jah dat .. ik weet wel wat lekker isquote:Op zondag 10 februari 2013 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weten wat het is.
O wacht, je bedoelt Cointreau
O das heerlijk, dronk het jaren geleden ook weleeens mmmmmmmmmmmmmmmquote:
Dat zal ook wel weer knallen worden op een niet nader te noemen stream, vanuit een niet nader te noemen Haagse huiskamer..quote:Op zondag 10 februari 2013 12:27 schreef Toverheks het volgende:
14.30.......A.JAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX tegen roda jc
Dit blijft voor mij nog altijd de carnavalstopper!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, in het zuiden als je er bent en opgaat in het sfeertje en vooral dronken bent, is het wel lachen, als je het van hieruit beziet dan denk je, la maar, vooral die muziek is nuchter niet te verteren.
Net zoiets als kran marienjeequote:
Zou het..........?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi, ga eens iemand hier blij maken dan.
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer knallen worden op een niet nader te noemen stream, vanuit een niet nader te noemen Haagse huiskamer..
Geef ze brood en spelen ...quote:Op zondag 10 februari 2013 13:53 schreef pullup het volgende:
Ik vind het in Nederland al overdreven met elke dag dat VI op TV om te lullen over een middagje voetbal maar in Spanje geeft elke trainer elke dag verplicht een persconferentie van een half uur zo lijkt het
vergeet de kranten niet Pullup, elke dag komen er speciale sportkranten uit en helemaal gevuld met nieuws en anders verzinnen ze daar wel nieuwsquote:Op zondag 10 februari 2013 13:53 schreef pullup het volgende:
Ik vind het in Nederland al overdreven met elke dag dat VI op TV om te lullen over een middagje voetbal maar in Spanje geeft elke trainer elke dag verplicht een persconferentie van een half uur zo lijkt het
De cultus is hier enorm jaquote:Op zondag 10 februari 2013 14:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vergeet de kranten niet Pullup, elke dag komen er speciale sportkranten uit en helemaal gevuld met nieuws en anders verzinnen ze daar wel nieuws
dan komen er extra editie`s uit van krantenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:23 schreef pullup het volgende:
[..]
De cultus is hier enorm ja
Wat een drama gaat dat worden als ze allemaal als dopingklantjes ontmaskerd gaan worden binnenkort.
Doe opadienietgenoemdmagworden de groeten van mequote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
In een niet nader te noemen Haagse huiskamer is het sfeertje helemaal toppie, want zo dadelijk komt Grote ZDNGMW. Ze komt logeren.
Het sfeertje in mijn Amsterdamse huiskamer is ook erg gesjelligquote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
In een niet nader te noemen Haagse huiskamer is het sfeertje helemaal toppie, want zo dadelijk komt Grote ZDNGMW. Ze komt logeren.
Mag je ook geen oma zeggenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |