abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 februari 2013 @ 15:42:21 #1
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_122714901

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 10 februari 2013 @ 15:43:39 #2
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_122714956
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef BluesRebel het volgende:
Wil een andere rom op mijn HTC One X zetten vanwege het accugebruik. Twee vragen:
1. Hoe back ik mijn originele ROM up (boot, kernel enzo)?
2. Kan ik zonder problemen Renovate erop zetten of moet ik ergens op letten? Werken al die roms van de HOX op elke (internationale versie) HOX?
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

1. Eerst rooten, dan TWRP recovery erop zetten, en daarmee backup je je originele ROM.
2. Er moet echt International of Tegra3 in de titel op XDA erbij staan, geen ATT of zo.
en

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik moet 15/20 keer per dag ik de pincode van de sim weer opnieuw moet ingeven van mijn HTC Zo irritant is dat zeg... Ik ga aankomende week maar langs de Vodafone winkel, want het zal wel aan de simkaart liggen.
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Denk juist dat het probleem bij de simkaartlezer zit, haal de simkaart er eens uit en kijk of dat plastic houdertje nog goed in je One X gaat. Waarschijnlijk zit die nu niet goed waardoor het contact steeds verbreekt en je weer je pincode moet invoeren om hem te unlocken.
Als dat het niet is, lijkt het me een defect in de lezer.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_122719462
Hi,

Als ik mijn HOX aansluit op mijn pc, dan verbindt ie niet automatisch met de sync manager. Ik kan sinds de update naar 4.1.1 ook niet meer vinden waar ik mijn instellingen bij aansluiten op de pc kan wijzigen.

Help, someone? :{
pi_122719713
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:21 schreef christiman het volgende:
Hi,

Als ik mijn HOX aansluit op mijn pc, dan verbindt ie niet automatisch met de sync manager. Ik kan sinds de update naar 4.1.1 ook niet meer vinden waar ik mijn instellingen bij aansluiten op de pc kan wijzigen.

Help, someone? :{
Die van mij gaat automatisch op USB debugging, instellingen veranderen heeft geen effect -O-
pi_122719741
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:29 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Die van mij gaat automatisch op USB debugging, instellingen veranderen heeft geen effect -O-
Haha ik heb nu USB debugging aangezet en nu doet ie het wel. Bedankt :-)!
Wel vreemd dat jouw HOX automatisch op debugging gaat though...
pi_122734985
Ligt het nu aan mij of is het echt een doel van HTC om hun smartphones zo lelijk mogelijk te maken?
Ik heb op de HTC 8X na serieus nog nooit een HTC smartphone gezien die ik mooi vind en daar zijn veel mensen het mee eens, vandaar ook het enigzins nerdy imago van HTC.
pi_122735759
De HTC One X is veruit het mooiste toestel wat in 2012 op de markt is gekomen
pi_122736957
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:47 schreef President. het volgende:
Ligt het nu aan mij of is het echt een doel van HTC om hun smartphones zo lelijk mogelijk te maken?
Ik heb op de HTC 8X na serieus nog nooit een HTC smartphone gezien die ik mooi vind en daar zijn veel mensen het mee eens, vandaar ook het enigzins nerdy imago van HTC.
Tot zover HTC afkraken. Is er een Samsung toestel of een Sony toestel met Android aan boord die je wel mooi vindt?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_122737094
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:47 schreef President. het volgende:
Hoogglanzende cheapy look van Samsung :')
Vierkante blokken van Sony :')
Het stagnerende uiterlijk bij de iPhones, bestaande uit glas en andere onpraktische crap :')
Eenheidsworst van Nokia met hun Windows :')

De ietswat ronde afwerking bij de hoekjes, de matte kleuren, het kunststof beeldscherm, de resolutie, Android _O_
Kortom, HTC _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_122737161
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:03 schreef Ireyon het volgende:
De HTC One X is veruit het mooiste toestel wat in 2012 op de markt is gekomen
Dat mag jij vinden, relatief gezien is maar een zeer klein deel van de wereldbevolking het met jou eens wat dit betreft. Ik ken zelf ook vrijwel niemand die een HTC smartphone koopt om het design, vaak zijn mensen die HTC smartphones kopen mensen die vrijwel enkel en alleen naar specificaties kijken, dat verklaart ook de relatief goede verkoopcijfers van HTC onder tweakers en andere nerds, een significant deel van de mensen die in een of beide van die groepen zitten heeft een bepaalde voorliefde voor HTC.

Ik vertel er echter wel bij dat ik persoonlijk de HTC One X wat de voorkant betreft best een mooi toestel vind maar de achterkant is wat design betreft niet bepaald aantrekkelijk te noemen naar mijn mening onder andere door de cameralens die uitsteekt en de HTC One X+ is zo mogelijk nog minder aantrekkelijk wat design betreft door de rode accenten. Ik vind het daarom ook niet kunnen dat de HTC One X+ wat camera betreft ondermaats presteert ondanks de cameralens die uitsteekt.

Wat HTC Windows Phone 8 smartphones betreft zijn de meningen over het algemeen een heel stuk positiever wat design betreft aangezien de HTC 8X en HTC 8S gewoon strakke smartphones zijn zonder rare en onnodige toevoegingen wat design betreft zoals cameralenzen die uitsteken of knikken in de onderkant van de toestellen zoals bijvoorbeeld de HTC Legend heeft of overdreven veel hardware knoppen zoals de HTC HD2 heeft, het enige dat mij nog echt stoort aan het design van de HTC 8X zijn de verhoudingen die naar mijn mening niet helemaal kloppen, het toestel is ontzettend langwerpig voor een smartphone wat door veel mensen niet alleen als niet mooi word beschouwd maar ook niet fijn is om met één hand te bedienen.
pi_122737282
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:37 schreef President. het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden, relatief gezien is maar een zeer klein deel van de wereldbevolking het met jou eens wat dit betreft. Ik ken zelf ook vrijwel niemand die een HTC smartphone koopt om het design, vaak zijn mensen die HTC smartphones kopen mensen die vrijwel enkel en alleen naar specificaties kijken, dat verklaart ook de relatief goede verkoopcijfers van HTC onder tweakers en andere nerds, een significant deel van de mensen die in een of beide van die groepen zitten heeft een bepaalde voorliefde voor HTC.

Ik vertel er echter wel bij dat ik persoonlijk de HTC One X wat de voorkant betreft best een mooi toestel vind maar de achterkant is wat design betreft niet bepaald aantrekkelijk te noemen naar mijn mening onder andere door de cameralens die uitsteekt en de HTC One X+ is zo mogelijk nog minder aantrekkelijk wat design betreft door de rode accenten. Ik vind het daarom ook niet kunnen dat de HTC One X+ wat camera betreft ondermaats presteert ondanks de cameralens die uitsteekt.

Wat HTC Windows Phone 8 smartphones betreft zijn de meningen over het algemeen een heel stuk positiever wat design betreft aangezien de HTC 8X en HTC 8S gewoon strakke smartphones zijn zonder rare en onnodige toevoegingen wat design betreft zoals cameralenzen die uitsteken of knikken in de onderkant van de toestellen zoals bijvoorbeeld de HTC Legend heeft of overdreven veel hardware knoppen zoals de HTC HD2 heeft, het enige dat mij nog echt stoort aan het design van de HTC 8X zijn de verhoudingen die naar mijn mening niet helemaal kloppen, het toestel is ontzettend langwerpig voor een smartphone wat door veel mensen niet alleen als niet mooi word beschouwd maar ook niet fijn is om met één hand te bedienen.
Bullshit, heeft te maken met het feit dat HTC ooit eens op Windows draaide en elke simpele levensvorm daar hun HTC-oordeel op na heeft gehouden. Dat zorgt ervoor dat mensen minder graag naar HTC overstappen.
Datzelfde volk is vaak nog niet in contact geweest met Apple, en koopt het maar 'omdat iedereen het heeft'. Datzelfde geldt voor Samsung.

Ik werk in de telecomverkoop en heb dagelijks met Jan Lul te maken die een telefoon komt uitzoeken. De kortzichtigheid spat er vanaf als ik mijn uitleg over HTC geef ten opzichte van Crapple of Samsung.
Sony heeft hetzelfde probleem als HTC; weinig naamsbekendheid.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_122737846
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:30 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Tot zover HTC afkraken. Is er een Samsung toestel of een Sony toestel met Android aan boord die je wel mooi vindt?
Er zijn tot nu toe geen Samsung smartphones gemaakt die ik me kan herinneren die naar mijn mening of een groot deel van de bevolking echt uitblinken qua design.

Sony heeft daarentegen wel een aantal smartphones gemaakt die naar mijn mening mooi zijn wat design betreft zoals de Sony Xperia P en Sony Xperia S, al hoewel ook deze voorgenoemde smartphones design elementen hebben die naar mijn mening absoluut niet bijdragen aan een mooier design zoals de onzinnige bolle achterkanten die de smartphones onnodig dikker maken. Ik vind echter ook van Sony dat zij wat het design van hun smartphones betreft niet de juiste kant op gaan, ik vind de Sony Xperia T alles behalve een mooie smartphone wat design betreft, in tegendeel zelfs. De nieuwe Sony Xperia Z vind ik ook niet zo mooi wat het design betreft onder andere door het formaat maar ook door de onzinnige zilveren knoppen aan de zijkanten.
pi_122738089
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Bullshit, heeft te maken met het feit dat HTC ooit eens op Windows draaide en elke simpele levensvorm daar hun HTC-oordeel op na heeft gehouden. Dat zorgt ervoor dat mensen minder graag naar HTC overstappen.
Datzelfde volk is vaak nog niet in contact geweest met Apple, en koopt het maar 'omdat iedereen het heeft'. Datzelfde geldt voor Samsung.
Dat lijkt me sterk aangezien HTC niet de enige smartphonefabrikant is die in het verleden Windows Mobile smartphones heeft ontworpen, Sony Ericsson en Samsung hebben dat ook gedaan.
pi_122738167
@ President; waar heb je het moeilijk mee (lees: retorische vraag). Jij stelt in talloze topics dergelijke vragen (waarom dit?, waarom dat?, waarom zus?, waarom zo?), zo zit je te zeuren in het Nokia Lumia 920 topic, Apple-topics en nu hier).
Ga toch gewoon mooi verder in dit of dat topic en bespreek je problemen daar.

Ja, je noemt een paar prima punten (in al die topics bij elkaar), maar doe dat in 1 topic en ga niet iedereen lastig vallen met je gezeur en gefilosofeer. Voegt in die specifieke topics (zoals de Nokia 920 en dit HTC One X topic) niets toe namelijk.

OT: iets wat best apart is dat ik af en toe een berichtje krijgt dat de SIM geconfigureerd wordt.
Ben benieuwd wat HTC met de M7 gaat brengen. Ik heb de HTC met een heel goed 1-jarig KPN abonnement kunnen regelen, maar moet wel wachten tot ongeveer april (KPN abbo verloopt op 7 juli).
Maar goed, dan zal de M7 ook wel goedkoper geworden zijn, maar misschien niet meer zulke mooie introductie-deals...

Lijkt me wel een bijzondere ervaring te worden; 1080P scherm, interessante CPU. Ben ook benieuwd wat ze precies willen gaan doen met de camera; gezien de geruchten kan dat ook wel eens interessant worden. Helaas wel 4.7", de One X vind ik eigenlijk al nét iets te groot :{ ...

Overigens wel een kritische noot over de behuizing; die valt me toch wat tegen qua kwaliteit. Wat ik precies bedoel zal ik morgen wel even duidelijk maken met wat foto's...
pi_122738575
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:37 schreef President. het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden, relatief gezien is maar een zeer klein deel van de wereldbevolking het met jou eens wat dit betreft.
Tja maar niet geheel ontoevallig bevat dat kleine deel zo'n beetje alle relevante tech-reviewers. Lees anders de recensies in de OP eens, stuk voor stuk vol lof over het uiterlijk :W . Ga lekker ergens anders een beetje bijdehand apart lopen doen zeg.
pi_122738873
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 00:04 schreef Iemand91 het volgende:
@ President; waar heb je het moeilijk mee (lees: retorische vraag). Jij stelt in talloze topics dergelijke vragen (waarom dit?, waarom dat?, waarom zus?, waarom zo?), zo zit je te zeuren in het Nokia Lumia 920 topic, Apple-topics en nu hier).
Ga toch gewoon mooi verder in dit of dat topic en bespreek je problemen daar.

Ja, je noemt een paar prima punten (in al die topics bij elkaar), maar doe dat in 1 topic en ga niet iedereen lastig vallen met je gezeur en gefilosofeer. Voegt in die specifieke topics (zoals de Nokia 920 en dit HTC One X topic) niets toe namelijk.
Ik probeer gewoon zo kritisch mogelijk te kijken naar dit soort dingen, iets dat mij niet zo vreemd lijkt aangezien smartphones over het algemeen relatief gezien niet heel erg goedkoop zijn voor een groot deel van de wereldbevolking en fabrikanten dus goed werk moeten afleveren.

Mijn vraag in mijn eerste post in dit topic was dan ook retorisch, ik snap ook wel dat HTC niet expres producten maakt die een significant deel van de bevolking niet bepaald mooi vind maar ik vind dat dat aspect best belicht mag worden.

Sommige mensen zijn echter dusdanig fan van een merk of product dat ze zich dat soort opmerkingen persoonlijk aantrekken, iets dat ik vreemd vind aangezien fabrikanten over het algemeen echt geen producten ontwerpen enkel uit de goedheid van hun hart maar vaak juist omdat ze zoveel mogelijk geld willen verdienen waar verder niets mis mee is laat ik dat voorop stellen.

Ik vind het echter niet fijn dat je nu net doet alsof ik enkel en alleen naar het design kijk terwijl ik in het overgrote deel van de topics waarin ik post wel degelijk ook kritiekpunten aan het licht stel die te maken hebben met de hardware en de werking van het product in kwestie.

Ik geef echter wel toe dat ik soms mijn mening wellicht beter anders had kunnen verwoorden, onder andere in de eerste post die ik in dit topic heb geplaatst.
pi_122739022
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 00:16 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Tja maar niet geheel ontoevallig bevat dat kleine deel zo'n beetje alle relevante tech-reviewers. Lees anders de recensies in de OP eens, stuk voor stuk vol lof over het uiterlijk :W . Ga lekker ergens anders een beetje bijdehand apart lopen doen zeg.
Precies. Je bevestigd onbewust en waarschijnlijk zonder het te willen mijn punt.
Tech-reviewers vallen nogal vaak onder de categorie tweakers of nerds, in ieder geval in de ogen van het overgrote deel van de wereldbevolking.
pi_122739214
Ik bedoel dat je overal in topics zit te filosoferen wat niet goed is aan mobiele telefoons. Niet alleen qua design, maar ook andere aspecten.

Nou ben ik helemaal met jou eens op veel vlakken, maar het is gewoon irritant dat je overal in allerlei topics hier weer over begint.

Oh, en het nerdy imago; Samsung heeft dit ook. Ja, groot deel wordt daar verkocht door het enorme marketingapparaat van Samsung (samen met Apple) maar een aanzienlijk deel komt ook van mensen die helemaal happy worden dat hun Exynos 4412 CPU sneller is dan de Tegra 3 van de HTC (en nog wat meer technische details).
Persoonlijk kan het mij niet roesten; de One X was voor mij een telefoon met een van de mooiste schermen die er momenteel zijn, prima CPU en persoonlijk vind ik het een van de mooiste telefoons van nu. Genoeg reden voor mij om de One X te kiezen.
Maar vervolgens ga ik het ook niet uit den treure verdedigen want als ik ergens een bloedhekel aan heb op digitale fora is het die non-informatieve 'discussies' tussen merken.

Praktische alle telefoons zijn uitstekende producten waar Jan de Buurman prima een paar jaar mee door kan. Dat ik nieuwsgierig ben naar de nieuwe M7 van HTC kom puur omdat ik een 1-jarig abonnement heb wat mij destijds veruit het voordeligst uitkwam. Komt er een mooie deal/actie voor de M7; dan koop ik die en verkoop ik de One X.
Komt die er niet (lees; gemiddeld maandbedrag is veel te hoog, of verplicht lease), dan doe ik mooi Sim-only een tijdje verder met de One X. Misschien koop ik nog wel een mooi exemplaar uit China welke ook zeer prima mobiele telefoons zijn.
't is mij om het even.

Dat wou ik alleen even zeggen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Iemand91 op 11-02-2013 00:50:24 ]
pi_122741320
Dus President, je vind alle merken toestellen lelijk?

Wat zie je eigenlijk als je in de spiegel kijkt?
pi_122754719
Iemand ervaring met dit soort accu packs:
http://dx.com/p/portable-(...)x-s720e-black-148154

Zit te twijfelen deze te kopen... 17 euro lijkt me prima prijs.

En als ik zo kijk, kan ik met die accu me telefoon minimaal 1x zo lang mee.
HTC one X accu heeft vermogen van 1800 mAh.
En de portable accu hoes heeft 3500 mAh.

Dus lijkt mij het kopen waard...

http://dx.com/p/huass-por(...)=1&s=148154&u=153444

nog een alternatief hier boven... 5600mAh. Enige nadeel: Je accu zit los van toestel...
pi_122754726
http://tweakers.net/nieuw(...)one-komt-online.html

Mogelijk afbeelding van de nieuwste HTC One opvolger.
pi_122754880
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:22 schreef robertapeldoorn het volgende:
Iemand ervaring met dit soort accu packs:
http://dx.com/p/portable-(...)x-s720e-black-148154

Zit te twijfelen deze te kopen... 17 euro lijkt me prima prijs.

En als ik zo kijk, kan ik met die accu me telefoon minimaal 1x zo lang mee.
HTC one X accu heeft vermogen van 1800 mAh.
En de portable accu hoes heeft 3500 mAh.

Dus lijkt mij het kopen waard...
Ik heb hem ook, alleen kocht ik hem via Ebay en heb ik een witte uitvoering. Ik heb hem de afgelopen tijd niet gebruikt maar wel veelvuldig toen ik op het strand was enz. Ik ben er best tevreden over.

Action verkoopt ook een draagbare acculaadstation, dat is deze week in de aanbieding of vorige week. 12,95 ipv 15,95 geloof ik. Iemand in het Action topic schreef wat over, dat kan je ff opzoeken als je geinteresseerd bent.
pi_122754985
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:26 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik heb hem ook, alleen kocht ik hem via Ebay en heb ik een witte uitvoering. Ik heb hem de afgelopen tijd niet gebruikt maar wel veelvuldig toen ik op het strand was enz. Ik ben er best tevreden over.
Hoeveel langer kon je er ongeveer mee rondlopen? Zit nu zonder extra betterij gemiddeld aan de 8 uur tot ik moet opladen... Vooral in de zomer met meer zon verwacht ik dat ik me batterij nog vaker moet opladen.
pi_122755150
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:29 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Hoeveel langer kon je er ongeveer mee rondlopen? Zit nu zonder extra betterij gemiddeld aan de 8 uur tot ik moet opladen... Vooral in de zomer met meer zon verwacht ik dat ik me batterij nog vaker moet opladen.
OMG, de mijne is al 8 uur van de stopcontact af. Heb nog 71% over. Hoe dan ook, die accuhoes laadt je HOX weer volledig op, ik ga nooit naar huis met een lege toestel iig. Geen idee of ik dan nog een keer kan volladen, ik hang sowieso hem aan de lader elke avond als ik weet dat ik hem de volgende dag nodig hebt, de HOX gaat s'avonds altijd aan de lader (duh).

https://www.dropbox.com/s(...)02-11%2016.33.40.png

Ik lees net dat mijn accuhoes 2200mAh is. Dus niet helemaal hetzelfde als die van jou.

https://www.dropbox.com/s(...)02-11%2016.39.55.jpg

[ Bericht 6% gewijzigd door Kloonhommel op 11-02-2013 16:42:27 ]
pi_122755709
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:33 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

OMG, de mijne is al 8 uur van de stopcontact af. Heb nog 71% over. Hoe dan ook, die accuhoes laadt je HOX weer volledig op, ik ga nooit naar huis met een lege toestel iig. Geen idee of ik dan nog een keer kan volladen, ik hang sowieso hem aan de lader elke avond als ik weet dat ik hem de volgende dag nodig hebt, de HOX gaat s'avonds altijd aan de lader (duh).

https://www.dropbox.com/s(...)02-11%2016.33.40.png

Ik lees net dat mijn accuhoes 2200mAh is. Dus niet helemaal hetzelfde als die van jou.

https://www.dropbox.com/s(...)02-11%2016.39.55.jpg
Mijne op dit moment (vandaag telefoon bizar weinig gebruikt en 3G uit want data besparen):

https://www.dropbox.com/s(...)02-11%2016.44.21.png
https://www.dropbox.com/s(...)02-11%2016.44.33.png

Ik draai IceColdJelly met een batterij besparing kernel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')