abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122763618
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:59 schreef AnnaTralala het volgende:
Jamaar soms is er een specifieke oorzaak als iemand vreemdgaat.
"Ja maar!", "Ja maar!", alsjeblieft zeg. Lui die vreemdgaan zoeken altijd wel iets om hun acties te rechtvaardigen of op zijn minst (ten koste van de nietsvermoedende partner) te relativeren. Vreemdgaan is gewoon ongelofelijk fout, klaar. Ben dan volwassen en zet er eerst een punt achter met je partner als je toch al buiten de deur wilt neuken en er van overtuigd bent dat het gras groener bij de buren is. Er is niets meer pijnlijker dan besodemietert te worden door de persoon waar je het meest van houdt.
pi_122763691
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef theunderdog het volgende:
Waar heb je nu precies hulp bij nodig?

Je beweert namelijk zelf al, dat je niets liever dan single wilt zijn.
Ik denk met communiceren hoe hij het haar moet vertellen, want eigenlijk praten ze nooit over iets wezenlijks. Maar TS durft eigenlijk ook niet (muurtje opgebouwd, kan/wil geen gevoelens uiten want is zwakte in zijn ogen ec). Ik vrees dat hij het type man is dat een keer sigaretten gaat halen en nooit meer thuis komt. En die vriendin zich maar wanhopig afvragen wat zij verkeerd heeft gedaan, want ze zag dit totaal niet aankomen. Arme wicht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_122763696
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 12:53 schreef kloon89 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar soms is het daarvoor te laat.

Verder vind ik het best wel een klotestreek om je in te laten met een andere vrouw terwijl je vriendin thuis in de lappenmand zit.
Gast als je iemand 16 jaar kent en al van alles mee gemaakt hebt wanneer is het dan te laat om te praten met diegene over dingen waar je het echt over wil hebben? Vertel me dat dan maar eens even.
Verder vind ik het best wel een klotestreek om je in te laten met een andere vrouw terwijl je vriendin thuis in de lappenmand zit. Geef ik je dan wel helemaal gelijk in.
IT'er in hart en nieren
pi_122763810
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk met communiceren hoe hij het haar moet vertellen, want eigenlijk praten ze nooit over iets wezenlijks. Maar TS durft eigenlijk ook niet (muurtje opgebouwd, kan/wil geen gevoelens uiten want is zwakte in zijn ogen ec). Ik vrees dat hij het type man is dat een keer sigaretten gaat halen en nooit meer thuis komt. En die vriendin zich maar wanhopig afvragen wat zij verkeerd heeft gedaan, want ze zag dit totaal niet aankomen. Arme wicht.
En dan ben je 34. :')
  maandag 11 februari 2013 @ 20:21:07 #57
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_122764505
Jullie staan niet open voor wat experimenteren? Jij maar dan zij dus ook. Je hebt behoefte aan iets anders, hoe krom dit ook klinkt, je hoeft niet meteen alles overboord te gooien om ook aan de andere kant te kunnen kijken. Na zoveel tijd en zulks een hechte band moet daar over gesproken kunnen worden, wie weet kunnen jullie het op een compromis gooien.

Niet te geloven dat ik dit advies geef maar het is gewoon zonde om de volgens jou 'ware' aan de kant te zetten omdat je andere vrouwen wilt neuken. Misschien wil zij ook wel door anderen gedaan worden, dat zou toch mooi zijn.
Bay of Plenty
  maandag 11 februari 2013 @ 21:25:10 #58
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_122768355
quote:
10s.gif Op maandag 11 februari 2013 12:29 schreef MisssC het volgende:
Hoi! Ik heb niet alle reacties van iedereen gelezen, maar ik wilde toch even reageren. Wat een rot situatie! Ik herken mezelf er wel een beetje in. Ben ook niet heel erg een open boek en soms weet ik doordeweeks ook absoluut niet wat mijn vriend heeft uitgespookt (ik woon niet samen, ben 22).

Maar, wat ik wel weet: nu heb je weer een soort fijn gevoel gevonden op vakantie bij een andere vrouw (begrijpelijk). Maar bedenk je wel, stel je maakt het uit en je gaat verder met een ander, ooit zul je weer op ditzelfde punt belanden want je gaat confrontaties eerder uit de weg dan dat je ze wil uitpraten. Als jij niet leert over je gevoelens te praten, dan zal elke relatie stuk lopen! Tenzij je misschien een vrouw treft die het uit je sleurt.. Maar je hebt voor jezelf dus ook punten om aan te werken.

Of je het moet uitmaken weet ik niet. Dat voel jij alleen. Bedenk wel: wat je stuk maakt, krijg je niet meer terug. En het gras is meestal niet groener aan de overkant ;)
Steekhoudende post wel.

Wat je ook gaat doen TS, het is sowieso wel een goed idee om te leren open naar je partner te zijn.
Ik ben benieuwd hoe open je eigenlijk naar andere dierbaren bent, hoeveel vertel je je vrienden en familie over jezelf?
pi_122777620
Het probleem ligt niet in je relatie maar in jou zelf.

Ook met een volgende ga je niet oud worden: verwacht je nou in een relatie waarin je vooral muurtjes bouw in plaats van bruggen.

Ga naar een psycholoog voor je straks in een gigantische midlifecrisis pleurt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_122779753
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:08 schreef PascalDutch het volgende:

[..]

Gast als je iemand 16 jaar kent en al van alles mee gemaakt hebt wanneer is het dan te laat om te praten met diegene over dingen waar je het echt over wil hebben? Vertel me dat dan maar eens even.
Verder vind ik het best wel een klotestreek om je in te laten met een andere vrouw terwijl je vriendin thuis in de lappenmand zit. Geef ik je dan wel helemaal gelijk in.
Het is niet te laat om te praten, maar als je je al inlaat met een andere vrouw, misschien wel om de relatie te lijmen..Ben t met veel reacties eens dat het probleem van TS ook na het verbeken van de relatie zal blijven bestaan, maar los daarvan is hij al een weg ingeslagen die niet echt bevorderlijk zal zijn voor de band.
pi_122780791
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 09:23 schreef kloon89 het volgende:

[..]

Het is niet te laat om te praten, maar als je je al inlaat met een andere vrouw, misschien wel om de relatie te lijmen..Ben t met veel reacties eens dat het probleem van TS ook na het verbeken van de relatie zal blijven bestaan, maar los daarvan is hij al een weg ingeslagen die niet echt bevorderlijk zal zijn voor de band.
Klopt maar als je iemand 16 jaar kent gaat die band ook niet zo 1, 2, 3 kapot omdat je een andere vrouw 1 keer gezien hebt lijkt mij.
IT'er in hart en nieren
pi_122781379
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:12 schreef PascalDutch het volgende:

[..]

Klopt maar als je iemand 16 jaar kent gaat die band ook niet zo 1, 2, 3 kapot omdat je een andere vrouw 1 keer gezien hebt lijkt mij.
Niet alleen gezien, maar ermee naar bed geweest. Dan zou het voor mij over en uit zijn, 16 jaar of niet.
pi_122781948
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:39 schreef Scissor het volgende:

[..]

Niet alleen gezien, maar ermee naar bed geweest. Dan zou het voor mij over en uit zijn, 16 jaar of niet.
Als je er mee naar bed geweest bent voor mij ook dan kan TS er beter mee stoppen.
IT'er in hart en nieren
pi_122784989
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 01:24 schreef De_Pel het volgende:
in een relatie waarin je vooral muurtjes bouw in plaats van bruggen.
Mooi gezegd _O_

Wat iedereen zegt, praat met je vriendin en beslis pas later hoe jullie verder gaan.
En misschien is de doodgelopen relatie voor je vriendin wel één van de oorzaken van haar burn out? Als jullie er samen aan gaan werken heb je kans dat ze ineens weer tot leven komt.
Als ik jullie was zou ik er lekker even samen op uit gaan, maak een mooie reis. Dat is toch ook één van de redenen dat jullie geen kinderen wilden? Doorbreek de sleur!
Zij wilde de wereld zien; hij installeerde Google Earth
pi_122785656
Ik lees nergens dat TS vreemd is gegaan in zijn OP of mis ik iets?
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:12:17 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_122785928
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik lees nergens dat TS vreemd is gegaan in zijn OP of mis ik iets?
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 00:21 schreef silverpolo het volgende:
[...]
Afgelopen week was weer zo'n ontwijkmoment. Met vrienden (alleen de mannen) op vakantie geweest. Daar een ontzettend leuke vrouw tegen het lijf gelopen en je raadt het al... Man, wat voelde dat goed. De geborgenheid, het vastpakken.. alles! Achteraf heb ik absoluut geen spijt en heb ik mijn vriendin niet eens gemist....

[...]
The love you take is equal to the love you make.
pi_122786196
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[..]

Ik kan misschien achter een steen leven maar ik zie nergens 'vreemdgaan'. Vastpakken kan ook alleen een knuffel zijn. Jaaa ik weet het, heel naïef. Maar ik lees NERGENS dat hij haar geneukt heeft.
Gewoon normaal doen ja.
pi_122786237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik kan misschien achter een steen leven maar ik zie nergens 'vreemdgaan'. Vastpakken kan ook alleen een knuffel zijn. Jaaa ik weet het, heel naïef. Maar ik lees NERGENS dat hij haar geneukt heeft.
''En je raadt het al.....''
''Achteraf heb ik absoluut geen spijt...''

Mhwoa, lijkt mij duidelijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122786263
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:

''En je raadt het al.....''
''Achteraf heb ik absoluut geen spijt...''

Mhwoa, lijkt mij duidelijk.
Zo interpreteerde ik dat dus ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_122786319
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien hebben wij wel gewoon een dirty mind!
pi_122787380
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En meerdere users hebben het over vreemdgaan en dat wordt door TS niet tegengesproken.
pi_122787418
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:55 schreef Scissor het volgende:

[..]

En meerdere users hebben het over vreemdgaan en dat wordt door TS niet tegengesproken.
Heeft TS uberhaupt nog gereageerd eigenlijk ? :D
pi_122787492
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:55 schreef Scissor het volgende:

[..]

Ik heb TS nog geen 1 keer zien antwoorden. Nogmaals misschien ben ik wel blind :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_122787601
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heeft TS uberhaupt nog gereageerd eigenlijk ? :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb TS nog geen 1 keer zien antwoorden. Nogmaals misschien ben ik wel blind :')
:o nee hij heeft inderdaad helemaal niets meer laten horen, wel online geweest nog zag ik
  dinsdag 12 februari 2013 @ 14:07:34 #75
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_122787820
Jemig wat een gedoe over dat vreemdgaan zeg. Alsof het niet al erg genoeg is dat TS eigenlijk compleet geen gevoelens meer voor zijn vriendin heeft en daarover liegt tegen haar, en iets alleen maar 'erg' is als er ook fysieke daad naar andere vrouw bij komt kijken. Dat eerste is veel erger. Dat tweede is puur lust wat in de diepere zin veel minder voorsteld.Als alleen het tweede zou gebeuren zou dat vervelend zijn, maar echt niet dramatisch ofzo.

Rare maatschappij leven we toch in, als het plaatje maar klopt voor de buitenwereld is het minder erg, pas als het concreet wordt ingevuld wat al aan de gang is gaan we het pas erg vinden, en dan gelijk overspannen daarop reageren. :N
  dinsdag 12 februari 2013 @ 14:09:37 #76
47196 Lehcimus
---- Leeg ----
pi_122787892
TS communiceert in dit topic net als met zijn vriendin ... niet namelijk
"I am Jack's Unstoppable Insomnia. Sleep. Snicker. Not tonight. Not anytime soon."
pi_122791085
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 14:07 schreef Grumpey het volgende:
Jemig wat een gedoe over dat vreemdgaan zeg. Alsof het niet al erg genoeg is dat TS eigenlijk compleet geen gevoelens meer voor zijn vriendin heeft en daarover liegt tegen haar, en iets alleen maar 'erg' is als er ook fysieke daad naar andere vrouw bij komt kijken. Dat eerste is veel erger. Dat tweede is puur lust wat in de diepere zin veel minder voorsteld.Als alleen het tweede zou gebeuren zou dat vervelend zijn, maar echt niet dramatisch ofzo.

Rare maatschappij leven we toch in, als het plaatje maar klopt voor de buitenwereld is het minder erg, pas als het concreet wordt ingevuld wat al aan de gang is gaan we het pas erg vinden, en dan gelijk overspannen daarop reageren. :N
Inderdaad zeg, de gehele maatschappij is inderdaad af te leiden uit dit topic op Fok.

Daarbij heb je blijkbaar een heleboel posts gemist aangezien er zat over is geschreven buiten het fysieke vreemdgaan om.
pi_122793674
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 14:07 schreef Grumpey het volgende:

Hoezo gedoe? Dat maak jij er van. Ik merk alleen op dat IK het niet gelezen heb maar het wel gespeculeerd wordt. Stel je even niet zo aan. Tuurlijk is dit onwijs vervelend voor TS.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 17:27:26 #79
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_122795378
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, de gehele maatschappij is inderdaad af te leiden uit dit topic op Fok.

Daarbij heb je blijkbaar een heleboel posts gemist aangezien er zat over is geschreven buiten het fysieke vreemdgaan om.
Ik trek het even breder, omdat het je vast niet vreemd in de oren klinkt als ik zeg dat veel mensen eerder verbolgen zijn door een actie van vreemdgaan dan door het feit dat iemand bij een vriendin blijft terwijl die eigenlijk niets meer voor die persoon voelt. Dat tweede is een bedrog dat non-stop de hele tijd gebeurt en doorsluimerd, en is mijn ogen veel erger dan het eerste.

Ben het met je eens dat ik alleen inga op de berichten die over een eventueel vreemdgaan gingen, die deden namelijk mijn haren overeind staan. Vandaar.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:49:20 #80
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122810972
Je had gewoon eerder moeten beginnen met praten. Als het je waard is probeer het alsnog.

Echter lijk jij hier geen zin meer in te hebben..
pi_122826900
Hey TS, ook je muur weer opgetrokken voor FOK!?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')