Als wij van PSV winnen dan worden we kampioenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Afgaande op ons speelschema; als wij over 6 speelronden / 6 speelronden voor het einde nog steeds op slechts 3 punten van de koploper staan, dan gaan we 'm pakken.
Zeg dat nou niet. Ik krijg Dries Mertens flashbacks.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als wij van PSV winnen dan worden we kampioen
Ok, ik ga de boel niet jinxenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Ik krijg Dries Mertens flashbacks.
Er kan altijd een blessure voorkomen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als wij van PSV winnen dan worden we kampioen
Dat hoeft niet eens.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:35 schreef Caland het volgende:
Als wij alle resterende wedstrijden winnen dan worden we kampioen.
PSV heeft het doelsaldo verschil dan nog op ons voor, er vanuitgaande dat zij behalve de nederlaag in De Kuip dan alles winnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:35 schreef Caland het volgende:
Als wij alle resterende wedstrijden winnen dan worden we kampioen.
Niet als wij alles dikker winnenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
PSV heeft het doelsaldo verschil dan nog op ons voor, er vanuitgaande dat zij behalve de nederlaag in De Kuip dan alles winnen.
Ja wat denk je zelf, we blinken nou niet bepaald uit in scorend vermogen, zie alleen vandaag alquote:Op maandag 11 februari 2013 00:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet als wij alles dikker winnen
mwah, PSV mag wel eens afgestraft worden voor dat gokken met miljoenen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb liever dat Psv kampioen wordt dan die joden. Dan komen al die sucess/teletekstsupporters weer boven (meer dan de helft van alle Ajax supporters dus)
Daar heeft iedere club met succes last van. Bij PSV en Twente is het misschien wel net zo erg.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb liever dat Psv kampioen wordt dan die joden. Dan komen al die sucess/teletekstsupporters weer boven (meer dan de helft van alle Ajax supporters dus)
En, wij hebben de jeugdquote:Op maandag 11 februari 2013 00:43 schreef Grifte het volgende:
De concurrenten mogen dan meer kwaliteit hebben, wij hebben een team, veel meer passie en beleving. En bovenal, De Kuip. Europees Voetbal is een topprestatie, maar er zit misschien nog wel wat moois in.
mits immersquote:Op maandag 11 februari 2013 01:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Zolang we top-4 eindigen boeit het me niet. Ik kan van dit team genieten zonder de resultaten. Stuk voor stuk hebben we leuke spelers, waar ik al het gehele seizoen van geniet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |