armbandquote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ruik sarcasme
Noem eens een voorbeeld dan!!
Ja maar nog ff opruimen. Dus ben er zo weerquote:
Ik hou wel van een beetje van SMquote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Ik sla niet. Ik krab, bijt en knijp wel.
anale seks en tepelklemmen hebben wij nooit genoemd en armbanden zijn niet vies en slangen zijn dierenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
armband
slangetje
anale seks en tepelklemmen
Ik lees tussen de regels door.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
anale seks en tepelklemmen hebben wij nooit genoemd en armbanden zijn niet vies en slangen zijn dieren
Okeuj succesquote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar nog ff opruimen. Dus ben er zo weer
dan mag jij wel in mijn plaats in bed liggen wanneer ze weer gaat bijtenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje van SM![]()
Hoi supersof
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan mag jij wel in mijn plaats in bed liggen wanneer ze weer gaat bijten
En dan vind je mij een creep.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
armband
slangetje
anale seks en tepelklemmen
Ohja tuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels door.
nee hij is Kees nog niet tegengekomen?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk![]()
Tax is geen poepstamper
Nee manquote:Op zondag 10 februari 2013 20:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee hij is Kees nog niet tegengekomen?
ja wanneer ik neit wil knuffelenquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Het is eindelijk tijd voor onze eigen FOsKars !!!De Yvonne Awards 2013
Het heeft veel voeten in de aarde gehad, en we hebben jullie geduld op de proef gesteld! Maar hier is hij dan: de uitslag van de Yvonne Awards 2013.
Kijk snel onder de spoilers van je favoriete forum, om te zien wie er gewonnen hebben![]()
[JNG]LB GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |