Hey stuart, houten kettingen zijn toch cool en hip? Hun zeggen dat het lelijk is dus zij hebben geen stijl toch?quote:
Wat weet ik nou man?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hey stuart, houten kettingen zijn toch cool en hip? Hun zeggen dat het lelijk is dus zij hebben geen stijl toch?
Hun?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hey stuart, houten kettingen zijn toch cool en hip? Hun zeggen dat het lelijk is dus zij hebben geen stijl toch?
Ik hou me er niet mee bezig, sorryquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
houten kettingen zijn wel in op het moment
Zo mysterieus en zo warm tegelijk en ze doet iets met mij ze is vrijjquote:Op zondag 10 februari 2013 15:27 schreef JRRY het volgende:
zijjjjj
zij is de zon en de maan voor mijj
ik zie toekomst in ons allebeii
fucking lelijk manquote:Op zondag 10 februari 2013 15:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
houten kettingen zijn wel in op het moment
Jij vindt dat serieus mooi?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ieder zo zijn of haar eigen stijl
wowowowowow waar zeg ik dat ik dat ook mooi vind, ik zie alleen behoorlijk veel mensen er mee lopen en ik vind dat mensen hun eigen stijl moeten kunnen hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij vindt dat serieus mooi?
Dan ben je dus zo'n persoon die ik beschreef?
Zondag is rustdag hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 15:32 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier keihard maar ik ga denk ik toch straks maar wat te eten halen
Dan koop je het toch als je het mooi vindquote:Op zondag 10 februari 2013 15:32 schreef JRRY het volgende:
Houten kettingen zijn gewoon cool en jullie moeten je toetsenbordje erover houden, mijne is net kapot
Ik heb het al ;s.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan koop je het toch als je het mooi vind
Ja heel fijn maar dat doe je niet door houten kettingen. Dat is puur en alleen mee willen doen met de hipsters zit geen eigen stijl in hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wowowowowow waar zeg ik dat ik dat ook mooi vind, ik zie alleen behoorlijk veel mensen er mee lopen en ik vind dat mensen hun eigen stijl moeten kunnen hebben
Okeuj dan heb ik medelijdenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik ben jaloers omdat ik geen kettingen heb
In London is het niet bijzonder rustig op zondag hoor. Bijna alle winkels zijn ook openquote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
j = h
Daar word je blij van he. Dat hij zondag rustdag noemt. Want jij bent christen.
Maar volgens jou hoooooort het wel rustdag te zijn toch.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
In London is het niet bijzonder rustig op zondag hoor. Bijna alle winkels zijn ook open
sorry niet aan gedacht natuurlijk dom van mequote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja heel fijn maar dat doe je niet door houten kettingen. Dat is puur en alleen mee willen doen met de hipsters zit geen eigen stijl in hoor.
Eigen stijl doe je maar dmv horloge (en dan geen g-shock..), schoenen, riem.
Dat ben ik niet met je eens. Een houten ketting is net als een paar schoenen of riem of broek, jas of shirt gewoon een mode verschijnsel. Ik neem aan dat er verschillende soorten zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja heel fijn maar dat doe je niet door houten kettingen. Dat is puur en alleen mee willen doen met de hipsters zit geen eigen stijl in hoor.
Eigen stijl doe je maar dmv horloge (en dan geen g-shock..), schoenen, riem.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar volgens jou hoooooort het wel rustdag te zijn toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |