Klopt, mee eens... Snap ook niet waarom mensen hem zo goed vonden. Misschien omdat ze zichzelf terugzien ofzo?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen chick flicks, maar ik vond de film ronduit saai. En zo zielig is die "wallflower" ook weer niet.
6.5
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen chick flicks, maar ik vond de film ronduit saai. En zo zielig is die "wallflower" ook weer niet.
6.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt omdat er emoties in voorkomen dan is het voor sommigen hier al meteen een film voor het vrouwelijk geslacht. Net als dat er liefde in een serie voorkomt, het meteen een soap is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:05 schreef Mike het volgende:
Sowieso is het geen chick flick maar een coming of age film, da's heel wat anders. (Een chick flick is een film verteld vanuit een vrouwelijk perspectief. Sowieso is een film niet meteen een vrouwenfilm als er niet geschoten wordt.) Ik snap niet goed hoe je de film saai kon vinden, maar het zal eraan liggen of je je een beetje in de karakters kunt inleven, dus dat verschilt per persoon.
Als je op IMDB kijkt dan zie je dat de ruim 31.000 mannen die op de film hebben gestemd 'm ook een 8.0 geven, dus het is zeker niet per se een vrouwenfilm.
Omdat, zoals Mike al zegt, die mensen zich kunnen inleven in de karakters. Daar hoef je niet meteen jezelf voor in terug te herkennen. Dat is een denkfout die ik vaker in dit topic zie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:46 schreef resque het volgende:
[..]
Klopt, mee eens... Snap ook niet waarom mensen hem zo goed vonden. Misschien omdat ze zichzelf terugzien ofzo?
Mannen zijn koud, analytisch en zelfredzaamquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Komt omdat er emoties in voorkomen dan is het voor sommigen hier al meteen een film voor het vrouwelijk geslacht. Net als dat er liefde in een serie voorkomt, het meteen een soap is.
Is niet persee een denkfout, meer een optie wat het zou kunnen zijn lijkt mequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat, zoals Mike al zegt, die mensen zich kunnen inleven in de karakters. Daar hoef je niet meteen jezelf voor in terug te herkennen. Dat is een denkfout die ik vaker in dit topic zie.
Top! Ik was em alweer vergeten dat ie uitkwam. Alleen al vanwege de cast wil ik deze film nog zien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:07 schreef planethugo het volgende:
Seven Psychopats
[ afbeelding ]
Vermakelijke komische misdaadfilm over een inspiratieloze schrijver die in een situatie terecht komt door zijn vriend die de hond van maffiabaas gestolen heeft. Van de maker van In Bruges en in die stijl kan je de film ook zien. Weinig op aan te merken, heerlijke cast (Walken is zelfs als hij niet in topvorm is een geweldige acteur) vlot verhaal en nergens saai. Toch had er op de een of andere manier iets meer met de 'psychopats' gedaan kunnen worden maar daarom is het ook niet dé film van het jaar maar gewoon een prima filmpje.
8.1
The Town?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef Eenskijken het volgende:
Heat (1995)
10/10
Zo worden ze niet meer gemaakt helaas, nuff said.
Ook gezien, ik vond 'm minder tof. Niet slecht ofzo, maar het verhaal was wel erg rommelig naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:07 schreef planethugo het volgende:
Seven Psychopats
[ afbeelding ]
Vermakelijke komische misdaadfilm over een inspiratieloze schrijver die in een situatie terecht komt door zijn vriend die de hond van maffiabaas gestolen heeft. Van de maker van In Bruges en in die stijl kan je de film ook zien. Weinig op aan te merken, heerlijke cast (Walken is zelfs als hij niet in topvorm is een geweldige acteur) vlot verhaal en nergens saai. Toch had er op de een of andere manier iets meer met de 'psychopats' gedaan kunnen worden maar daarom is het ook niet dé film van het jaar maar gewoon een prima filmpje.
8.1
The Town haalt het echt niet bij Heatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:35 schreef speknek het volgende:
[..]
The Town?
Vond ik zelf eerlijk gezegd een betere film dan Heat; alhoewel het wel tien jaar geleden is dat ik die film voor het laatst gezien heb, herinner ik me in ieder geval dat hij veel te lang voortkabbelde.
Niet eens in de buurt idd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
The Town haalt het echt niet bij Heat
Wat vond je precies rommelig aan 't verhaal dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ook gezien, ik vond 'm minder tof. Niet slecht ofzo, maar het verhaal was wel erg rommelig naar mijn smaak.
Jammer, had gehoopt op weer een oldskool die hard movie (quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:36 schreef Jovatov het volgende:
A Good Day to Die Hard (2013) - IMDb
In dit vijfde deel van Die Hard gaat John McClane naar Rusland voor z'n zoon die blijkbaar in problemen zit. Daar aangekomen blijkt z'n zoon bij de CIA te zitten en John gaat z'n zoon maar helpen om alles op orde te stellen.
Ik wilde deze film erg graag leuk vinden, net als dat ik deel vier gewoon nog erg leuk vond. Maar het mocht echt niet zijn. Het eerste kwartier van de film is tenenkrommend. Nietszeggende scènes met nietszeggende dialogen. En als de actie eenmaal begint, maakt dat ook weinig goed. Er zit duidelijk wat geld in, maar het gaat verder nergens over. John McClane's oneliners falen ook (bijna) allemaal.
De relatie tussen McClane en z'n zoon is bar mager uitgewerkt, met als tenenkrommende hoogtepunt een soapy scène waar zoonlief net om de hoek kan horen wat vader over z'n opgroeien zegt.
Helaas, ik had het graag gewild, maar deze inspiratie- en inhoudsloze film had van mij echt niet gehoeven.
IMDb: 5.9
Ik: 5.5
ik vond het wel een leuke film. Eerst niks aan het handje en later komt alles een beetje aan het licht. Tis niet dat ie me geraakt heeft - de film. Vond m gewoon leuk wegkijken. Leuk thema enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef JDx het volgende:
[..]
The Perks
Ook gezien, vind de laatste tijd dat ze wel makkelijk doen hoor, ja wat drama, wat emo shit, wat child abuse en depressies en het moet maar een goede film zijn?
En ja, WTF bezielt vrouwen om hun haar kort te knippen
Gewone 7.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik vond het wel een leuke film. Eerst niks aan het handje en later komt alles een beetje aan het licht. Tis niet dat ie me geraakt heeft - de film. Vond m gewoon leuk wegkijken. Leuk thema enzo.
En dat van dat kort haar bij vrouwen - het zit de meeste fokkers wel erg diep dat er vrouwen zijn die geen lang haar hebben. Elke dag wordt er wel geklaagd in alle hoeken en gaten van dit forum
Kun je het die jongetjes kwalijk nemen dat ze zo wereldvreemd zijn?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik vond het wel een leuke film. Eerst niks aan het handje en later komt alles een beetje aan het licht. Tis niet dat ie me geraakt heeft - de film. Vond m gewoon leuk wegkijken. Leuk thema enzo.
En dat van dat kort haar bij vrouwen - het zit de meeste fokkers wel erg diep dat er vrouwen zijn die geen lang haar hebben. Elke dag wordt er wel geklaagd in alle hoeken en gaten van dit forum
Ik ben een man en vind het goed staan bij Emma Watson. Er is een groot verschil tussen de Mia Farrows van deze wereld en de "ik ben prettig gestoord"- huishoudbeursvrouwenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:41 schreef JDx het volgende:
[..]
Het leuke is dat vrouwen onderling zeggen: ahhh staat je goeddd... en mannen altijd denken, WTF je bent toch geen kerel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |