedag te zeggen?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar altijd zo overdreven en niet gericht naar andere users. Zal wel aan mij liggen, maar ja
Nou prima hoor.
Goedemorgen IEDEREEN!! Dat IEDEREEN, ook van naast liggende topics maar een mooie en fijne dag mogen hebben!!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dat is wel weer zo jaquote:Op maandag 11 februari 2013 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar altijd zo overdreven en niet gericht naar andere users. Zal wel aan mij liggen, maar ja
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
kan je net zo goed PM-en of DM-en inderdaad![]()
Hoi jij!! Hoe was het skaten en de carnaval?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Precies.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
kan je net zo goed PM-en of DM-en inderdaad
Goedemorgen![]()
![]()
Wel zo 'sociaal' hè?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dus ik dien IEDEREEN gedag te zeggen?
Nou prima hoor.
Goedemorgen IEDEREEN!! Dat IEDEREEN, ook van naast liggende topics maar een mooie en fijne dag mogen hebben!!![]()
wat een braaf jongetjequote:Op maandag 11 februari 2013 09:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dus ik dien IEDEREEN gedag te zeggen?
Nou prima hoor.
Goedemorgen IEDEREEN!! Dat IEDEREEN, ook van naast liggende topics maar een mooie en fijne dag mogen hebben!!![]()
![]()
Viel tegenquote:Op maandag 11 februari 2013 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Hoi jij!! Hoe was het skaten en de carnaval?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |