Done.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:31 schreef heywoodu het volgende:
Voorlopig houdt Dahlmeier redelijk stand, als ze dan weer zo'n goede slotronde heeft...
Maar ja, eerst nog maar eens foutloos schieten.
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:39 schreef heywoodu het volgende:
En daar is de finish![]()
Wat een heerlijke race van Dahlmeier en co.
Maar zo uit m'n hoofd was juist Sachenbacher veruit de langzaamstequote:Op maandag 11 maart 2013 10:33 schreef DeeBee het volgende:
Prachtige anchor leg van Dahlmeier gisteren ja!
Eindelijk won Duitsland weer eens, en notabene met een team met Sachenbacher én Gössner, lol, twee langlaufers ongeveer...
Nog een keer of 5 missen en het kan misschien spannend wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
Eens kijken of het nog spannend wordt bij de mannen. Fourcade begon wel met een erg grote voorsprong.
Klassiek..quote:Op zondag 17 maart 2013 10:38 schreef heywoodu het volgende:
Gössner begint de laatste wedstrijd van het seizoen met 4 missers
Hij zal wel gedacht hebben dat het stukje van de mat naar de tijdmeting wat korter was, dat dacht ik in elk geval wel namelijk, achterstand bleek toch wat groter dan ik dacht toen ze klaar was met schietenquote:Op zondag 17 maart 2013 11:03 schreef Ambrosius het volgende:
De Duitse commentator denkt dat Dahlmeier even 30 seconden gaat goedmaken in het laatste stukje.
Mooi ja. Fourcade gaat winnen.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:03 schreef heywoodu het volgende:
Dat momentje tussen Fourcade en Shipulin
quote:De kans bestaat dat België er nog een Winterspelen-medaillekandidaat bijkrijgt. De naturalisatie van de Duitse biatleet Michael Rösch is bijna rond.
De 30-jarige biatleet Michael Rösch won in 2006 met de Duitse aflossingsploeg goud op de Olympische Winterspelen in Turijn. In het biatlon wordt langlaufen gecombineerd met liggend en staand geweerschieten.
Onder andere door blessures verdween hij uit beeld bij de Duitse nationale ploeg. Door Belg te worden hoopt hij opnieuw aan de belangrijkste biatlonwedstrijden te kunnen deelnemen.
"Eindelijk kreeg ik het langverhoopte nieuws uit België dat het parlement mijn aanvraag om Belg te worden aanvaard heeft", zegt Rösch op zijn site.
Hij geeft nog mee dat de papiermolen bijna achter de rug is. "En dan wil ik de moeilijke jaren vergeten en als Belg opnieuw een plaats aan de top veroveren."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |