vergeet de kranten niet Pullup, elke dag komen er speciale sportkranten uit en helemaal gevuld met nieuws en anders verzinnen ze daar wel nieuwsquote:Op zondag 10 februari 2013 13:53 schreef pullup het volgende:
Ik vind het in Nederland al overdreven met elke dag dat VI op TV om te lullen over een middagje voetbal maar in Spanje geeft elke trainer elke dag verplicht een persconferentie van een half uur zo lijkt het
De cultus is hier enorm jaquote:Op zondag 10 februari 2013 14:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vergeet de kranten niet Pullup, elke dag komen er speciale sportkranten uit en helemaal gevuld met nieuws en anders verzinnen ze daar wel nieuws
dan komen er extra editie`s uit van krantenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:23 schreef pullup het volgende:
[..]
De cultus is hier enorm ja
Wat een drama gaat dat worden als ze allemaal als dopingklantjes ontmaskerd gaan worden binnenkort.
Doe opadienietgenoemdmagworden de groeten van mequote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
In een niet nader te noemen Haagse huiskamer is het sfeertje helemaal toppie, want zo dadelijk komt Grote ZDNGMW. Ze komt logeren.
Het sfeertje in mijn Amsterdamse huiskamer is ook erg gesjelligquote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
In een niet nader te noemen Haagse huiskamer is het sfeertje helemaal toppie, want zo dadelijk komt Grote ZDNGMW. Ze komt logeren.
Mag je ook geen oma zeggenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Neeheequote:
ssssssssst!!!!!quote:
Ik zie een Ku Klux aan t beginquote:Op zondag 10 februari 2013 14:47 schreef pullup het volgende:
Ze zijn hier al aan het oefenen geslagen op het grote feest over een maandje of twee
Wat een takkeherrie![]()
Elke wijk heeft zijn eigen kleur mutsjes geloof ik maar die doen ze alleen op die dagen zelf aan.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:48 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik zie een Ku Klux aan t begin
Je mag er een van mij hebben als je zo graag wil.quote:
HDNGMW, ZDNGMW en Grote ZDNGMW..quote:
hmz ok lolquote:Op zondag 10 februari 2013 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke wijk heeft zijn eigen kleur mutsjes geloof ik maar die doen ze alleen op die dagen zelf aan.
Drie!quote:
Teveel type werkquote:Op zondag 10 februari 2013 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
HDNGMW, ZDNGMW en Grote ZDNGMW..
Nee, je moet inloggen.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie!
Nog een keer en je hebt een ban. Is de chatfunctie bij die ouwe kapot?
En dat kan niet iedereen die dat zou willen?quote:
Ik vind dat zo mooi en tevens beetje eng. Krijg er kippenvel van.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:47 schreef pullup het volgende:
Ze zijn hier al aan het oefenen geslagen op het grote feest over een maandje of twee
Wat een takkeherrie![]()
Nee. Je moet op een lijst van geprivilegieerden staan.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat kan niet iedereen die dat zou willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |