Ik vind jou wel een beetje verzuurd overkomen.quote:
grandioosquote:Op zondag 10 februari 2013 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een beetje verzuurd overkomen.Sorry, he.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
to SC ni je za menequote:
Vertaling: hahaha waarom ben je zo serieus?quote:
Ik denk niet dat je dat in je hebt.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als baas van de slaven misschien ja
Nee, maar goed, dat konden we wel verwachten natuurlijk, dat niveau.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:18 schreef Dqod het volgende:
Wat is dit nou voor kwaliteitsloze topickaap hierboven
Je hebt het aan jezelf te danken. Want je hebt ook getrolld over het geloof. Veel plezier met Satan.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dat konden we wel verwachten natuurlijk, dat niveau.
Satan is mijn vriendje. Hij is ongelofelijk. En de seks? Goddelijk!quote:Op zondag 10 februari 2013 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Je hebt het aan jezelf te danken. Want je hebt ook getrolld over het geloof. Veel plezier met Satan.
Tijd om het elitair te maken hier danquote:Op zondag 10 februari 2013 23:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dat konden we wel verwachten natuurlijk, dat niveau.
Ja met elitaire koffie en water.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijd om het elitair te maken hier dan
Damn, dan moet ik vertrekken, want ik ben zo'n pauper die zoete witte wijn drinkt.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijd om het elitair te maken hier dan
Basiskennis tochquote:
Koop dan rode wijnquote:Op zondag 10 februari 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn, dan moet ik vertrekken, want ik ben zo'n pauper die zoete witte wijn drinkt.
Hier zul je voor branden. Dat God je ziel mogen hebben, ik zal voor je bidden maar het is te laat denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Satan is mijn vriendje. Hij is ongelofelijk. En de seks? Goddelijk!
Wil je de duivel even spreken?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Hier zul je voor branden. Dat God je ziel mogen hebben, ik zal voor je bidden maar het is te laat denk ik.
Gaat nou eens heen in onvrede met je gepredik.. Zoek het christenforum ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 23:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Hier zul je voor branden. Dat God je ziel mogen hebben, ik zal voor je bidden maar het is te laat denk ik.
quote:
Nooit, hij mag weg blijven dat addergebroed.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat nou eens heen in onvrede met je gepredik.. Zoek het christenforum ofzo
Is toch.. Feiten zijn het!quote:
Spreek in na de piep, of nee wacht, voor de piep. Weet je wat, doe die piep zelf maar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |