ik word eigenlijk nooit boos behalve op mn zusquote:Op zondag 10 februari 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vind mijzelf altijd wel redelijk. Nou ja, bijna altijd dan
Soms vind ik wel dat ik te snel erg boos word
Ik vind mijzelf goed, geef mijzelf daarom ook altijd complimentjes en over hoe goed ik iets had gedaan of opgelost, hoe ik zoveel verschillende skills heb enzo ben gewoon goed weet je..quote:Op zondag 10 februari 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vind mijzelf altijd wel redelijk. Nou ja, bijna altijd dan
Soms vind ik wel dat ik te snel erg boos word
Ik kan heel boos worden om kleine dingenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik word eigenlijk nooit boos behalve op mn zus
Kat erbij?quote:
Ik weet dat ik onredelijk kan zijn en dan heb ik er achteraf vaak spijt van. Maar ja, spijt komt altijd na de zondequote:Op zondag 10 februari 2013 01:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf goed, geef mijzelf daarom ook altijd complimentjes en over hoe goed ik iets had gedaan of opgelost, hoe ik zoveel verschillende skills heb enzo ben gewoon goed weet je..
Ja ik ben altijd wel redelijk over mezelf..
zoals?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan heel boos worden om kleine dingen
Van alles. Iemand die tegen me aan loopt, iemand die in de auto aan het bellen is. Verzin het maarquote:
Door de ex van AJ?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Hahahaha Tax zijn voeten worden aangevallen
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Hahahaha Tax zijn voeten worden aangevallen
Oh wacht ik mis iets, nieuw stelletje ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |