Not so ninja edit.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:58 schreef mc-lovin het volgende:
het is de schuld van de rabobank
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tong wel terechte winnaar, wat een baas
ONZ-MAFFIAquote:Op zondag 10 februari 2013 21:10 schreef Tjacka het volgende:
Wat is dit voor belachelijk iets?
Tyron verdient het om te winnen.
Ze heeft ook kunnen stemmen en ik neem aan dat ze dat ook gedaan heeftquote:Op zondag 10 februari 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft Yvonne hier ook nog zeggenschap in gehad?
En is er gecontroleerd op metsjfiksing?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:15 schreef donroyco het volgende:
Hebben alle deelnemers wel een plasje ingeleverd?
Uiteraard! En anders is het de schuld van de Epobankquote:Op zondag 10 februari 2013 21:15 schreef donroyco het volgende:
Hebben alle deelnemers wel een plasje ingeleverd?
Ik vind dit totaal niet in de geest van Yvonne.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze heeft ook kunnen stemmen en ik neem aan dat ze dat ook gedaan heeft
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard! En anders is het de schuld van de Epobank
Geen grappen dit hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:12 schreef Tyron het volgende:
fuck jullie ik ga jullie niet feliciteren jullie verdienen het niet ga weg ik wil jullie nooit meer zien ik meen het
ok. tot straks.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:12 schreef Tyron het volgende:
fuck jullie ik ga jullie niet feliciteren jullie verdienen het niet ga weg ik wil jullie nooit meer zien ik meen het
Opnieuw geteld, geen koffie gemorst.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat er is geknoeid met de stemmen, ik wil de telling opnieuw
Mooi zo, verdiend ook.quote:
wrijf het er maar inquote:Op maandag 11 februari 2013 12:56 schreef tong80 het volgende:
Gefeliciteerd Tyron en smegmanus met jullie mooie ereplaatsen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:09 schreef Crimyclown het volgende:
Ik vind een HaJee in ONZ meer toegevoegde waarde hebben dan een tong80. Maar goed, gefeliciteerd winnaars.
Mee eensquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:09 schreef Crimyclown het volgende:
Ik vind een HaJee in ONZ meer toegevoegde waarde hebben dan een tong80. Maar goed, gefeliciteerd winnaars.
Bakje bij ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:08 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Tyron moest winnen. Deze winnaars
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:08 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Tyron moest winnen. Deze winnaars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |