abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122706517
quote:
2s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Sterke economische ontwikkeling van zwakkere landen is natuurlijk wel positief voor andere landen. denk bijvoorbeeld aan een grotere afzetmarkt voor producten gemaakt in de rijkere landen. En wanneer de economie van Europa over het algemeen sterker wordt lijkt me dat ook niet bepaald negatief.
De vraag is of je dat moet subsidieren van Nederlands belastinggeld, waar andere landen die niets ervoor betalen free riders worden doordat zij ook meer kunnen exporteren naar land X.
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2013 @ 12:10:43 #52
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_122706750
quote:
2s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:00 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De vraag is of je dat moet subsidieren van Nederlands belastinggeld, waar andere landen die niets ervoor betalen free riders worden doordat zij ook meer kunnen exporteren naar land X.
Sowieso al twijfelachtig dat je een overgesubsidieerd orgaan nodig hebt om handelsovereenkomsten te "verbeteren".
En... dat dit nog steeds geroepen wordt terwijl jaren achtereen in koopkracht moeten inleveren terwijl de rest om de EU weer aan het opleven is.

Soms lijken het net verliefde pubers. Zien enkel wat ze willen zien.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_122706971
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:32 schreef Ryon het volgende:

[..]

De aard van de EU is neo-liberaal met een sterke nadruk op (interne) markt harmonisatie en ontwikkeling van achterstandsgebieden ten behoeve van het vergrote van de Europese afzetmarkt. Heeft niets te maken met een controlemaatschappij. Wel met aanleggen van wegen en internetverbindingen.
Uiteraard heeft dat alles te maken met de controlemaatschappij. De bevolking is namelijk niks gevraagd over dat neoliberalisme, terwijl dat maar in het voordeel is van een heel klein deel ervan. Dus moet je controle over dat volk kunnen uitoefenen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_122707269
Het is op de eerste plaats pijnlijk veelzeggend dat de EU dergelijke 'trollen' nodig heeft. Ze zijn bang voor de verkiezingen van 2014. Bang dat de mensen het verkeerde vakje aankruisen of überhaupt komen opdagen om een vakje aan te kruisen
Het fundament (bevolking) onder het EU parlement is gewoon los zand. Ik denk dat het EU parlement nu nog wordt getolereerd, maar straks wordt het niet meer geaccepteerd als het zo doorgaat... en dáár zijn ze bang voor.
  Moderator zondag 10 februari 2013 @ 12:33:33 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122707426
dubbelop!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')