quote:Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef BluesRebel het volgende:
Wil een andere rom op mijn HTC One X zetten vanwege het accugebruik. Twee vragen:
1. Hoe back ik mijn originele ROM up (boot, kernel enzo)?
2. Kan ik zonder problemen Renovate erop zetten of moet ik ergens op letten? Werken al die roms van de HOX op elke (internationale versie) HOX?
enquote:Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
1. Eerst rooten, dan TWRP recovery erop zetten, en daarmee backup je je originele ROM.
2. Er moet echt International of Tegra3 in de titel op XDA erbij staan, geen ATT of zo.
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik moet 15/20 keer per dag ik de pincode van de sim weer opnieuw moet ingeven van mijn HTC Zo irritant is dat zeg... Ik ga aankomende week maar langs de Vodafone winkel, want het zal wel aan de simkaart liggen.
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Denk juist dat het probleem bij de simkaartlezer zit, haal de simkaart er eens uit en kijk of dat plastic houdertje nog goed in je One X gaat. Waarschijnlijk zit die nu niet goed waardoor het contact steeds verbreekt en je weer je pincode moet invoeren om hem te unlocken.
Als dat het niet is, lijkt het me een defect in de lezer.
Die van mij gaat automatisch op USB debugging, instellingen veranderen heeft geen effectquote:Op zondag 10 februari 2013 17:21 schreef christiman het volgende:
Hi,
Als ik mijn HOX aansluit op mijn pc, dan verbindt ie niet automatisch met de sync manager. Ik kan sinds de update naar 4.1.1 ook niet meer vinden waar ik mijn instellingen bij aansluiten op de pc kan wijzigen.
Help, someone?
Haha ik heb nu USB debugging aangezet en nu doet ie het wel. Bedankt :-)!quote:Op zondag 10 februari 2013 17:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die van mij gaat automatisch op USB debugging, instellingen veranderen heeft geen effect
Tot zover HTC afkraken. Is er een Samsung toestel of een Sony toestel met Android aan boord die je wel mooi vindt?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:47 schreef President. het volgende:
Ligt het nu aan mij of is het echt een doel van HTC om hun smartphones zo lelijk mogelijk te maken?
Ik heb op de HTC 8X na serieus nog nooit een HTC smartphone gezien die ik mooi vind en daar zijn veel mensen het mee eens, vandaar ook het enigzins nerdy imago van HTC.
Hoogglanzende cheapy look van Samsungquote:Op zondag 10 februari 2013 22:47 schreef President. het volgende:
Ligt het nu aan mij of is het echt een doel van HTC om hun smartphones zo lelijk mogelijk te maken?
Ik heb op de HTC 8X na serieus nog nooit een HTC smartphone gezien die ik mooi vind en daar zijn veel mensen het mee eens, vandaar ook het enigzins nerdy imago van HTC.
Dat mag jij vinden, relatief gezien is maar een zeer klein deel van de wereldbevolking het met jou eens wat dit betreft. Ik ken zelf ook vrijwel niemand die een HTC smartphone koopt om het design, vaak zijn mensen die HTC smartphones kopen mensen die vrijwel enkel en alleen naar specificaties kijken, dat verklaart ook de relatief goede verkoopcijfers van HTC onder tweakers en andere nerds, een significant deel van de mensen die in een of beide van die groepen zitten heeft een bepaalde voorliefde voor HTC.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:03 schreef Ireyon het volgende:
De HTC One X is veruit het mooiste toestel wat in 2012 op de markt is gekomen
Bullshit, heeft te maken met het feit dat HTC ooit eens op Windows draaide en elke simpele levensvorm daar hun HTC-oordeel op na heeft gehouden. Dat zorgt ervoor dat mensen minder graag naar HTC overstappen.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:37 schreef President. het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, relatief gezien is maar een zeer klein deel van de wereldbevolking het met jou eens wat dit betreft. Ik ken zelf ook vrijwel niemand die een HTC smartphone koopt om het design, vaak zijn mensen die HTC smartphones kopen mensen die vrijwel enkel en alleen naar specificaties kijken, dat verklaart ook de relatief goede verkoopcijfers van HTC onder tweakers en andere nerds, een significant deel van de mensen die in een of beide van die groepen zitten heeft een bepaalde voorliefde voor HTC.
Ik vertel er echter wel bij dat ik persoonlijk de HTC One X wat de voorkant betreft best een mooi toestel vind maar de achterkant is wat design betreft niet bepaald aantrekkelijk te noemen naar mijn mening onder andere door de cameralens die uitsteekt en de HTC One X+ is zo mogelijk nog minder aantrekkelijk wat design betreft door de rode accenten. Ik vind het daarom ook niet kunnen dat de HTC One X+ wat camera betreft ondermaats presteert ondanks de cameralens die uitsteekt.
Wat HTC Windows Phone 8 smartphones betreft zijn de meningen over het algemeen een heel stuk positiever wat design betreft aangezien de HTC 8X en HTC 8S gewoon strakke smartphones zijn zonder rare en onnodige toevoegingen wat design betreft zoals cameralenzen die uitsteken of knikken in de onderkant van de toestellen zoals bijvoorbeeld de HTC Legend heeft of overdreven veel hardware knoppen zoals de HTC HD2 heeft, het enige dat mij nog echt stoort aan het design van de HTC 8X zijn de verhoudingen die naar mijn mening niet helemaal kloppen, het toestel is ontzettend langwerpig voor een smartphone wat door veel mensen niet alleen als niet mooi word beschouwd maar ook niet fijn is om met één hand te bedienen.
Er zijn tot nu toe geen Samsung smartphones gemaakt die ik me kan herinneren die naar mijn mening of een groot deel van de bevolking echt uitblinken qua design.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Tot zover HTC afkraken. Is er een Samsung toestel of een Sony toestel met Android aan boord die je wel mooi vindt?
Dat lijkt me sterk aangezien HTC niet de enige smartphonefabrikant is die in het verleden Windows Mobile smartphones heeft ontworpen, Sony Ericsson en Samsung hebben dat ook gedaan.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bullshit, heeft te maken met het feit dat HTC ooit eens op Windows draaide en elke simpele levensvorm daar hun HTC-oordeel op na heeft gehouden. Dat zorgt ervoor dat mensen minder graag naar HTC overstappen.
Datzelfde volk is vaak nog niet in contact geweest met Apple, en koopt het maar 'omdat iedereen het heeft'. Datzelfde geldt voor Samsung.
Tja maar niet geheel ontoevallig bevat dat kleine deel zo'n beetje alle relevante tech-reviewers. Lees anders de recensies in de OP eens, stuk voor stuk vol lof over het uiterlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 23:37 schreef President. het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, relatief gezien is maar een zeer klein deel van de wereldbevolking het met jou eens wat dit betreft.
Ik probeer gewoon zo kritisch mogelijk te kijken naar dit soort dingen, iets dat mij niet zo vreemd lijkt aangezien smartphones over het algemeen relatief gezien niet heel erg goedkoop zijn voor een groot deel van de wereldbevolking en fabrikanten dus goed werk moeten afleveren.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:04 schreef Iemand91 het volgende:
@ President; waar heb je het moeilijk mee (lees: retorische vraag). Jij stelt in talloze topics dergelijke vragen (waarom dit?, waarom dat?, waarom zus?, waarom zo?), zo zit je te zeuren in het Nokia Lumia 920 topic, Apple-topics en nu hier).
Ga toch gewoon mooi verder in dit of dat topic en bespreek je problemen daar.
Ja, je noemt een paar prima punten (in al die topics bij elkaar), maar doe dat in 1 topic en ga niet iedereen lastig vallen met je gezeur en gefilosofeer. Voegt in die specifieke topics (zoals de Nokia 920 en dit HTC One X topic) niets toe namelijk.
Precies. Je bevestigd onbewust en waarschijnlijk zonder het te willen mijn punt.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:16 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tja maar niet geheel ontoevallig bevat dat kleine deel zo'n beetje alle relevante tech-reviewers. Lees anders de recensies in de OP eens, stuk voor stuk vol lof over het uiterlijk. Ga lekker ergens anders een beetje bijdehand apart lopen doen zeg.
Ik heb hem ook, alleen kocht ik hem via Ebay en heb ik een witte uitvoering. Ik heb hem de afgelopen tijd niet gebruikt maar wel veelvuldig toen ik op het strand was enz. Ik ben er best tevreden over.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:22 schreef robertapeldoorn het volgende:
Iemand ervaring met dit soort accu packs:
http://dx.com/p/portable-(...)x-s720e-black-148154
Zit te twijfelen deze te kopen... 17 euro lijkt me prima prijs.
En als ik zo kijk, kan ik met die accu me telefoon minimaal 1x zo lang mee.
HTC one X accu heeft vermogen van 1800 mAh.
En de portable accu hoes heeft 3500 mAh.
Dus lijkt mij het kopen waard...
Hoeveel langer kon je er ongeveer mee rondlopen? Zit nu zonder extra betterij gemiddeld aan de 8 uur tot ik moet opladen... Vooral in de zomer met meer zon verwacht ik dat ik me batterij nog vaker moet opladen.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, alleen kocht ik hem via Ebay en heb ik een witte uitvoering. Ik heb hem de afgelopen tijd niet gebruikt maar wel veelvuldig toen ik op het strand was enz. Ik ben er best tevreden over.
OMG, de mijne is al 8 uur van de stopcontact af. Heb nog 71% over. Hoe dan ook, die accuhoes laadt je HOX weer volledig op, ik ga nooit naar huis met een lege toestel iig. Geen idee of ik dan nog een keer kan volladen, ik hang sowieso hem aan de lader elke avond als ik weet dat ik hem de volgende dag nodig hebt, de HOX gaat s'avonds altijd aan de lader (duh).quote:Op maandag 11 februari 2013 16:29 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Hoeveel langer kon je er ongeveer mee rondlopen? Zit nu zonder extra betterij gemiddeld aan de 8 uur tot ik moet opladen... Vooral in de zomer met meer zon verwacht ik dat ik me batterij nog vaker moet opladen.
Mijne op dit moment (vandaag telefoon bizar weinig gebruikt en 3G uit want data besparen):quote:Op maandag 11 februari 2013 16:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
OMG, de mijne is al 8 uur van de stopcontact af. Heb nog 71% over. Hoe dan ook, die accuhoes laadt je HOX weer volledig op, ik ga nooit naar huis met een lege toestel iig. Geen idee of ik dan nog een keer kan volladen, ik hang sowieso hem aan de lader elke avond als ik weet dat ik hem de volgende dag nodig hebt, de HOX gaat s'avonds altijd aan de lader (duh).
https://www.dropbox.com/s(...)02-11%2016.33.40.png
Ik lees net dat mijn accuhoes 2200mAh is. Dus niet helemaal hetzelfde als die van jou.
https://www.dropbox.com/s(...)02-11%2016.39.55.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |