PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
H e r k a n s i n gquote:Op zondag 10 februari 2013 10:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Vanavond weer Top Gear en Walking Dead en zometeen Ajax kijkenprima dagje lijkt me.
quote:Op zondag 10 februari 2013 11:00 schreef MolFan het volgende:
Niemand durft wat is deze, maak jullie pam pam
Goede keuze gemaakt!quote:
Zoek gewoon online een tegenstander, vervelend ventjequote:Op zondag 10 februari 2013 11:00 schreef MolFan het volgende:
Met zo'n avatar kan ik je niet serieus nemen, i'm sorry my friend! Online is te makkelijkquote:Op zondag 10 februari 2013 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoek gewoon online een tegenstander, vervelend ventje
Iedereen vindt je een mongool dus niemand wil tegen je spelenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:00 schreef MolFan het volgende:
puushje van je recordquote:Op zondag 10 februari 2013 11:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Met zo'n avatar kan ik je niet serieus nemen, i'm sorry my friend! Online is te makkelijk
Okequote:Op zondag 10 februari 2013 11:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Iedereen vindt je een mongool dus niemand wil tegen je spelen
koop een xbox dan debielquote:Op zondag 10 februari 2013 11:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zo moe hiervan, kom spelen joh laat ik je ff zien hoe het werkt enz
Zilver voor 450quote:Op zondag 10 februari 2013 11:12 schreef Thorb het volgende:
Gouden squadfitness weg voor 3500
Die nonshiny contracten voor 500
De Ridder (1500) was de enige speler van mij die iets waard is. Meeste packs zijn denk ik een paar honderd coins verliesquote:Op zondag 10 februari 2013 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik maak dikke winst met zilver packs en ik heb nog pech ookNog geen een keer een goede speler of een squadfitness. Helft van de tijd een shiny contract
Stief?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
De Ridder (1500) was de enige speler van mij die iets waard is. Meeste packs zijn denk ik een paar honderd coins verlies
Door die Ajax kit en een Shiny head coach heb ik wel een winst of 10k nu denk ikquote:Op zondag 10 februari 2013 11:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
De Ridder (1500) was de enige speler van mij die iets waard is. Meeste packs zijn denk ik een paar honderd coins verlies
In het 1e silver pack wat ik open zit meteen een bronze rare en maar 2 contractenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Door die Ajax kit en een Shiny head coach heb ik wel een winst of 10k nu denk ikMaar de spelers zijn om te huilen
Kut hequote:Op zondag 10 februari 2013 11:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het 1e silver pack wat ik open zit meteen een bronze rare en maar 2 contractenHoeveel packs ik ook open, ik krijg bijna nooit een goede speler of kit.
Het heeft wel gewerkt want ik kreeg net een Elche CF away kit en daarna een Sounders FC home kit. Ik wil eigenlijk wel meer dure non-shiny spelers in packs hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kut heAlsof EA iets tegen ons heeft
Ik wil gewoon één keertje een echt goede pull, zoals Thad er een heel team van heeftquote:Op zondag 10 februari 2013 11:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het heeft wel gewerkt want ik kreeg net een Elche CF away kit en daarna een Sounders FC home kit. Ik wil eigenlijk wel meer dure non-shiny spelers in packs hebben
Zo probeer ik een team te maken van dure non-shiny spelers, dat wordt lastig want er zijn weinig aanvallers die wat waard zijn. Ik weet ook niet hoe hij zo'n geluk kan hebben, dan zou je echt non-stop packs moeten openen maar je moet ondertussen ook verkopen.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wil gewoon één keertje een echt goede pull, zoals Thad er een heel team van heeft
Chill, heb er een paar te koop gezetquote:Op zondag 10 februari 2013 11:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toefjes, nu verkopen je All Healing kaartjes, gaan nu voor 500
Geen probleemquote:Op zondag 10 februari 2013 11:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Chill, heb er een paar te koop gezettnx voor de tip!
Elkequote:Op zondag 10 februari 2013 11:40 schreef Djeetje het volgende:
In welke opstelling komt Martinez IF het best tot zijn recht ?
hahah ja klopt.quote:
Daar moet divisie 1 wel mee te winnen zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 11:44 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Trade account team is klaar
Ananidzequote:Op zondag 10 februari 2013 11:44 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Trade account team is klaar
Ja tochquote:Op zondag 10 februari 2013 11:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Daar moet divisie 1 wel mee te winnen zijn
Lol wtfquote:Op zondag 10 februari 2013 11:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Per ongeluk hiervoor erop gezet
Die Intro ookquote:
600quote:Op zondag 10 februari 2013 12:05 schreef Dudeweiser het volgende:
T_T voor hoeveel verkoop jij non shiny silver fitness?
nicequote:Op zondag 10 februari 2013 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
600
Contracten gaan voor elke prijs in de laatste seconde
Het begint wel al minder te worden nuquote:Op zondag 10 februari 2013 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
600
Contracten gaan voor elke prijs in de laatste seconde
Voor 550 verkopen ze in de laatste seconde, maar staan ze er dus wel een uur opquote:Op zondag 10 februari 2013 12:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het begint wel al minder te worden nu
Mijne voor 600 gaan niet eens instantquote:Op zondag 10 februari 2013 12:07 schreef Thorb het volgende:
@Kevin die van mij gaan voor 650 instant.
Zet er net 3 op en ze waren meteen wegquote:Op zondag 10 februari 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijne voor 600 gaan niet eens instant
Thorb heeft een verkoopcheat, hij kan altijd voor veel meer verkopenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijne voor 600 gaan niet eens instant
Eindelijk Sanchez die scoortquote:Op zondag 10 februari 2013 12:09 schreef poker4lifee het volgende:
Sanchez goalll. Heerlijke pass Iniesta weer
Ik heb zoveel packs geopend en geen een squad fitness gekregenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor 500 gaan ze na iets meer dan een kwartier weg, voor 450 gaan ze heel snel weg. Ik had 1 squad fitness en die verkocht voor 3k. Tot nu toe is dat ook het duurste of die Elche CF kit moet verkopen voor 3.7k, er was geen 1 op de markt toen ik keek
Betrouwbare clubnaam.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Thorb heeft een verkoopcheat, hij kan altijd voor veel meer verkopen
quote:
Geen SMLENO-spelers?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb zoveel packs geopend en geen een squad fitness gekregenMeeste van waarde waren kits : Sounders Away Ajax Away en NY Red Bull home. Paar spelers voor tussen de 1 en 2k, verder echt kutzooi, maar toch een k of 15 winst denk ik
Nee geen eenquote:
ja echt ziekquote:
Ik heb 2 non-shiny Feyenoord CBs gehad maar geen De Vrijquote:Op zondag 10 februari 2013 12:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee geen eengeen een dure non shiny gehad
quote:Lekendichter
Nico Dijkshoorn zat gisteravond aan tafel bij VI-tv. Hij zei: "Ik ben een leek". Twee keer achter elkaar, alsof we na de eerste nog niet overtuigd waren. Het klopt. hij is een lekendichter, zoals er ook lekenpredikanten zijn. Er zat er nota bene één naast hem.
U kent de lekendichter vast wel van De Wereld Draait Door. Het programma dat bij de linkse staatsomroep dagelijks zonder Ster-tune straffeloos boekjes en dvd's aanprijst. De kracht van tv is dat, mits goed geannonceerd door iemand van ruim tweemaal de Balkenende-norm zelfs een lekendichter ineens het aura krijgt van Vaandrager, Lodeizen of A. Roland Holst. Terwijl het proza van Dijkshoorn toch de diepgang heeft van een waarschuwingsbord bij een overweg: 'wacht u tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein komen'. Na het voorlezen van zoiets ontroerends volgt in DWDD dan op commando steevast klaterend applaus als de lekendichter zijn notitieboekje opbergt.
Zo wordt u verneukt, alsof iemand wat kan. Neen, iemand is alleen maar vaak op tv. Waarom weet niemand. Maar de lekendichter houdt het graag zo. Want vaak op tv verkoopt. Jammer trouwens dat Dijkshoorn nooit op het juiste moment de achterkant van dat NS-bord gaat bekijken of daar misschien nóg zo'n fraai gedicht staat. Als Nico Dijkshoorn een dichter was, is Sharon Dijksma een magere intellectueel.
Lekendichter Sliskoning loog bij VI-tv in gezelschap van de usual suspects dat ik ooit 3000 Euro zou hebben ontvangen voor het becommentariëren van een evenement bij amateurclub DVVA in Amsterdam. Hij ging daar gemakshalve van uit omdat hijzelf die gage wel toucheerde. Maar El Sierd kwam daar vorig voorjaar een middag onzin verkondigen voor slechts 2 flessen Rioja Reserva, weliswaar uit 2006. Vraagt u maar na. Roelof Luinge floot er voor een kilometervergoeding Bussum-Amsterdam. En lekendichter Dijkshoorn vroeg dus 3000 en riep na elke voorgedragen sinterklaasrijm via de geluidsinstallatie dat er dozen met zijn boekjes op kopers wachtten in het clubhuis. Alsof die tientallen ontzettend lekkere (spelers-) vrouwen van DVVA, liggend lonkend in het gras, hun jurkjes nat van verspilde rosé op boekjes van die pratende kut lagen te wachten.
Nico Dijkshoorn is gewoon de volgende proleet die het voetbal misbruikt om rond Sinterklaas of vaderdag zijn boekjes via de stationskiosk aan u te slijten. Trap er toch niet in.
Sierd de Vos, 9-2-2013
Gisteren gelezen inderdaad, kapot gelachenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:29 schreef poker4lifee het volgende:
Column van baas Sierd over Dijkshoorn
[..]
Volgens mij is Sierd een beetje gefrustreerdquote:Op zondag 10 februari 2013 12:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ben het wel eens dat die Nico maar een drollenvanger isquote:Op zondag 10 februari 2013 12:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij is Sierd een beetje gefrustreerd
Rot op dit puush je niet. Geen smleno speler of speler van waarde.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#vandermargrappen
Dit.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Rot op dit puush je niet. Geen smleno speler of speler van waarde.
Rot op manquote:
Nee, slechte troll.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij puusht alles wat los en vast zit
Haha jij hackt gewoon de packsquote:
Je hebt wel echt teveel mazzel, ik krijg echt geen fuckquote:Op zondag 10 februari 2013 12:43 schreef ThadCastle het volgende:
Mooie vervanger voor Miyaichi, want die kan niks anders dan rennen
HET IS EEN COMPLOTquote:Op zondag 10 februari 2013 12:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt wel echt teveel mazzel, ik krijg echt geen fuck
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die wordt nog goedkoper, op de xbox iigquote:
300K nu toch steeds gewoon?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:00 schreef Ajacied7 het volgende:
IF Balotelli is niet meer gedaald sinds gisteren, hij is zelfs gestegen.![]()
Open bid kan je hem al voor 280K ophalen met een beetje geduld.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Iets duurder, gisteren kon ik hem voor 295k oppikken.
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik gemaakt maar de tering wat zijn ze duur in 433
De Vrij, Martins Indi, Janmaat, Vilhena. Allemaal ziek duur.
Nelom is ook verrekte duur.
gister nog iemand afgemaakt die zo'n pauperteam had.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik gemaakt maar de tering wat zijn ze duur in 433
De Vrij, Martins Indi, Janmaat, Vilhena. Allemaal ziek duur.
Nelom is ook verrekte duur.
Liever niet, want hij krijgt nooit back to back een IF van EA. Beter over 3 weken.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vanavond weer hattrickje Jackson doen omdat ie geen UP heeft gehad?
En die cabaretier die pijnlijk niet grappig is.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spijkers met koppen slaan. Die Nico Dijkshoorn past perfect bij de wereld draait door met die misselijkmakende Ali B en Mathijs van Nieuwkerk.
Hij blijft kut met zijn 2* WF en skills, die in Seasons allebei 4* zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 13:08 schreef vandermar het volgende:
Boetius zou een UP moeten krijgen van EA
Als hij die hattrick maakt, gaat zijn IF naar discard. Of hij dan die SIF krijgt maakt dan dus niet meer uitquote:Op zondag 10 februari 2013 13:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Liever niet, want hij krijgt nooit back to back een IF van EA. Beter over 3 weken.
Oh zoquote:Op zondag 10 februari 2013 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als hij die hattrick maakt, gaat zijn IF naar discard. Of hij dan die SIF krijgt maakt dan dus niet meer uit
Kloptquote:Op zondag 10 februari 2013 13:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij blijft kut met zijn 2* WF en skills, die in Seasons allebei 4* zijn
Nee volgens mij niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt
Kunnen ze zeker niet upgraden of wel?
hoper.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:19 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dan nog 4* skills en 4* WF
[ afbeelding ]
Zoals hij zou moeten zijn
HIHIHOHOHOHAHHAAquote:
Jouw pa is hem er vroeger vergeten uit te halen...quote:
Kijk hem wacko doen deze manquote:Op zondag 10 februari 2013 13:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw pa is hem er vroeger vergeten uit te halen...
Is het nou zo lastig om de naam correct van het kaartje over te typen?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kijk hem wacko doen deze man![]()
Coetius heeft een grafsmoel that's it baby
@Dark Delfouneso is ook sterk gezakt, althans op de PS3. Pikte hem vdweek op voor 4k ofzo?
Ga lekker weg ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 13:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
@Dark Delfouneso is ook sterk gezakt, althans op de PS3. Pikte hem vdweek op voor 4k ofzo?
Ik noem hem altijd CCCCCoetiusquote:Op zondag 10 februari 2013 13:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Is het nou zo lastig om de naam correct van het kaartje over te typen?
Loco bad boi ben ik swa.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zal wel meevallen aangezien je voor Feijenoord bent
Jij bent echt een baasquote:Op zondag 10 februari 2013 13:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
En jij bent van fan mollen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
4k is tenminste nog iets, dit is nietsquote:Op zondag 10 februari 2013 13:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Prachtige piraterij paljasquote:
Volgend jaar want dit jaar mag je nog niet naar binnen of?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:32 schreef Fuszy het volgende:
Volgend jaar als cockblock met carnaval![]()
![]()
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
en hopen dat ik nog ergens zo'n [ afbeelding ] ding kan krijgen
Juist. Stoere jongen ben je toch ookquote:Op zondag 10 februari 2013 13:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Volgend jaar want dit jaar mag je nog niet naar binnen of?
Vroeg het me af aangezien het nu carnaval is badaapquote:Op zondag 10 februari 2013 13:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Juist. Stoere jongen ben je toch ook
Post weer doorgestuurd. Heb het druk op zondag manquote:Op zondag 10 februari 2013 13:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
jij bent echt een kankermongool he.
Bedankt. Hoef ik het zelf niet te doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Post weer doorgestuurd. Heb het druk op zondag man
Stoken en vervolgens de NSB'er uithangen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bedankt. Hoef ik het zelf niet te doen.
Wat doe je hier eigenlijk?
Lezen over FUT (maja zie weinig hier alleen Kamikaze post nuttige shizzle)quote:Op zondag 10 februari 2013 13:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bedankt. Hoef ik het zelf niet te doen.
Wat doe je hier eigenlijk?
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 10-02-2013 om 13:34:26Ha. Sierd de Vos zit in een oude kast ergens in Amsterdam weer net te doen alsof hij in Barcelona is. reageer retweet
Nou dan kan je nu weer weg gaanquote:Op zondag 10 februari 2013 13:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lezen over FUT (maja zie weinig hier alleen Kamikaze post nuttige shizzle)
Zoals ik net al tegen Reemi zei; Als je wil dat jij wil bepalen wie hier post moet je of een eigen forum starten met FUT topics of lekker prive gaan chatten battie boiquote:
Maar wij zijn dan ook twee bazenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lezen over FUT (maja zie weinig hier alleen Kamikaze post nuttige shizzle)
[img]terry-murtagh-won-500-by-gambling-that-newcastle-would-win-5-1-631048341.jpg[/img]quote:Op zondag 10 februari 2013 13:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zoals ik net al tegen Reemi zei; Als je wil dat jij wil bepalen wie hier post moet je of een eigen forum starten met FUT topics of lekker prive gaan chatten battie boi
Ok, jij mag wel FUT.quote:
Waar heb je die gast vandaan gehaald? Hij zit aardig diep in je reet.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook twee bazen
Palazquote:Op zondag 10 februari 2013 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waar heb je die gast vandaan gehaald? Hij zit aardig diep in je reet.
FYP enquote:
Haha weet ik veel, ik ben ook pas net wakker en dacht beetje trollen kan geen kwaad. Ben er zo toch weer weg vanquote:Op zondag 10 februari 2013 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waar heb je die gast vandaan gehaald? Hij zit aardig diep in je reet.
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:39 schreef MolFan het volgende:
Laten we met zn allen kijken naar KSI zijn nieuwe video, wat een opperbaas
praat eens niet in meervoudquote:Op zondag 10 februari 2013 13:39 schreef MolFan het volgende:
Ksiquote:Op zondag 10 februari 2013 13:39 schreef MolFan het volgende:
Ik post hier al een tijdje en heb volgens mij nog nooit iets nuttigs over FUT gezegdquote:Op zondag 10 februari 2013 13:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
FUT topic is over FUT praten je weet
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=168654&page=23quote:Op zondag 10 februari 2013 13:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
FUT topic is over FUT praten je weet
De gevraagde URL kan niet worden opgehaaldquote:Op zondag 10 februari 2013 13:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=168654&page=23
Die laatste post daarquote:Op zondag 10 februari 2013 13:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toch grappig dat nota bene jij mensen nu 'wegstuurt' terwijl je zelf nog geen week terug uitgekotst werd.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wil hem alleen maar helpenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toch grappig dat jij mensen nu 'wegstuurt' terwijl je zelf nog geen week terug uitgekotst werd.
Kan jij niet rollen?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon xbox jatten tog, dat is hoe straatsoldatne rollen.
VDM kan trouwens ook rollen.
Zit je weer te pauperen met je DM systeem?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:47 schreef Thorb het volgende:
5-1 voor Barca.
Die stand komt je bekend voor he Molfan
Ja stond net 5-1 voor in de bronzecup uiteindelijk 8-1 geen zweet in mn spleet zoals je weetquote:Op zondag 10 februari 2013 13:47 schreef Thorb het volgende:
5-1 voor Barca.
Die stand komt je bekend voor he Molfan
Stiekem las je verkeerd had je al gepost en heb je later bewerkt =$quote:Op zondag 10 februari 2013 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
HAHA nog steeds verliesAls hij het met coins had geopend dan.
Ik heb je toch een dm gestuurd? Wat wil je nog meer.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zit je weer te pauperen met je DM systeem?
Hmm doelde toch op iets anders.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja stond net 5-1 voor in de bronzecup uiteindelijk 8-1 geen zweet in mn spleet zoals je weet
Ik edit bijna elke post die ik plaats dus zo raar is dat niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Stiekem las je verkeerd had je al gepost en heb je later bewerkt =$
Kevin, je raat nooit wat ik gisteren gegeten heb!quote:Op zondag 10 februari 2013 13:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ben je wel echt een mongool hoor.
Worst?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kevin, je raat nooit wat ik gisteren gegeten heb!
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb je toch een dm gestuurd? Wat wil je nog meer.
[..]
Hmm doelde toch op iets anders.
Enige wat ik ooit verkeerd heb gedaan is een IF kopen ipv een SIF. (voor dezelfde prijs). Toen met Mirallasquote:Op zondag 10 februari 2013 13:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ben je wel echt een mongool hoor.
Geen worst?quote:
Ik met Neymarquote:Op zondag 10 februari 2013 13:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Enige wat ik ooit verkeerd heb gedaan is een IF kopen ipv een SIF. (voor dezelfde prijs). Toen met Mirallas
Vrijdag is mij echt iets raars gebeurdquote:Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mathijs kom eens met een CV anekdote
Ik ben een en al oor oogquote:Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vrijdag is mij echt iets raars gebeurd
Ik bracht dus een meisje naar huis, omdat ik een heer ben. Dus ik heb haar thuis afgezet krijg een kusje op de mijn voorhoofd en fiets weg. Rijd ik de hoek om, hoor ik haar allemaal schreeuwen (echt kei hard ) dus ik zet mijn fiets neer en loop terug en gluur om het hekje. Zie ik haar daar zitten en allemaal huilen en schreeuwen en schoppen tegen de garagedeur. Dus ik blijf paar minuutjes kijken en ben weer weg gegaan. Rare ervaring was datquote:
Wat de fuck? Vond ze dat kusje zo viesquote:Op zondag 10 februari 2013 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik bracht dus een meisje naar huis, omdat ik een heer ben. Dus ik heb haar thuis afgezet krijg een kusje op de mijn voorhoofd en fiets weg. Rijd ik de hoek om, hoor ik haar allemaal schreeuwen (echt kei hard ) dus ik zet mijn fiets neer en loop terug en gluur om het hekje. Zie ik haar daar zitten en allemaal huilen en schreeuwen en schoppen tegen de garagedeur. Dus ik blijf paar minuutjes kijken en ben weer weg gegaan. Rare ervaring was dat
Haha she wanted the Dquote:Op zondag 10 februari 2013 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik bracht dus een meisje naar huis, omdat ik een heer ben. Dus ik heb haar thuis afgezet krijg een kusje op de mijn voorhoofd en fiets weg. Rijd ik de hoek om, hoor ik haar allemaal schreeuwen (echt kei hard ) dus ik zet mijn fiets neer en loop terug en gluur om het hekje. Zie ik haar daar zitten en allemaal huilen en schreeuwen en schoppen tegen de garagedeur. Dus ik blijf paar minuutjes kijken en ben weer weg gegaan. Rare ervaring was dat
Desinfecteermiddel?quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat de fuck? Vond ze dat kusje zo vies?
Ik begreep er echt niks vanquote:
Had je veel meer uit kunnen halen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik weet nog dat ik twijfelde of ik ernaar toe moest, maar bang was om aangevallen te worden.
je hoeft ook niet meteen op haar vespa te gaan zittenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik weet nog dat ik twijfelde of ik ernaar toe moest, maar bang was om aangevallen te worden.
Was ze fijn? Of was het een gedrocht en was je echt gewoon een heer?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
Heb je haar neus gebroken?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:00 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren wel leuk met een meid staan dansen en praten. Ze had ook een voetbaltenue aan en ineens zegt ze dat ze uit Amsterdam kwam en voor Ajax was.
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je haar neus gebroken?
Hahaha neus, ajax lolololo
Paar jaar terug ging ik op stap en in de terugreis in de borrelbus hadden twee vrienden het aan de stok met elkaar, deelde die ene een tik uit was de neus van die ander gebrokenquote:
wat is een borrelbus?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Paar jaar terug ging ik op stap en in de terugreis in de borrelbus hadden twee vrienden het aan de stok met elkaar, deelde die ene een tik uit was de neus van die ander gebrokenprachtig feest altijd in de borrelbus.
Klinkt alsof je ooit eens in een diep verleden een keer uit bent gegaan. Verder nooit meer gegaan?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Paar jaar terug ging ik op stap en in de terugreis in de borrelbus hadden twee vrienden het aan de stok met elkaar, deelde die ene een tik uit was de neus van die ander gebrokenprachtig feest altijd in de borrelbus.
Laatste tijd niet echt veel neequote:Op zondag 10 februari 2013 14:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ooit eens in een diep verleden een keer uit bent gegaan. Verder nooit meer gegaan?
Een bus die 's nachts rijdt vanaf de discotheek en dan allemaal dorpen afgaatquote:Op zondag 10 februari 2013 14:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat is een borrelbus?
lekkere vrienden dan trouwens
Hier bij mij ook niet hoor. Al ga ik al jaren bijna niet meer 'gewoon' uit. Een van de nadelen van een vriendin hebben :pquote:Op zondag 10 februari 2013 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laatste tijd niet echt veel nee
Volgend jaar wel weer even als ik in Groningen ben, hier in de buurt is niet echt veel soeps meer.
Harlem shakequote:
Die heb ik al 5 jaar niet meer gehad ook al was het toen ook niet heel langquote:Op zondag 10 februari 2013 14:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hier bij mij ook niet hoor. Al ga ik al jaren bijna niet meer 'gewoon' uit. Een van de nadelen van een vriendin hebben :p
quote:
Beetje biertjes drinken hoeft niet duur te zijn toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die heb ik al 5 jaar niet meer gehad ook al was het toen ook niet heel lang
Ik vind het ook wle prima hoor om niet zo vaak op stap te gaan. Hoef ik ook niet werken om het te kunnen bekostigen
quote:
biefstuk?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kevin, je raat nooit wat ik gisteren gegeten heb!
Vrijdag was ik weer even in de lokale kroeg hier. Dezelfde mensen als vroeger aan de bar die straalbezopen zijn en voor de rest jeugd die net klaar is met werken in de C1000quote:Op zondag 10 februari 2013 14:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Beetje biertjes drinken hoeft niet duur te zijn toch?
Ik ben tegenwoordig als ik naar een feestje ga minstens 100 eu kwijt![]()
Ga werken dan ipv hele dag hier posten pauperquote:Op zondag 10 februari 2013 14:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vrijdag was ik weer even in de lokale kroeg hier. Dezelfde mensen als vroeger aan de bar die straalbezopen zijn en voor de rest jeugd die net klaar is met werken in de C1000
Ik vond er geen fuck aanwas ook lekker vroeg weer thuis.
Ik wil eigenlijk wel feesten bezoek zoals mysteryland, tomorrowland etc. maar ik kan het niet betalen
5 maandjes nog werkloosquote:Op zondag 10 februari 2013 14:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga werken dan ipv hele dag hier posten pauper
Tja dan moet je gaan werkenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vrijdag was ik weer even in de lokale kroeg hier. Dezelfde mensen als vroeger aan de bar die straalbezopen zijn en voor de rest jeugd die net klaar is met werken in de C1000
Ik vond er geen fuck aanwas ook lekker vroeg weer thuis.
Ik wil eigenlijk wel feesten bezoek zoals mysteryland, tomorrowland etc. maar ik kan het niet betalen
Dat klopt, ik ga werk zoeken zodra ik mijn P binnen heb en een kamer in Groningen heb.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja dan moet je gaan werkenIk wilde ook naar Tomorrowland dit jaar, maar besteed die 400 eu die je dan ongeveer kwijt bent liever aan mn nieuwe auto, m'n barrel nu valt bijna uit elkaar
Maar dat soort feestjes zijn zeker leuk hoor. De moeite waard om voor te werken ieder geval!
Neequote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef DannyDeko het volgende:
Btw VDM. Nog nieuwe 451 teams gemaakt? Heb er al zo veel nu dat ik niet meer weet wat te maken
Heb al die spelers al behalve Nasri en Boateng.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee
Ik heb wel een leuke in futhead staan trouwens
[ afbeelding ]
Ik ken het nummer al wat langer door Yellow Claw.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb al die spelers al behalve Nasri en Boateng.Maar das ook met de reden dat ik die beide totaal niet fijn vind spelen.
Merk wel in 451 dat workrates echt belangrijk zijn.
Of 6 en dan alles voor 400c verkopen xD xDquote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
7 wedstrijden en iedereen discarden. Gratis geld
dat kan ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of 6 en dan alles voor 400c verkopen xD xD
5138008quote:Op zondag 10 februari 2013 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
iemand enig idee welk sopcast nummer we moeten hebben voor ajax?
boobeis?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
HAR HAR TIEP UM ES IN OP JE REKEMASJIENE EN HOUT M OPSTE KOP
Ja je zou toch zeggen dat je voor een reclamebord zn naam tenminste goed zou schrijvenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag ineens op die reclameborden staan: Wil jij de schaar leren van Fisher?
Fisher!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |