Hey stuart, houten kettingen zijn toch cool en hip? Hun zeggen dat het lelijk is dus zij hebben geen stijl toch?quote:
Wat weet ik nou man?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hey stuart, houten kettingen zijn toch cool en hip? Hun zeggen dat het lelijk is dus zij hebben geen stijl toch?
Hun?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hey stuart, houten kettingen zijn toch cool en hip? Hun zeggen dat het lelijk is dus zij hebben geen stijl toch?
Ik hou me er niet mee bezig, sorryquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
houten kettingen zijn wel in op het moment
Zo mysterieus en zo warm tegelijk en ze doet iets met mij ze is vrijjquote:Op zondag 10 februari 2013 15:27 schreef JRRY het volgende:
zijjjjj
zij is de zon en de maan voor mijj
ik zie toekomst in ons allebeii
fucking lelijk manquote:Op zondag 10 februari 2013 15:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
houten kettingen zijn wel in op het moment
Jij vindt dat serieus mooi?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ieder zo zijn of haar eigen stijl
wowowowowow waar zeg ik dat ik dat ook mooi vind, ik zie alleen behoorlijk veel mensen er mee lopen en ik vind dat mensen hun eigen stijl moeten kunnen hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij vindt dat serieus mooi?
Dan ben je dus zo'n persoon die ik beschreef?
Zondag is rustdag hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 15:32 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier keihard maar ik ga denk ik toch straks maar wat te eten halen
Dan koop je het toch als je het mooi vindquote:Op zondag 10 februari 2013 15:32 schreef JRRY het volgende:
Houten kettingen zijn gewoon cool en jullie moeten je toetsenbordje erover houden, mijne is net kapot
Ik heb het al ;s.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan koop je het toch als je het mooi vind
Ja heel fijn maar dat doe je niet door houten kettingen. Dat is puur en alleen mee willen doen met de hipsters zit geen eigen stijl in hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wowowowowow waar zeg ik dat ik dat ook mooi vind, ik zie alleen behoorlijk veel mensen er mee lopen en ik vind dat mensen hun eigen stijl moeten kunnen hebben
Okeuj dan heb ik medelijdenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik ben jaloers omdat ik geen kettingen heb
In London is het niet bijzonder rustig op zondag hoor. Bijna alle winkels zijn ook openquote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
j = h
Daar word je blij van he. Dat hij zondag rustdag noemt. Want jij bent christen.
Maar volgens jou hoooooort het wel rustdag te zijn toch.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
In London is het niet bijzonder rustig op zondag hoor. Bijna alle winkels zijn ook open
sorry niet aan gedacht natuurlijk dom van mequote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja heel fijn maar dat doe je niet door houten kettingen. Dat is puur en alleen mee willen doen met de hipsters zit geen eigen stijl in hoor.
Eigen stijl doe je maar dmv horloge (en dan geen g-shock..), schoenen, riem.
Dat ben ik niet met je eens. Een houten ketting is net als een paar schoenen of riem of broek, jas of shirt gewoon een mode verschijnsel. Ik neem aan dat er verschillende soorten zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja heel fijn maar dat doe je niet door houten kettingen. Dat is puur en alleen mee willen doen met de hipsters zit geen eigen stijl in hoor.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar volgens jou hoooooort het wel rustdag te zijn toch.
Hipsters kunnen ook een eigen stijl hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Hier is in principe alles open van 12 tot 5quote:Op zondag 10 februari 2013 15:36 schreef JRRY het volgende:
Hier zijn supermarkten en Batavia Stad ook open.
Ik zie hier nergens mensen met een houten ketinkje lopen hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wowowowowow waar zeg ik dat ik dat ook mooi vind, ik zie alleen behoorlijk veel mensen er mee lopen en ik vind dat mensen hun eigen stijl moeten kunnen hebben
Maar het is wel mooi.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:37 schreef Taexon het volgende:
Gewoon geen sieraden en bende![]()
Zit alleen maar in de weg
Ik hou er ook niet van. Ik heb alleen een horlogequote:Op zondag 10 februari 2013 15:37 schreef Taexon het volgende:
Haha Batavia Stad van 10-18. nana.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is in principe alles open van 12 tot 5
Dan zou ik nu vast niet online zijnquote:
Hier heb je meer winkels dan jij kunt verzinnen. Batavia Stadquote:
Oja, die refosites die gaan op zondag dicht he.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou ik nu vast niet online zijn
Ja duh.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier heb je meer winkels dan jij kunt verzinnen. Batavia Stad
Ja wat bepaald het bij jou dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
sorry niet aan gedacht natuurlijk dom van me![]()
kleding en gear bepaalt meteen je subcultuur![]()
dom van me sorry nogmaals
Komt omdat geen randstad en middelbare schoolquote:Op zondag 10 februari 2013 15:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zie hier nergens mensen met een houten ketinkje lopen hoor.
Jij snapt hetquote:Op zondag 10 februari 2013 15:37 schreef Taexon het volgende:
Gelukkig maarquote:Op zondag 10 februari 2013 15:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Okeuj dan heb ik medelijden![]()
![]()
komt goed.
Nee?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja wat bepaald het bij jou dan?
Als ik op klompen naar school ga is dat ook een modeverschijnsel?
Jezus, wat sneu als je gaat haten op iemands smaak omdat iedereen dat haat, Justin Bieber all over againquote:Op zondag 10 februari 2013 15:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja wat bepaald het bij jou dan?
Als ik op klompen naar school ga is dat ook een modeverschijnsel?
Waarom geef je me dan een armbandquote:Op zondag 10 februari 2013 15:37 schreef Taexon het volgende:
Gelukkig zitten hier geen hipsters dan.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Komt omdat geen randstad en middelbare school
In Lelystad lopen we er ook meequote:Op zondag 10 februari 2013 15:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Komt omdat geen randstad en middelbare school
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Waarom geef je me dan een armband![]()
Limburg is een geval apart, raar cultuurtje.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier geen hipsters dan.
Ze denken sowieso raar over jouquote:Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zeg niksstraks gaan mensen nog rare dingen van ons denken
Carnaval.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Limburg is een geval apart, raar cultuurtje.
Moet je btw niet carnavallen App0l zuipen en bitterballen eten.
Jou nou en op carnaval mogen kleintjes ook alcohol drinken,quote:Op zondag 10 februari 2013 15:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Carnaval.
Ik ben nog geen 16.
En ik heb al coco pops gegeten xd
Nee.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jou nou en op carnaval mogen kleintjes ook alcohol drinken,
halsband?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zeg niksstraks gaan mensen nog rare dingen van ons denken
Ik zit op een hele brave school heur.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alsof niet meer dan de helft van jouw klas nu ladderzat op straat loopt![]()
Zuiderlingen
Ja nou en, op Carnaval is alles anders.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zit op een hele brave school heur.
Alleen een paar domme vmbo'ers verpesten het voor de lieve kindjes van mijn school.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja nou en, op Carnaval is alles anders.
Zegt gewoon niks of je school braaf isl
Met carnaval misdraagt iedereen zichquote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zit op een hele brave school heur.
Nee.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Met carnaval misdraagt iedereen zich
NEUKUUUUUH
Dus je laat haar niet uit?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een halsband is wat heel anders dan een armband
Dat heb jij gister dus gedaanquote:Op zondag 10 februari 2013 15:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
NEUKUUUUUH
Hoeveel heeft kimberliedje al geneukt denk je?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
NEUKUUUUUH
Niet nodigquote:Op zondag 10 februari 2013 15:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je laat haar niet uit?
gisteren 6x en vandaag staat de teller al op 4quote:Op zondag 10 februari 2013 15:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoeveel heeft kimberliedje al geneukt denk je?
Jeweetquote:Op zondag 10 februari 2013 15:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat heb jij gister dus gedaan
8 jongensquote:Op zondag 10 februari 2013 15:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoeveel heeft kimberliedje al geneukt denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben jaloers hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 15:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gisteren 6x en vandaag staat de teller al op 4
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
8 jongensZe heeft in ieder geval al ervaring voordat ze je weet wel wie gaat dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan denkt ze ook wat een klungelquote:Op zondag 10 februari 2013 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval al ervaring voordat ze je weet wel wie gaat dagen
Ik moet eens tips vragenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
snap ik, zij regelt zo makkelijk
break a legquote:Op zondag 10 februari 2013 15:50 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga mijn moeder zoeken tussen een hele boel dronken mensen in.
Wens me succes!
xx
moet je dan helemaal naar centrum ofzo of vieren jullie het thuis.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:50 schreef AppelCake het volgende:
Wens me succes!
xx
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:50 schreef AppelCake het volgende:
Wens me succes!
xx
Nee joh, hij heeft ervaring, zei hij laatst nogquote:Op zondag 10 februari 2013 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan denkt ze ook wat een klungel
ik dacht dat ie maagd wasquote:Op zondag 10 februari 2013 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft ervaring, zei hij laatst nog
Het centrum.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
moet je dan helemaal naar centrum ofzo of vieren jullie het thuis.
#snapnogsteedsniethoecarnavalinelkaarzit
Ik whatsapp je dushiquote:Op zondag 10 februari 2013 15:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja goed idee! Geef mij ook door dan
Dacht ik ook jaquote:Op zondag 10 februari 2013 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat ie maagd was
Mooie pic van je chickquote:Op zondag 10 februari 2013 15:53 schreef AppelCake het volgende:
Oké nu ga ik echt! doeiii
[ afbeelding ]
Hahaha had ik niet verwachtquote:Op zondag 10 februari 2013 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja
Maar blijkbaar niet.
Het was gebeurd op een vmbo feestjequote:Op zondag 10 februari 2013 15:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha had ik niet verwacht
wie?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja
Maar blijkbaar niet.
echt?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het was gebeurd op een vmbo feestje
Niks mis mee.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo dus een vroege vogel ook nog
Ga naar d'r toe, het is carnaval.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wie niet, lekker in andermans sperma roeren
Ik neem aan dat zelfs vmbo'ers weten hoe ze zich moeten wassenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan ga je via de andere wegquote:Op zondag 10 februari 2013 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 10 februari 2013 16:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zelfs vmbo'ers weten hoe ze zich moeten wassen
Alle wegen zijn natquote:Op zondag 10 februari 2013 16:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan ga je via de andere weg
Hoop het.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zelfs vmbo'ers weten hoe ze zich moeten wassen
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat je dat ook gedaan hebt
Zelfkennis ftwquote:Op zondag 10 februari 2013 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat je dat ook gedaan hebt
wist ie wel hoe hij hem moest gebruiken danquote:Op zondag 10 februari 2013 16:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niks mis mee.
[..]
Ga naar d'r toe, het is carnaval.
Geen tijd voor, je gaat toch geen pauzes nemenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ga ik ervan uit dat de sperma tegen die tijd wel weggewassen is
Dat weet ik niet, durfde niet te veel te vragen, anders ging ik kotsen door alle beelden in mijn hoofd.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wist ie wel hoe hij hem moest gebruiken dan
Als/dan fouten maken heeft niets met dyslexie te maken, eerder met algehele retardatiequote:Op zondag 10 februari 2013 16:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Tsssss niet spotten met mijn dislexie
Niks mis met onder de douche seksenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lekker stroef met dat water
over wie en wat gaat dit nouquote:Op zondag 10 februari 2013 16:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, durfde niet te veel te vragen, anders ging ik kotsen door alle beelden in mijn hoofd.
als hij maar trots isquote:Op zondag 10 februari 2013 16:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, durfde niet te veel te vragen, anders ging ik kotsen door alle beelden in mijn hoofd.
In mijn geval met luiheidquote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als/dan fouten heeft niets met dyslexie te maken, eerder met algehele retardatie
nja jij hebt geen last van de stroefheidquote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks mis met onder de douche seksen
Mijn volle 6 centimeters gaan er altijd inquote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja jij hebt geen last van de stroefheid
MAAAM IK BEN ONTMAAGDquote:Op zondag 10 februari 2013 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vast wel.
Zijn moeder is wel trots denk ik.
ik ben trots op jequote:Op zondag 10 februari 2013 16:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn volle 6 centimeters gaan er altijd in
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach als het er nu maar uit isquote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry man ik wilde het je eerder vertellen maar ik durfde niet
Ik zie het hem serieus doenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
MAAAM IK BEN ONTMAAGD
"Goedzo zoon, ik ben trots op je"
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:
Je bent toch een FOK!kerquote:Op zondag 10 februari 2013 16:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gadverdamme MI allesquote:Op zondag 10 februari 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vast wel en anders is het alvast nat voor de volgend keer
Ssst we zouden dit geheim houdenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat nou, zomaar ben je vies van jezelf
Ik scheld hem normaal gesproken uit op FOK! dus eigenlijk wel jaquote:Op zondag 10 februari 2013 16:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wat een romantiek hier alles
Prom en ik zijn de definitie van romantiekquote:Op zondag 10 februari 2013 16:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wat een romantiek hier alles
Dus hoe heb je hem in je hol geloktquote:Op zondag 10 februari 2013 16:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik scheld hem normaal gesproken uit op FOK! dus eigenlijk wel ja
Dat geloof ik graagquote:Op zondag 10 februari 2013 16:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
in Brabant drinkt 95% van de mensen nu bier.
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus hoe heb je hem in je hol gelokt
nee, alle bier, cola, ijsthee, en sprite enzo is allemaal gisteren en eergisteren al opgegaan.quote:
Je noemt haar 'stief'quote:Op zondag 10 februari 2013 16:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee, alle bier, cola, ijsthee, en sprite enzo is allemaal gisteren en eergisteren al opgegaan.
stief gaat zo boodschappen doen
Fair enough. Het klonk zo onvriendelijkquote:Op zondag 10 februari 2013 16:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja
ik ga niet hier haar naam rondbazuinen, normaal noem ik dr bij de voornaam hoor
hihahoquote:Op zondag 10 februari 2013 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Het klonk zo onvriendelijk
huh, valentijn? heeft carnaval en valentijn iets met elkaar te maken? dat is nieuw voor me.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat er mis is met carnaval?
-kutfeest
-net Valentijn, maar dan erger
-Stom feest
-Raar feest
-Beetje overbodig feest
Leukik heb gister de hele avond lopen FOK!ken
Ik vier beide feesten nietquote:Op zondag 10 februari 2013 16:20 schreef msacras het volgende:
[..]
huh, valentijn? heeft carnaval en valentijn iets met elkaar te maken? dat is nieuw voor me.
Verder vergeet je regel 1, namelijk "geen enkel feest is overbodig"
Ik ook niet. Valentijn vind ik geen feest eigenlijk, meer een commerciele actie waar mensen leip doenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vier beide feesten niet
Valentijn is een feest?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vier beide feesten niet
Je weetquote:Op zondag 10 februari 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Minder moeite doen alles
Leuk toch beter dan carnival.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ook niet. Valentijn vind ik geen feest eigenlijk, meer een commerciele actie waar mensen leip doen
yes dan ben ik niet de enige die geen bloemen gaat krijgenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ook niet. Valentijn vind ik geen feest eigenlijk, meer een commerciele actie waar mensen leip doen
Ik krijg wel bloemenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
yes dan ben ik niet de enige die geen bloemen gaat krijgen
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik krijg wel bloemenmaar dat betekent niet dat ik het een feestdag noem en het vier ^^
Er zijn hier tienduizenden vossen en er wonen 7 miljoen mensen. Die dingen gebeuren zelden!quote:Op zondag 10 februari 2013 16:22 schreef JRRY het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-baby-in-londen.html
London is idd niet zo leuk als het lijkt stu.
nee, maar iedereen doet met carnaval zo gek.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Zeg, wat haat iedereen op carnaval? Hebben jullie het ooit gevierd?
Zo lang mijn voeten er maar niet bij betrokken zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true, een ander doet het lekkerder alles
Nee alleen je doosquote:Op zondag 10 februari 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo lang mijn voeten er maar niet bij betrokken zijn.
Ach laat ze lekker, elke stad/dorp heeft wel z'n eigen tradities en feest en het is vast heel leuk allemaal, ik kan me best voorstellen dat carnaval leuk is als je maar op de juist plekken bentquote:Op zondag 10 februari 2013 16:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee, maar iedereen doet met carnaval zo gek.
domme brabantse wijven met hun eeuwige 'na' ipv naar en 'da' ipv daar, die verkleed gaan als hello kitty
Ik ook nietquote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
ow. ik ben ook nog nooit tijdens carnaval in een carnavalsgebied geweest
Niet op de manier zoals het hoortquote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je doet wel aan valentijn
Ik ook niet. Nouja, op dit moment ben ik bij m'n opa en oma die wel in die regio wonen maar in dit dorpje vieren ze het dan weer nietquote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
ow. ik ben ook nog nooit tijdens carnaval in een carnavalsgebied geweest
Ooh zo, bij mij sturen mensen zichzelf maar wat en dan net doen alsof iemand anders het heeft gestuurdquote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet op de manier zoals het hoort
We sturen gewoon rozen naar elkaar omdat het leuk is en hebben elk jaar een ik-haat-valentijns-dag-feestje
een doos is ook donkerquote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Had gekund slangen zoeken graag donkere plekjes op.
pfoeh je bent gezegend.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nouja, op dit moment ben ik bij m'n opa en oma die wel in die regio wonen maar in dit dorpje vieren ze het dan weer niet
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh zo, bij mij sturen mensen zichzelf maar wat en dan net doen alsof iemand anders het heeft gestuurd
Nee.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Sommige fokkers sijn lievvv
Ja he, vooral als ze daarna helemaal boos worden als je zegt dat het handschrift op het kaartje hun handschrift isquote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Serieus
Dat is wel echt het meest trieste wat er bestaat haha
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bent en blijft een fokker, sorry.
Ik heb geen slang, ik heb een penisquote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als jouw slang van bruin houd... Leef je uit bij je volgende neukmaatje
Really? Ik zie het verschil niet. Misschien is dat juist wel erger eigenlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben een fokster, dat is anders.
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja he, vooral als ze daarna helemaal boos worden als je zegt dat het handschrift op het kaartje hun handschrift is![]()
ewwwwwquote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als jouw slang van bruin houd... Leef je uit bij je volgende neukmaatje
Ik ben een bitch, klopt.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Really? Ik zie het verschil niet. Misschien is dat juist wel erger eigenlijk
Nee, ik doel niet op jou als individu maar op vrouwen in het algemeen op dit forum.quote:
penissen zijn voor plebs, de eckte hebben slangenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb geen slang, ik heb een penis
Het kan snel gaanquote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef JRRY het volgende:
nog maar een paar en dan nieuw topic hihi
ik ben bijzonder want ik ben autistischquote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik doel niet op jou als individu maar op vrouwen in het algemeen op dit forum.
Wat moeten ze hier als ze zo bijzonder zijn?
Jij hebt duidelijk nog nooit mijn penis gezeienquote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
penissen zijn voor plebs, de eckte hebben slangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |