PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
H e r k a n s i n gquote:Op zondag 10 februari 2013 10:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Vanavond weer Top Gear en Walking Dead en zometeen Ajax kijkenprima dagje lijkt me.
quote:Op zondag 10 februari 2013 11:00 schreef MolFan het volgende:
Niemand durft wat is deze, maak jullie pam pam
Goede keuze gemaakt!quote:
Zoek gewoon online een tegenstander, vervelend ventjequote:Op zondag 10 februari 2013 11:00 schreef MolFan het volgende:
Met zo'n avatar kan ik je niet serieus nemen, i'm sorry my friend! Online is te makkelijkquote:Op zondag 10 februari 2013 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoek gewoon online een tegenstander, vervelend ventje
Iedereen vindt je een mongool dus niemand wil tegen je spelenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:00 schreef MolFan het volgende:
puushje van je recordquote:Op zondag 10 februari 2013 11:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Met zo'n avatar kan ik je niet serieus nemen, i'm sorry my friend! Online is te makkelijk
Okequote:Op zondag 10 februari 2013 11:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Iedereen vindt je een mongool dus niemand wil tegen je spelen
koop een xbox dan debielquote:Op zondag 10 februari 2013 11:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zo moe hiervan, kom spelen joh laat ik je ff zien hoe het werkt enz
Zilver voor 450quote:Op zondag 10 februari 2013 11:12 schreef Thorb het volgende:
Gouden squadfitness weg voor 3500
Die nonshiny contracten voor 500
De Ridder (1500) was de enige speler van mij die iets waard is. Meeste packs zijn denk ik een paar honderd coins verliesquote:Op zondag 10 februari 2013 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik maak dikke winst met zilver packs en ik heb nog pech ookNog geen een keer een goede speler of een squadfitness. Helft van de tijd een shiny contract
Stief?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
De Ridder (1500) was de enige speler van mij die iets waard is. Meeste packs zijn denk ik een paar honderd coins verlies
Door die Ajax kit en een Shiny head coach heb ik wel een winst of 10k nu denk ikquote:Op zondag 10 februari 2013 11:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
De Ridder (1500) was de enige speler van mij die iets waard is. Meeste packs zijn denk ik een paar honderd coins verlies
In het 1e silver pack wat ik open zit meteen een bronze rare en maar 2 contractenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Door die Ajax kit en een Shiny head coach heb ik wel een winst of 10k nu denk ikMaar de spelers zijn om te huilen
Kut hequote:Op zondag 10 februari 2013 11:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het 1e silver pack wat ik open zit meteen een bronze rare en maar 2 contractenHoeveel packs ik ook open, ik krijg bijna nooit een goede speler of kit.
Het heeft wel gewerkt want ik kreeg net een Elche CF away kit en daarna een Sounders FC home kit. Ik wil eigenlijk wel meer dure non-shiny spelers in packs hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kut heAlsof EA iets tegen ons heeft
Ik wil gewoon één keertje een echt goede pull, zoals Thad er een heel team van heeftquote:Op zondag 10 februari 2013 11:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het heeft wel gewerkt want ik kreeg net een Elche CF away kit en daarna een Sounders FC home kit. Ik wil eigenlijk wel meer dure non-shiny spelers in packs hebben
Zo probeer ik een team te maken van dure non-shiny spelers, dat wordt lastig want er zijn weinig aanvallers die wat waard zijn. Ik weet ook niet hoe hij zo'n geluk kan hebben, dan zou je echt non-stop packs moeten openen maar je moet ondertussen ook verkopen.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wil gewoon één keertje een echt goede pull, zoals Thad er een heel team van heeft
Chill, heb er een paar te koop gezetquote:Op zondag 10 februari 2013 11:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toefjes, nu verkopen je All Healing kaartjes, gaan nu voor 500
Geen probleemquote:Op zondag 10 februari 2013 11:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Chill, heb er een paar te koop gezettnx voor de tip!
Elkequote:Op zondag 10 februari 2013 11:40 schreef Djeetje het volgende:
In welke opstelling komt Martinez IF het best tot zijn recht ?
hahah ja klopt.quote:
Daar moet divisie 1 wel mee te winnen zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 11:44 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Trade account team is klaar
Ananidzequote:Op zondag 10 februari 2013 11:44 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Trade account team is klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |