ik word eigenlijk nooit boos behalve op mn zusquote:Op zondag 10 februari 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vind mijzelf altijd wel redelijk. Nou ja, bijna altijd dan
Soms vind ik wel dat ik te snel erg boos word
Ik vind mijzelf goed, geef mijzelf daarom ook altijd complimentjes en over hoe goed ik iets had gedaan of opgelost, hoe ik zoveel verschillende skills heb enzo ben gewoon goed weet je..quote:Op zondag 10 februari 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vind mijzelf altijd wel redelijk. Nou ja, bijna altijd dan
Soms vind ik wel dat ik te snel erg boos word
Ik kan heel boos worden om kleine dingenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik word eigenlijk nooit boos behalve op mn zus
Kat erbij?quote:
Ik weet dat ik onredelijk kan zijn en dan heb ik er achteraf vaak spijt van. Maar ja, spijt komt altijd na de zondequote:Op zondag 10 februari 2013 01:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf goed, geef mijzelf daarom ook altijd complimentjes en over hoe goed ik iets had gedaan of opgelost, hoe ik zoveel verschillende skills heb enzo ben gewoon goed weet je..
Ja ik ben altijd wel redelijk over mezelf..
zoals?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan heel boos worden om kleine dingen
Van alles. Iemand die tegen me aan loopt, iemand die in de auto aan het bellen is. Verzin het maarquote:
Door de ex van AJ?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Hahahaha Tax zijn voeten worden aangevallen
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Hahahaha Tax zijn voeten worden aangevallen
Oh wacht ik mis iets, nieuw stelletje ja?quote:
en dan wordt je al kwaad?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van alles. Iemand die tegen me aan loopt, iemand die in de auto aan het bellen is. Verzin het maar
Is de kat een jongen of een meisjequote:Op zondag 10 februari 2013 01:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wist niet dat AJ haar ex een kat was
Ik weet alles.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wist niet dat AJ haar ex een kat was
Ik sla niet hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 01:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
en dan wordt je al kwaad?
oke ik kom jou liever niet tegen
Ja, niks aan te doenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet dat ik onredelijk kan zijn en dan heb ik er achteraf vaak spijt van. Maar ja, spijt komt altijd na de zonde
toch al heel lang/quote:Op zondag 10 februari 2013 01:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Oh wacht ik mis iets, nieuw stelletje ja?
Precies. Ik ben nogal snel boos maar nooit lang hoor en ik gebruik ook geen geweldquote:
Alweer bijna 2 maandenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Oh wacht ik mis iets, nieuw stelletje ja?
Weet je dat wel zeker? Zo lief is het hier niet allemaal hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 01:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
oef gelukkig nu durf ik weer naar london.
je kan iid niet alles merken neuh.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja jeetje ik merk dat niet allemaal hoor
london is leuk.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Zo lief is het hier niet allemaal hoor
Jij valt toch ook op varkens zo raar is het allemaal niet?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus AJ valt op katten, a-ha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij valt toch ook op varkens zo raar is het allemaal niet?ja true storySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
nog nooit geweest maar het is gewoon leuker dan lelystad, amsterdam etc. de steden waar ik normaal kom.quote:
Misschien valt het wel tegen als je hier nog nooit bent geweestquote:Op zondag 10 februari 2013 01:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
nog nooit geweest maar het is gewoon leuker dan lelystad, amsterdam etc. de steden waar ik normaal kom.
ik hou van grote steden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |