wat stond er eerst danquote:Op zondag 10 februari 2013 11:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom staat er nu 'Voordat je reageert: DE GEIT IS GEMOLKEN', kan dat weg?
mooie op.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]
Waar iedereen die piem0l of kut is, of zich jong voelt, mee mag praten over van alles, en nog wat!
JNG / [Veiligheid] Weet wat je post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wel iets geloof ik.quote:
Ja ik leg hem bij de overige 74853953484 ipads die ik heb gewonnen via internetquote:Op zondag 10 februari 2013 11:24 schreef Taexon het volgende:
"hey er staat dat ik hier een ipad kan winnen"
Aldus de vader van prom
quote:Op zondag 10 februari 2013 11:24 schreef Taexon het volgende:
Aldus de vader van prom
quote:Op zondag 10 februari 2013 11:24 schreef Taexon het volgende:
Aldus de vader van prom
Gewoon met de beste vrienden een avondje iets leuks doen, uiteten, bios, thuis film kijken, toffe spellenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:20 schreef supersof het volgende:
En weet nog niet of ik met vrienden vier
Nee, ze zijn een 'redelijke' vervanger.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Deze zijn beter dan Beyoncé
Deze meisjesquote:Op zondag 10 februari 2013 11:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, ze zijn een 'redelijke' vervanger.
Ze is fucking knap, that's all that matters.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:32 schreef JRRY het volgende:
die bovenste iswel een beetje een ordinair type.
Ja gewoon wat spellen doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gewoon met de beste vrienden een avondje iets leuks doen, uiteten, bios, thuis film kijken, toffe spellen
weerwolvenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gewoon wat spellen doen.Twister jooo
nee risk of kolonisten. twister doe je in groep 6.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gewoon wat spellen doen.Twister jooo
bijvoorbeeldquote:
Echt niet. Twister voor de echte bazenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee risk of kolonisten. twister doe je in groep 6.
quote:Op zondag 10 februari 2013 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt niet. Twister voor de echte bazen
Ik melk geen gieten en weet niet waar hun tepels hangen, ordinaire beestenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:34 schreef timmmmm het volgende:
Dat slag mensen dat roept: Ik heb de geit wel gemolken, maar ik weet niet waar de tepel hangt.
quote:Op zondag 10 februari 2013 11:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik melk geen gieten en weet niet waar hun tepels hangen, ordinaire beesten
Jij begrijpt het.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:36 schreef Taexon het volgende:
De geit is gemolken!
Ik herhaal, de geit is gemolken!!
Een faalgeit is hetzelfde als een witte neger. Het is erg gekquote:Op zondag 10 februari 2013 11:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alles beter dan faalgeiten
En toch komen ze voor.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een faalgeit is hetzelfde als een witte neger. Het is erg gek
Smerige pizza pepperoni's ook. Knap als je dat kan verpesten, maar olijven doen het hemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Gelukkig maar dat ik nooit pizza pepperoni met olijven neem.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Smerige pizza pepperoni's ook. Knap als je dat kan verpesten, maar olijven doen het hem
quote:Op zondag 10 februari 2013 11:45 schreef supersof het volgende:
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 februari 2013 11:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik nooit pizza pepperoni met olijven neem.
DE geitquote:
ik ook niet hoorquote:
Het is een 'grap' van een slechte cabaretier.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mooi, nu voel ik me niet meer buitengesloten
Ohh, in dit geval:quote:Op zondag 10 februari 2013 11:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is een 'grap' van een slechte cabaretier.
Ken je Jochem Meijer?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohh, in dit geval:
HAHAHAHAAAAAHA xD xD
dat is hetquote:Op zondag 10 februari 2013 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk naar die plaatje dan
Was vannacht in mijn hoofd bijzonderderquote:
quote:
Stu hier?quote:
Jij doet aan carnavalquote:Op zondag 10 februari 2013 12:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Lekker late reactie haha, ik had een feestje
En zelfs als ik aan carnaval zou doen, is daar wat mis mee?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke, was het een leuk feestje?
Wat er mis is met carnaval?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:03 schreef msacras het volgende:
[..]
En zelfs als ik aan carnaval zou doen, is daar wat mis mee?
En ja, was heel chill
huiliequote:Op zondag 10 februari 2013 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat ik 3e keus ben trouwens.
Ja wat nouquote:Op zondag 10 februari 2013 13:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
huilie
Leuke avond gehad trouwens?
Je bent mijn eerste keus na een paar mensen hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 13:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja wat nou
Jawel, tot 12 uur ofzo bij wat vrienden, daarna naar een "carnaval" feest hier.
Rond 4 uur thuis, 9 uur alweer wakker.
Oh en nog steeds keelpijn.
Dat is lief.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent mijn eerste keus na een paar mensen hoor
Dus je voelt je nu helemaal geweldig
weet ik, ben geweldigquote:Op zondag 10 februari 2013 13:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is lief.
Ja, en ik ben volgens mij door mijn enkel gegaan omdat ik hakken aan had, maar het heeft hier gesneeuwd, rest kan je zelf invullen
Niet overdrijven.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
weet ik, ben geweldig
Ben je wel normaal naar huis gekomen dan? ik moest gisteravond heel even naar buiten en viel op een stuk van 100m zo'n twee keer
Ik overdrijf nooitquote:Op zondag 10 februari 2013 13:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
Ik werd met de scooter gebracht door een vriend(slakken gingen nog sneller) alleen 't laatste stukje moest ik lopen, toen was ik bijna gevallen
Hakken zijn wel half naar de klote
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat er mis is met carnaval?
-kutfeest
-net Valentijn, maar dan erger
-Stom feest
-Raar feest
-Beetje overbodig feest
Leukik heb gister de hele avond lopen FOK!ken
Wel waarquote:Op zondag 10 februari 2013 13:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik overdrijf nooit
Ik zou nieuwe hakken bestellen op Zalando en dan meteen die shirts van je stiefvader retourneren
Oke heel af en toe soms welquote:Op zondag 10 februari 2013 13:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel waar
Haha, goeie wel
Maar ik heb al 2 nieuwe jurkjes en nieuwe hakken besteld op Nelly![]()
Reallife shoppen is leuker ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke heel af en toe soms wel
Waarom niet gewoon naar de stad, dan zie je meteen of het je leuk staat
Mwah, ik probeer het normaal altijd zo snel mogelijk te doen, dan vraag ik gewoon een homo die daar werkt en er goed uitziet of hij mijn kleren wil uitzoekenquote:
Ik wist hetquote:Op zondag 10 februari 2013 13:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke heel af en toe soms wel
Waarom niet gewoon naar de stad, dan zie je meteen of het je leuk staat
lolquote:Op zondag 10 februari 2013 13:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwah, ik probeer het normaal altijd zo snel mogelijk te doen, dan vraag ik gewoon een homo die daar werkt en er goed uitziet of hij mijn kleren wil uitzoeken
visquote:
Goed zoquote:Op zondag 10 februari 2013 13:33 schreef supersof het volgende:
Saai hier vandaagGelukkig heb ik wat te doen vanaf drie uur
Maar ik ben nog steeds awesomequote:Op zondag 10 februari 2013 13:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wist het
Omdat er maar een Nelly winkel is hier "in de buurt", je kan eigenlijk alleen maar online bestellen
Wij hebben dan ook een feestquote:Op zondag 10 februari 2013 13:33 schreef supersof het volgende:
Saai hier vandaagGelukkig heb ik wat te doen vanaf drie uur
Van je zusje?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij hebben dan ook een feest
ja, dan komt hier familie, maar wss blijf ik door fOK!ken want mijn familie is nogal saaiquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja, dan komt hier familie, maar wss blijf ik door fOK!ken want mijn familie is nogal saai
Oh mijne nietquote:Op zondag 10 februari 2013 13:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja, dan komt hier familie, maar wss blijf ik door fOK!ken want mijn familie is nogal saai
De sneeuw is hier al nagenoeg weggesmolten.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh mijne nietmn nichtjes komen en mn kleine neefje van 1,5. En dan gaan we denk ik sleeën buiten
ja hier op straat ook. Maar op het gras van de dijk nietquote:Op zondag 10 februari 2013 13:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De sneeuw is hier al nagenoeg weggesmolten.
Omdat Heppiequote:Op zondag 10 februari 2013 13:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom dat laatste?
Tevens: Hallo Hypo
Dus zijn One-handed gaat niet meer omhoog, wel jammer dat hij dan niet meer kan levelen.quote:
Leuk danquote:Op zondag 10 februari 2013 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hier op straat ook. Maar op het gras van de dijk niet
Heppie zegt dat Skyrim kut isquote:Op zondag 10 februari 2013 13:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus zijn One-handed gaat niet meer omhoog, wel jammer dat hij dan niet meer kan levelen.
Mm ja bij mij is verschillend. Heb best grote familiequote:Op zondag 10 februari 2013 13:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Leuk dan
Mijn familie is allemaal ouder dus daar kan ik niet zoveel mee
Ze komen niet op je 18e verjaardagquote:Op zondag 10 februari 2013 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Mm ja bij mij is verschillend. Heb best grote familieMaar veel komt nu niet
Normaal komen alleen opa's en oma's. Maar nu hebben we nog twee tantes en ooms uitgenodigd. De rest hebben we wat minder mee.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze komen niet op je 18e verjaardag?
ja, maar daar zit geen one handed inquote:Op zondag 10 februari 2013 13:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vindt hij Oblivion wel leuk dan?
Hij heeft dus geen smaak qua gamesquote:Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja, maar daar zit geen one handed in
skyrim is voor kutcasualsquote:Op zondag 10 februari 2013 13:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij heeft dus geen smaak qua games![]()
Ik ben awesomederquote:Op zondag 10 februari 2013 13:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds awesome
Nelly is niet alleen internet
veel beter, heeft tenminste nog diepgangquote:Op zondag 10 februari 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh want oblivion is zo leuk
Echte bazen spelen DOTA2
Wil je een awesomness battlequote:Op zondag 10 februari 2013 13:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben awesomeder
Dat zeg ik ook niet, maar online is handiger dan naar een Nelly winkel
Maar de sidequests zijn erg slecht en de dungeons zijn te eentonig. Wat speel jij danquote:Op zondag 10 februari 2013 13:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
veel beter, heeft tenminste nog diepgang
Moba spellen zijn kut
Jij bent kut. Kutheppie.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
veel beter, heeft tenminste nog diepgang
Moba spellen zijn kut
Wat houdt dat in?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je een awesomness battle?
Ik weet niet eens wat Nelly is eigenlijk
hoezo zijn die slechter? In oblivion doe je nog verschillende dingen. In skyrim enkel 'dood hem' of 'steel dat' geen variatiequote:Op zondag 10 februari 2013 13:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar de sidequests zijn erg slecht en de dungeons zijn te eentonig. Wat speel jij dan?
telefoon, we liggen in bedquote:Op zondag 10 februari 2013 14:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je hem nou weggejaagd van de pc, ik wilde net over games gaan praten
Wat wil je dat het inhoudtquote:Op zondag 10 februari 2013 14:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat houdt dat in?
Ga kijken: nelly.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd, ik ging naar nelly.nl en snapte er niets van
Je maintiendrai
In Skyrim is de stroyline veel beter uitgewerkt, veel leuker verhaal, daarbij heb je veel meer opties, zoals bij de companions.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoezo zijn die slechter? In oblivion doe je nog verschillende dingen. In skyrim enkel 'dood hem' of 'steel dat' geen variatie
Chineesquote:Op zondag 10 februari 2013 14:04 schreef Stuart het volgende:
Iemand suggeties voor het avondeten anders dan pizza/pasta
nee dat is het niet, de eindbaas is makkelijker dan het gros.van het spelquote:Op zondag 10 februari 2013 14:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In Skyrim is de stroyline veel beter uitgewerkt, veel leuker verhaal, daarbij heb je veel meer opties, zoals bij de companions.
Dat is zo kaal. Ik ga er nog eens over nadenken. Ik dacht aan kebabquote:
Mwa, ik ben toch een aantal keer dood gegaan toen ik Alduin probeerde te dodenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nee dat is het niet, de eindbaas is makkelijker dan het gros.van het spel
Welke.opties? Je hebt geen opties
Ben jij heel dik? Want je haalt altijd eten.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is zo kaal. Ik ga er nog eens over nadenken. Ik dacht aan kebab
dan ben je wel erg slechtquote:Op zondag 10 februari 2013 14:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwa, ik ben toch een aantal keer dood gegaan toen ik Alduin probeerde te doden.
Jawel bij de companions kan je zelf kiezen welke quests je wilt doen totdat je verder gaat met de mainquest van de companions.
Nee, ik ben niet dikquote:Op zondag 10 februari 2013 14:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben jij heel dik? Want je haalt altijd eten.
Onderneem dan actie sukkelquote:Op zondag 10 februari 2013 14:20 schreef AppelCake het volgende:
Mijn moeder is een vuile kutmongool, want ze heeft mijn konijnen vermoord.
Jij speelt zeker op moderate, ik speel op masterquote:Op zondag 10 februari 2013 14:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan ben je wel erg slecht
Ja 'dood x' dat zijn geen quests dat is saai
Maar je word beschouwd als een pittige tantequote:Op zondag 10 februari 2013 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat ik 3e keus ben trouwens.
Ze vermoord mijn konijnen.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vind het wel een beetje bedroevenswaardig dat je zo over je moeder denkt te moeten praten
wordt*quote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar je word beschouwd als een pittige tante
had ze jou maar vermoordquote:Op zondag 10 februari 2013 14:20 schreef AppelCake het volgende:
Mijn moeder is een vuile kutmongool, want ze heeft mijn konijnen vermoord.
dat is niets moeilijker, ze hebben.alleen meer hp, dus wat je.doet een paar keer herhalenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij speelt zeker op moderate, ik speel op master
Maar de wereld, en het gewoon verkennen is magisch
Nee, omdat ze het hok open heeft gezet terwijl er een gat in het hek zit en ze zometeen worden opgegeten door de honden van mijn buren en ik kan niets doen omdat rolstoel.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En waarom dat?
ik wed omdat jij er zelf niet voor zorgt
Ja dus is er meer tijd voor jou om dood te gaanquote:Op zondag 10 februari 2013 14:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat is niets moeilijker, ze hebben.alleen meer hp, dus wat je.doet een paar keer herhalen
Dan vraag je toch of ze ze terug wil doen?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, omdat ze het hok open heeft gezet terwijl er een gat in het hek zit en ze zometeen worden opgegeten door de honden van mijn buren en ik kan niets doen omdat rolstoel.
Mijn buren haten me en de konijnen lopen nu door alle tuinen in deze buurt.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan vraag je toch of ze ze terug wil doen?
ipv je moeder belachelijk maken op het internet
weet eigenlijk niet wat ik sneuer vind, jij die je moeder zo uitscheld of gewoon jij
haha jouw konijnen gaan doodquote:Op zondag 10 februari 2013 14:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn buren haten me en de konijnen lopen nu door alle tuinen in deze buurt.
En ik kan niet alleen de trap af.
Gun je buren ook eens een lekker maaltje dan, egoistquote:Op zondag 10 februari 2013 14:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn buren haten me en de konijnen lopen nu door alle tuinen in deze buurt.
En ik kan niet alleen de trap af.
True!quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vind het wel een beetje bedroevenswaardig dat je zo over je moeder denkt te moeten praten
Ze ik haat ze.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gun je buren ook eens een lekker maaltje dan, egoist
klopt.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
haha jouw konijnen gaan dood
Miley beter xdxdquote:
Ja maar Miley en Nicki worden alleen op gestemd door trollen.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze ik haat ze.![]()
[..]
klopt.
[..]
Miley beter xdxd
Miley niet om te trollen.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar Miley en Nicki worden alleen op gestemd door trollen.
fixed.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha kom opVroeger zag ze er leuk uit, nu is het een anorexiaemolesbo.
Vind ik niet, ze is lekker mollig en heeft een bolle gezicht.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Inderdaad, maar veel mensen vinden haar te dun.
YESSquote:Op zondag 10 februari 2013 14:42 schreef AppelCake het volgende:
GC / Wie is de knapste vrouwelijke popster van nu? #2
Deel 2!![]()
Polls hebben uitgewezen dat Nicki by far de lekkerste is, wat wil je nog meer?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:42 schreef AppelCake het volgende:
GC / Wie is de knapste vrouwelijke popster van nu? #2
Deel 2!![]()
Mollig?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vind ik niet, ze is lekker mollig en heeft een bolle gezicht.
Denken dat FOK!Polls betrouwbaar zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 14:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Polls hebben uitgewezen dat Nicki by far de lekkerste is, wat wil je nog meer?
Dat Miley hogerop komt xdxdquote:Op zondag 10 februari 2013 14:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Polls hebben uitgewezen dat Nicki by far de lekkerste is, wat wil je nog meer?
Cool story bro.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik liep gister naar huis en de hele straten lagen vol met coke
Okeejquote:Op zondag 10 februari 2013 14:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, Britney is te milf voor mij.
Rokende vrouwen mensen.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dit ja, gewoon de chicks in de OP![]()
Die zijn beter jaquote:Op zondag 10 februari 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dit ja, gewoon de chicks in de OP![]()
Dat nonchalante, vooral als het regent, donker is en de dame in kwestie in een portiek staat. Net een jaren 50 filmquote:
oke manquote:Op zondag 10 februari 2013 15:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat nonchalante, vooral als het regent, donker is en de dame in kwestie in een portiek staat. Net een jaren 50 film![]()
vies manquote:Op zondag 10 februari 2013 15:13 schreef nodig het volgende:
Ik droomde laatst dat ik een sigaret rookte, wat een nare droom
Je moet er maar van houdenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat nonchalante, vooral als het regent, donker is en de dame in kwestie in een portiek staat. Net een jaren 50 film![]()
Kloptquote:Op zondag 10 februari 2013 15:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten
is goedquote:Op zondag 10 februari 2013 15:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Laten we dus niet meer twisten
Neequote:
Dankjequote:Op zondag 10 februari 2013 15:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee![]()
Je klinkt als een 14 jarige hipster met een houten ketting en nog eens een andere ketting hangend aan de broek met de bretels er naast hangend. Bovendien daarboven een nike t-shirt die bedekt is met je lange nickelson jas. Daarboven op komt dan je NY snapback pet.
Houten kettingquote:Op zondag 10 februari 2013 15:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee![]()
Je klinkt als een 14 jarige hipster met een houten ketting en nog eens een andere ketting hangend aan de broek met de bretels er naast hangend. Bovendien daarboven een nike t-shirt die bedekt is met je lange nickelson jas. Daarboven op komt dan je NY snapback pet.
Ik rookte niet goed ofzo. Ik proefde ook helemaal niks en dacht dat ik 3 jaar eerder dood ging doordat ik 1 sigaret had gerooktquote:
Dus je rookt, gatverdammequote:Op zondag 10 februari 2013 15:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik rookte niet goed ofzo. Ik proefde ook helemaal niks en dacht dat ik 3 jaar eerder dood ging doordat ik 1 sigaret had gerookt
ohh boefjequote:Op zondag 10 februari 2013 15:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik rookte niet goed ofzo. Ik proefde ook helemaal niks en dacht dat ik 3 jaar eerder dood ging doordat ik 1 sigaret had gerookt
Stoer proberen te doenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:17 schreef nodig het volgende:
[..]
xdxd jij hebt vieze dromen!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:13 schreef nodig het volgende:
Ik droomde laatst dat ik een sigaret rookte, wat een nare droom
Stoer mang.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Tijdens het cokesnuiven is het wel lekker
Ik zag net in het bos overal cokequote:Op zondag 10 februari 2013 15:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Tijdens het cokesnuiven is het wel lekker
Maar roken is niet stoer?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Ik probeer altijd stoer te doen in mijn dromen
Oo het was een droomquote:Op zondag 10 februari 2013 15:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Hihi
[..]
stoer hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 15:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |