SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik het hele seizoen al, Ajax speelt in mijn ogen het beste voetbal en ik verwacht ook dat dat genoeg is om kampioen te worden.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met een beetje geluk win je vandaag met 6-0, ik heb bij vlagen goed voetbal gezien hoor, dat is niet zomaar weg
Ik hoop het. We spelen idd het beste voetbal, maar we hebben te veel van dit soort wedstrijden dat je gewoon onterecht/slordig punten laat liggen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vind ik het hele seizoen al, Ajax speelt in mijn ogen het beste voetbal en ik verwacht ook dat dat genoeg is om kampioen te worden.
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het. We spelen idd het beste voetbal, maar we hebben te veel van dit soort wedstrijden dat je gewoon onterecht/slordig punten laat liggen.
Dat is elk jaar zo ja, je kan er zo 6-8 opnoemen waar je gewoon nooit had mogen verliezen. Maar goed.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef Pedroso het volgende:
Overigens zullen alle topploegen nog punten laten liggen tegen op papier makkelijkere tegenstanders. Ieder jaar wordt er rijk gerekent met programma's maar onderweg worden er vaak punten zat verloren die niet verwacht zijn.
Geloof er niks van, selectie is breed genoeg.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef over_hedge het volgende:
Grootste probleem voor ajax gaat de EL en beker worden omdat je daardoor gewoon punten verspeeld.
Ik zie eigenlijk alleen PSV als concurrent voor de landstitel. Twente vind ik erg matig en Feyenoord is sowieso geen kandidaat voor de eindzege.quote:
Ik weet het niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:03 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Het was heel de harde kern. Goed statement.
Siggy gewoonquote:Op zondag 10 februari 2013 18:57 schreef ejfaar het volgende:
Ajax heeft voorin gewoon geen killers. Het meeste gaat goed, tot ze bij de 16 komen
Mja maar ik denk dat Feyenoord geen punten gaat pakken met de toppersquote:Op zondag 10 februari 2013 18:49 schreef FredVleespet het volgende:
Dat dacht ik van Feyenoord eerst ook maar ondertussen blijven ze dichterbij kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |