Of het systeem is gewoon laat met het je laten weten.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:36 schreef FreaZ het volgende:
Bij BIC zijn ze nog gewoon aan het werk? Kreeg vannacht een mailtje dat mijn order is verzonden.
Bidenuo oordopjes net binnen gekregen. Sjiek design, had verwacht dat het daarna ook op zou houden, maar eigenlijk meteen ook onder de indruk van de soundsignature en vooral ook de bass. Bouwkwaliteit is ook aardig, alleen de behuizing om de drivers zelf voelt nogal plastic. Not bad. Not bad at all.quote:During the Chinese New Year holiday from February 8th – 16th 2013, logistics companies will be on holiday.
9 februari bestelling gedaan, dus ik snap er niks vanquote:Op maandag 11 februari 2013 10:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of het systeem is gewoon laat met het je laten weten.Lijkt me sterk namelijk, want:
[..]
Automatisch mailtje?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:58 schreef FreaZ het volgende:
[..]
9 februari bestelling gedaan, dus ik snap er niks vanAch ja, ik wacht gewoon rustig
Ja, maar een micro sd kaartje zal ik dus nooit uit China halenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:14 schreef AnimeFan het volgende:
De meeste Chinese webshops zijn in ieder geval sneller met verzenden dan Otto.nl
Ik heb een trackingnummer maar het staat als sinds donderdag op 'Zending wordt voorbereid door de verzender'
kiala toevallig? niet de eerste keer dat het bij kiala falikant fout gaat..quote:Op maandag 11 februari 2013 11:14 schreef AnimeFan het volgende:
De meeste Chinese webshops zijn in ieder geval sneller met verzenden dan Otto.nl
Ik heb een trackingnummer maar het staat als sinds donderdag op 'Zending wordt voorbereid door de verzender'
Ze hebben het pakketje gewoon verplaatst richting uitgaande postquote:Op maandag 11 februari 2013 10:36 schreef FreaZ het volgende:
Bij BIC zijn ze nog gewoon aan het werk? Kreeg vannacht een mailtje dat mijn order is verzonden.
Ja dat is waarquote:Op maandag 11 februari 2013 11:15 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Ja, maar een micro sd kaartje zal ik dus nooit uit China halen![]()
En OTTO doet dit helemaal gratis en voor niks. Lieve OTTO
Nee, PostNL, daarom is het ook zo vreemdquote:Op maandag 11 februari 2013 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
kiala toevallig? niet de eerste keer dat het bij kiala falikant fout gaat..
Vergeet shopkorting.nl nietquote:Op maandag 11 februari 2013 11:32 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Het kan nog steeds trouwens, voor mensen die het nog niet hadden gezien.
http://www.otto.nl/shop/p(...)jven-geheugenkaarten
Waardebon: 89538
Totaal -6 cent(kies acceptgiro, iDeal kan geen negatieve transacties)
Ik!quote:Op maandag 11 februari 2013 11:32 schreef AnimeFan het volgende:
Nee, PostNL, daarom is het ook zo vreemd
(Want wie wist dat ze een trackingnummer kunnen geven als de zending nog moet worden voorbereid)
quote:Belangrijk: geef een verkoper de kans om het goed te maken en ga niet als een gek alles meteen claimen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 10:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of het systeem is gewoon laat met het je laten weten.Lijkt me sterk namelijk, want:
[..]
Wel eens eerder iets over gelezen. Het is niet zo dat Paypal je onbeperkt gaat indekken, te veel claims = geen hulp meer.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:07 schreef monkeybrain het volgende:
Even Paypal vraagje![]()
Dit stond als onderwerp in een mail van een toegewezen claim...Limiet toekenning van claims bereikt. In de mail zelf staat het gebruikelijke riedeltje dat het geld terugkomt maar verder niets over een limiet![]()
Kan ik nu geen claims meer indienen?
Het zijn allemaal Ebay claims, daar adverteren ze toch met buyer protection met Paypal. Als ze mij telkens gelijk geven in claims dan zegt dat iets over Ebay en het toelaten van dubieuze Chinese megaverkopers. Zelfs al beloven ze een refund dan moet ik een claim maken omdat ze niet betalen voor het einde van 20 dagenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wel eens eerder iets over gelezen. Het is niet zo dat Paypal je onbeperkt gaat indekken, te veel claims = geen hulp meer.
Afgelopen jaar genoeg gekocht maar alleen lucky-bags geclaimed bij paypal.
Daarnaast op Ebay nog wat dingen via het Ebay resolution centre (HDD, TVstick)
Edit: Fact: 75% van mijn claims bij paypal is voor DX
Laat ff wetenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:17 schreef Skiet het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Ne(...)c590d#ht_4513wt_1397
Deze gekocht. Had hem al gekocht voor de vakantie en is al verzonden. Ben erg benieuwd of dit gaat werken. Gaat gewoon om een touchscreen welke ik plat op de muur wil hebben. Dus in principe zou het moeten werken. Ben benieuwd.
http://www.aliexpress.com(...)stume/557159298.htmlquote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat pak is out of stock![]()
Hopelijk komt hij nog terug.
cannot deliver to the netherlandsquote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)stume/557159298.html
Misschien kun je nog onderhandelen over de prijs. Zeggen dat je 'em elders goedkoper hebt gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |