SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heeft hij gedaan?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:56 schreef Doublepain het volgende:
Zelfs beide trainers vinden het geen roodOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:56 schreef Doublepain het volgende:
Zelfs beide trainers vinden het geen roodgraag op anoniem![]()
Ze hadden de quiz goed:quote:Op zondag 10 februari 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord heeft de scheids mee?Hoe kán dat?
Raad het beroep van de moeder van de scheids
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 15:58:18 ]![]()
Ja dat dus, maar hij was sowieso veel te laat, bal was al lang weg.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:57 schreef Merkie het volgende:
Laat nou die overtreding eens wat beter zien.know'm sayin?
word? word.![]()
Alsof Ajax niet gaat winnenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:58 schreef KingRoland het volgende:
blessure +4 of +5 pure aanstellerij bij Roda.![]()
1 maand Roda UI als ze minimaal een punt pakken.![]()
immers ja, elke andere voetballer niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:58 schreef Karelnoord het volgende:
Jullie vonden dit serieus geen rood? Immers had dood kunnen zijn...![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:58 schreef Karelnoord het volgende:
Jullie vonden dit serieus geen rood? Immers had dood kunnen zijn...![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:58 schreef Karelnoord het volgende:
Jullie vonden dit serieus geen rood? Immers had dood kunnen zijn...
graag op anoniem![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof Ajax niet gaat winnen![]()
1 maand Roda UI als ze minimaal een punt pakken.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
[..]
1 maand Roda UI als ze minimaal een punt pakken.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
[..]
1 maand Roda UI als ze minimaal een punt pakken.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
Hoezo is dit dan geen rood? Gestrekt been op het scheenbeen?![]()
![]()
WTF SCHAKEN JEZUS MAN!!!!!!!I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Haha die kerel wil eerst opgeven maar komt er later achter dat ie de bal nog kan halen.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Lol, k moest lachenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:58 schreef Adames het volgende:
[..]
immers ja, elke andere voetballer niet.![]()
![]()
Geen rood dus, als de Feyenoordkrant dit zegt:
dit inderdaad, hield zelfs been/voet niet op de grond wat ik uit de beelden kon opmaken....quote:Op zondag 10 februari 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
Hoezo is dit dan geen rood? Gestrekt been op het scheenbeen?Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.![]()
Afmaken dat psv-voetballend roda. 5-1 doen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
De KNKB moet je dan geloof ik zeggen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
PSV had geen schijn van kans.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:02 schreef MouzurX het volgende:
Afmaken dat psv-voetballend roda. 5-1 doen.![]()
Alexis Immers
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Karma, heet dat toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:02 schreef Hamilcar het volgende:
Ajacieden die klagen over de KNVB, het moet niet gekker worden![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:02 schreef Hamilcar het volgende:
Ajacieden die klagen over de KNVB, het moet niet gekker worden
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Immers
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ben je al een Roda plaatje aan het uitzoeken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Niet nodig.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je al een Roda plaatje aan het uitzoeken?![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:04 schreef tompsv18 het volgende:
Als Roda dit volhoudt neem ik een week een Roda uiI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:04 schreef tompsv18 het volgende:
Als Roda dit volhoudt neem ik een week een Roda ui![]()
Mager, Davy een maand.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:04 schreef tompsv18 het volgende:
Als Roda dit volhoudt neem ik een week een Roda uiOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Er zit nu eenmaal een verschil tussen de empirische werkelijkheid en de belevingswereld van Ajaxhatend nederland.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:02 schreef Hamilcar het volgende:
Ajacieden die klagen over de KNVB, het moet niet gekker wordenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit nu eenmaal een verschil tussen de empirische werkelijkheid en de belevingswereld van Ajaxhatend nederland.![]()
![]()
Al die PSV'ers hierquote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef Doublepain het volgende:
Als Roda wint, neem ik een week lang een Roda UI
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef Doublepain het volgende:
Als Roda wint, neem ik een week lang een Roda UI![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef Doublepain het volgende:
Als Roda wint, neem ik een week lang een Roda UIquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Maand jongen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:04 schreef tompsv18 het volgende:
Als Roda dit volhoudt neem ik een week een Roda ui![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat ze bij 10 hoekschoppen een pingel mee moeten krijgen.![]()
![]()
Gewoon allebei doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee, mn PSV ui kan ik niet zo lang missen![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:06 schreef Adames het volgende:
als ajax wint, neem ik een dag lang een ajax ui![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:06 schreef Adames het volgende:
als ajax wint, neem ik een dag lang een ajax ui![]()
![]()
![]()
![]()
Bahquote:Op zondag 10 februari 2013 16:06 schreef Adames het volgende:
als ajax wint, neem ik een dag lang een ajax uiDeze gast gaat ver.
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:07 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax wint blijf ik een jaar lang m'n huidige UI houden.
Als ze niet winnen ook trouwens.![]()
Daar hou ik je aanquote:Op zondag 10 februari 2013 16:07 schreef GGMM het volgende:
kutquote:Op zondag 10 februari 2013 16:07 schreef GGMM het volgende:
10-15 minuten nog... komop zeg als roda hier punten pakt is dat echt ongelooflijk onterecht.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:08 schreef TheSolution het volgende:
Als Ajax wint kom ik een maand niet op FOK!![]()
Ze kunnen zelfs 2e wordenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Feyenoord kan nog de lachende derde worden van dit weekend.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:07 schreef GGMM het volgende:
Als ze niet winnen ook trouwens.graag op anoniem![]()
Tering, Steve gaat Braafheid opstellen. In het centrum van de verdediging.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, Steve gaat Braafheid opstellen. In het centrum van de verdediging.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rawrquote:Op zondag 10 februari 2013 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, Steve gaat Braafheid opstellen. In het centrum van de verdediging.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat kan nog altijd minder kwaad dan als back.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
That's football.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, Steve gaat Braafheid opstellen. In het centrum van de verdediging.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Mja, ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:
watquote:Op zondag 10 februari 2013 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
Hadden beide wel rood kunnen zijnPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Laat het maar lekker op z'n duits 1-2 worden,quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
De scheidsrechters blijven Feyenoord niet helpenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:09 schreef RvLaak het volgende:
Geel Gorter, had ook wel rood kunnen zijn. Gestrekt been inkomen![]()
gedurfde uitspraak hoor, zeven minuten voor tijd.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik kan zo raden voor welke club jij bent.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:09 schreef Karelnoord het volgende:
Zwaar terecht die Rode kaart voor Viergever...![]()
Ik ben voor Feyenoord en vind die rode kaart belachelijkquote:Op zondag 10 februari 2013 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan zo raden voor welke club jij bent.![]()
![]()
Okéquote:Op zondag 10 februari 2013 16:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik voel het aan mijn water![]()
![]()
Nee, maar Nijhuis fluit sowieso als een dweilquote:Op zondag 10 februari 2013 16:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De scheidsrechters blijven Feyenoord niet helpen![]()
Jij moet dan weer gewoon je mond houden.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben voor Feyenoord en vind die rode kaart belachelijk![]()
Elke objectieve kijker zou dat ook zeggen hoor. Was gewoon rood, gestrekt been op het scheenbeen. NIks raars aan die kaart wat mij betreft.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan zo raden voor welke club jij bent.![]()
Lijkt me idd erg lastig leven als ik die weg geefquote:Op zondag 10 februari 2013 16:10 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Jij moet dan weer gewoon je mond houden.![]()
Jij bent niet objectief.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elke objectieve kijker zou dat ook zeggen hoor. Was gewoon rood, gestrekt been op het scheenbeen. NIks raars aan die kaart wat mij betreft.![]()
![]()
Vind ik wel meevallen man. Hij wil 't nog een wedstrijd laten worden, 't is nooit goed.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar Nijhuis fluit sowieso als een dweil![]()
Weer een stempel op de 10 corners 1 pingel kaart.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Belchinezen op de tribune.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Zelfs het AD vond het geen rood.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elke objectieve kijker zou dat ook zeggen hoor. Was gewoon rood, gestrekt been op het scheenbeen. NIks raars aan die kaart wat mij betreft.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zonder die rode kaart, had hij een stuk beter gefloten imoquote:Op zondag 10 februari 2013 16:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen man. Hij wil 't nog een wedstrijd laten worden, 't is nooit goed.![]()
Snap de ophef niet zo. Was gewoon gestrekt been op hoogte. Wat is daar geen rood aan dan volgens jullie?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zonder die rode kaart, had hij een stuk beter gefloten imo![]()
Koeman heeft volgens jou wel verstand van het spelletje toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het AD snapt er doorgaans vrij weinig van mbt de voetbalverslaggeving.![]()
en de trainersquote:Op zondag 10 februari 2013 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het AD snapt er doorgaans vrij weinig van mbt de voetbalverslaggeving.
Ja, behalve dat hij Schaken en Verhoek verkiest boven Achahbar.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Koeman heeft volgens jou wel verstand van het spelletje toch?![]()
![]()
Goood![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus.
Zelfs Koeman vond het geen roodquote:Op zondag 10 februari 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, behalve dat hij Schaken en Verhoek verkiest boven Achahbar.![]()
Welke ROC-student heeft dit geschreven? Staat dit serieus op 't AD? Er staat nog net geen 'gr gr Henk' bij.quote:![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke ROC-student heeft dit geschreven? Staat dit serieus op 't AD? Er staat nog net geen 'gr gr Henk' bij.
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke ROC-student heeft dit geschreven? Staat dit serieus op 't AD? Er staat nog net geen 'gr gr Henk' bij.
Maareh, ROC-"student"? Dat zijn gewoon scholieren, man
ook deze tekst was er niet, zonder MBO'ersquote:Op zondag 10 februari 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke ROC-student heeft dit geschreven? Staat dit serieus op 't AD? Er staat nog net geen 'gr gr Henk' bij..
Aanhoudende pech = gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:14 schreef Adames het volgende:
[..]
ajax heeft dat wel erg vaak, hoe kan dat![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
ook deze tekst was er niet, zonder MBO'ers.
![]()
![]()
mbo'ers *quote:Op zondag 10 februari 2013 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
![]()
We hebben helemaal geen MBO-ers nodig, die campagne slaat nergens op.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
![]()
Ja. Het zal Nijnatten wel geweest zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke ROC-student heeft dit geschreven? Staat dit serieus op 't AD? Er staat nog net geen 'gr gr Henk' bij.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Idd. Er zijn genoeg Polen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen MBO-ers nodig, die campagne slaat nergens op.![]()
Jij vindt jezelf dus zinloos?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen MBO-ers nodig, die campagne slaat nergens op.![]()
MIDDELBAAR BEROEPS ONDERWIJSquote:Op zondag 10 februari 2013 16:16 schreef TheSolution het volgende:
Waarom schrijven mensen mbo nog steeds met grote letters?
Daarom.![]()
Mooie actie wel.
Rijke tata's, die rijke nigga's.quote:Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Blind MOTM
Vijf minuten KNJBPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Moest gewoon voorgeven op Boetius.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:17 schreef RvLaak het volgende:
Schaken... Anders mik je ff op de keeper
![]()
5 minuten? NEC had er 2 gehad met deze stand.
Tijdrekken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Fey - AZ met opstootjes dit dat alles wordt +3, dan ajax +5?x honderdmiljoenmiljard
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
tijdrekken, die gast die half dood op het veld lag etc etc.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
KNDSB.quote:Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:18 schreef Zorro het volgende:
Fey - AZ met opstootjes dit dat alles wordt +3, dan ajax +5?x honderdmiljoenmiljard
Vol.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Opstootjes ed duurde dan ook niet zo langquote:Op zondag 10 februari 2013 16:18 schreef Zorro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |