ik word eigenlijk nooit boos behalve op mn zusquote:Op zondag 10 februari 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vind mijzelf altijd wel redelijk. Nou ja, bijna altijd dan
Soms vind ik wel dat ik te snel erg boos word
Ik vind mijzelf goed, geef mijzelf daarom ook altijd complimentjes en over hoe goed ik iets had gedaan of opgelost, hoe ik zoveel verschillende skills heb enzo ben gewoon goed weet je..quote:Op zondag 10 februari 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vind mijzelf altijd wel redelijk. Nou ja, bijna altijd dan
Soms vind ik wel dat ik te snel erg boos word
Ik kan heel boos worden om kleine dingenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik word eigenlijk nooit boos behalve op mn zus
Kat erbij?quote:
Ik weet dat ik onredelijk kan zijn en dan heb ik er achteraf vaak spijt van. Maar ja, spijt komt altijd na de zondequote:Op zondag 10 februari 2013 01:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf goed, geef mijzelf daarom ook altijd complimentjes en over hoe goed ik iets had gedaan of opgelost, hoe ik zoveel verschillende skills heb enzo ben gewoon goed weet je..
Ja ik ben altijd wel redelijk over mezelf..
zoals?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan heel boos worden om kleine dingen
Van alles. Iemand die tegen me aan loopt, iemand die in de auto aan het bellen is. Verzin het maarquote:
Door de ex van AJ?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Hahahaha Tax zijn voeten worden aangevallen
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Hahahaha Tax zijn voeten worden aangevallen
Oh wacht ik mis iets, nieuw stelletje ja?quote:
en dan wordt je al kwaad?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van alles. Iemand die tegen me aan loopt, iemand die in de auto aan het bellen is. Verzin het maar
Is de kat een jongen of een meisjequote:Op zondag 10 februari 2013 01:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wist niet dat AJ haar ex een kat was
Ik weet alles.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wist niet dat AJ haar ex een kat was
Ik sla niet hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 01:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
en dan wordt je al kwaad?
oke ik kom jou liever niet tegen
Ja, niks aan te doenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet dat ik onredelijk kan zijn en dan heb ik er achteraf vaak spijt van. Maar ja, spijt komt altijd na de zonde
toch al heel lang/quote:Op zondag 10 februari 2013 01:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Oh wacht ik mis iets, nieuw stelletje ja?
Precies. Ik ben nogal snel boos maar nooit lang hoor en ik gebruik ook geen geweldquote:
Alweer bijna 2 maandenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Oh wacht ik mis iets, nieuw stelletje ja?
Weet je dat wel zeker? Zo lief is het hier niet allemaal hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 01:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
oef gelukkig nu durf ik weer naar london.
je kan iid niet alles merken neuh.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja jeetje ik merk dat niet allemaal hoor
london is leuk.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Zo lief is het hier niet allemaal hoor
Jij valt toch ook op varkens zo raar is het allemaal niet?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus AJ valt op katten, a-ha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij valt toch ook op varkens zo raar is het allemaal niet?ja true storySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
nog nooit geweest maar het is gewoon leuker dan lelystad, amsterdam etc. de steden waar ik normaal kom.quote:
Misschien valt het wel tegen als je hier nog nooit bent geweestquote:Op zondag 10 februari 2013 01:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
nog nooit geweest maar het is gewoon leuker dan lelystad, amsterdam etc. de steden waar ik normaal kom.
ik hou van grote steden.
nee kan niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien valt het wel tegen als je hier nog nooit bent geweest
Nee, ik denk ook wel dat je het tof vindt eigenlijkquote:
Alles stil houden, je weetquote:Op zondag 10 februari 2013 01:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]en deze meneer verteld me niets, heul niets gewoon
![]()
ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook wel dat je het tof vindt eigenlijk
Same!quote:Op zondag 10 februari 2013 01:53 schreef promisionxexposed het volgende:
London wil ik ook ooit naartoe
Van wie ben jij een kloon dan ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nah, wel monopoly 3x gemeet, lompe 1x gemeet en oerbeer ook 1x
patje ook trouwens
Ja gewoon in de Subwayquote:Op zondag 10 februari 2013 01:54 schreef JRRY het volgende:
ik ga in de mei of zomer vakantie.
liefst meivakantie want dan is beyonce er ook, misschien komker dan wel tegen.
tof voor jequote:Op zondag 10 februari 2013 01:55 schreef Stuart het volgende:
Waar ik woon, Islington is een van de 32 soort van deelgemeenten in London. Hier wonen al 206,000 mensen dus in NL zou dat al een redelijk grote stad zijn
En nu niet meer.quote:
Waar slaat dat nou weer op? Ik probeerde alleen aan te geven hoe groot het hier is maar goed, laat maar manquote:
ik doe altijd aardig.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Ik probeerde alleen aan te geven hoe groot het hier is maar goed, laat maar man
quote:
Vraag aan Promi of ze even meegaatquote:Op zondag 10 februari 2013 01:57 schreef Taexon het volgende:
Helemaal geen zin om naar de wc te gaan
Struggles
Gewoon laten lopenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:57 schreef Taexon het volgende:
Struggles
GA NOUquote:Op zondag 10 februari 2013 01:57 schreef Taexon het volgende:
Struggles
Ben je bang dat het anders op jou terecht komt?quote:
jaquote:Op zondag 10 februari 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je bang dat het anders op jou terecht komt?
jullie kunenn het dan toch ook gewoon ''zeggen'' tegen elkaar, je hoeft dan toch niet te typen? ;squote:
dit is hoe ik rolquote:Op zondag 10 februari 2013 01:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
jullie kunenn het dan toch ook gewoon ''zeggen'' tegen elkaar, je hoeft dan toch niet te typen? ;s
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
jullie kunenn het dan toch ook gewoon ''zeggen'' tegen elkaar, je hoeft dan toch niet te typen? ;s
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat ik wakker benquote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah gezellig.
Cliché vraag.
Maar waarom zijn jullie nog zo laat op?
weet niet, ik sta serieus in eht levenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]Waarom reageer je zo serieus overal op
Minor detailquote:Op zondag 10 februari 2013 01:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee man dan moet ik het bed verschonen
live while we're youngquote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah gezellig.
Cliché vraag.
Maar waarom zijn jullie nog zo laat op?
Snel! anders komt het er al uit!quote:Op zondag 10 februari 2013 02:00 schreef Taexon het volgende:
Ik durf niet te praten in het echt
Maar vooruit ik gaat plassen
Ik ben niet boos hoor. Ik heb alleen geen zin in je erg serieuze reactiesquote:
owzo, ok.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor. Ik heb alleen geen zin in je erg serieuze reacties
Zo, je denkt ik hoor Paul graag evenquote:
Ja, dat moet jij weten. Ik niet want dat ben ik in het dagelijkse leven al meer dan genoegquote:
okequote:Op zondag 10 februari 2013 02:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat moet jij weten. Ik niet want dat ben ik in het dagelijkse leven al meer dan genoeg
Cassieres, agentes van net 18 lentes, maar ook nonnen van 80 die vinden het prachtiggquote:
stiekem welquote:Op zondag 10 februari 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cassieres, agentes van net 18 lentes, maar ook nonnen van 80 die vinden het prachtigg![]()
Jij dus ook
Nee, ik dacht allemaal problemen met ouders. En in een weeshuis ofzo.quote:
Klaarwakker alles?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:04 schreef Taexon het volgende:
Ik heb de kat uit bed gejaagd
Ben er weer... Klaarwakker alles
srryquote:Op zondag 10 februari 2013 02:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik dacht allemaal problemen met ouders. En in een weeshuis ofzo.
Maar zo'n antwoord is voor mij wel een afknapper ja.
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
GRAAG EEN KAARTJE VAN 10 GULDEN, VOOR DE FILLUM VAN VANAVOND
ken em niet eensquote:
Gewoon carnaval in bed jwzquote:
Uiteraard.quote:
?quote:
Jeweet g.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Tjacka in je reet, da's pas heet
Slaap lekkerquote:
Ben je dronken?quote:
Ik geef een koninklijke BOKSquote:
BOKSquote:Op zondag 10 februari 2013 02:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik geef een koninklijke BOKS
quote:
Doeiquote:
Ik ben er.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom binnen, iedereen verzaakt
land wegen brengen me thuis naar de plek waar ik hoorrquote:Op zondag 10 februari 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
COUNTRY ROADSS TAKE ME HOME, TO THE PLACEEE I BELONGG![]()
dankjequote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar slaap lekker, prom, jer
West virginian country homequote:Op zondag 10 februari 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
COUNTRY ROADSS TAKE ME HOME, TO THE PLACEEE I BELONGG![]()
Apres-ski muziek is nog best leuk somsquote:Op zondag 10 februari 2013 02:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
land wegen brengen me thuis naar de plek waar ik hoorr
neuh, heb liever rnb of hiphop of katy perry, jogn mayerquote:Op zondag 10 februari 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apres-ski muziek is nog best leuk soms
discutabel, maar onder omstandigheden soms best vermakelijkquote:Op zondag 10 februari 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apres-ski muziek is nog best leuk soms
ja hehequote:Op zondag 10 februari 2013 02:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
neuh, heb liever rnb of hiphop of katy perry, jogn mayer
het is baggerquote:Op zondag 10 februari 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja hehemaar ik bedoel gewoon dat et soms best grappig is
niet om op mijn Iphone te zetten nee
Jij bent inderdaad wel heul serieusquote:
Kom op voor je mening je vind het leuk.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja hehemaar ik bedoel gewoon dat et soms best grappig is
niet om op mijn Iphone te zetten nee
valt wel mee johquote:Op zondag 10 februari 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad wel heul serieus
Met wat drank op is het wel lachen jaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kom op voor je mening je vind het leuk.
nee zelfs dan nietquote:Op zondag 10 februari 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met wat drank op is het wel lachen ja
Veel drank op en goed gezelschap danquote:
Ik ben altijd in goed gezelschap.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel drank op en goed gezelschap dan
ook niet, het blijft altijd oorpijnquote:Op zondag 10 februari 2013 02:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel drank op en goed gezelschap dan
valt wel meequote:Op zondag 10 februari 2013 02:20 schreef Tjacka het volgende:
Ah jerry is de zuurpruim van dit topic merk ik.
Kindaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:20 schreef Tjacka het volgende:
Ah jerry is de zuurpruim van dit topic merk ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dan blijf ik lekker zitten man.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Oh, wie niet springt die is een jood komt ook voorbij in deze mix, wat toepasselijk.
Goa stoan a-j veur Twente bint!quote:
Ik weet niet of je vrolijk of depri benquote:Op zondag 10 februari 2013 02:22 schreef JRRY het volgende:
fok-it vertel tjacka dat ik normaal de vrolijkste ben
Jij was vroeger toch best vaak in f'noord topic?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Oh, wie niet springt die is een jood komt ook voorbij in deze mix, wat toepasselijk.
Oh das nog ergerquote:Op zondag 10 februari 2013 02:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goa stoan a-j veur Twente bint!
ik heb nu geen zin om na te denken of iets serieus of scarsme isquote:Op zondag 10 februari 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet of je vrolijk of depri benJe `reageert'' alleen wel altijd serieus, ook op sarcasme enzo dus
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij was vroeger toch best vaak in f'noord topic?
Wist niet dat je zo jong was man.
#1 in itunes top 100quote:Op zondag 10 februari 2013 02:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vandaag nog 2 keer Just Give Me A Reason gehoord op mijn werk. Door jer en sof ga ik daar op letten
Ah oke.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nah gewoon van forum overgestapt.
Zo jong ben ik niet hoor
Ook vweleens in VBL-SC trouwens, maar dat vond ik nooit zoveel aanquote:Op zondag 10 februari 2013 02:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij was vroeger toch best vaak in f'noord topic?
Wist niet dat je zo jong was man.
Dat weet ik nog.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook veel in VBL-SC trouwens, maar dat vond ik nooit zoveel aan
Wat was je vorige account?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat weet ik nog.
Toen postte ik nog onder mijn andere acc volgens mij.
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:27 schreef Taexon het volgende:
Feynoord bev/steward meld zich
Naja laatste 2 wedstrijden ofzo niet geweest en voorlopig geen tijd voor de komende
Hm ken ik niet. Nee ik kan het niet zo goed vinden met sommige users daar volgens mijquote:
Leukquote:Op zondag 10 februari 2013 02:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, ze is vrij makkelijk in slaap te krijgen als ze moe is
Is altijd zo lief
Aaawwwhhhhhquote:Op zondag 10 februari 2013 02:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, ze is vrij makkelijk in slaap te krijgen als ze moe is
Is altijd zo lief
Heel veel gasten kwamen altijd praatje maken, stond telkens bij legioenzaalquote:
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 10 februari 2013 02:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heel veel gasten kwamen altijd praatje maken, stond telkens bij legioenzaal
Als je normaal doet tegen die gasten is er niks aan de hand hoor
1x bijna ruzie gehad door een collega die er voor het eerst stond
Ik mocht je ook niet trouwens.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ken ik niet. Nee ik kan het niet zo goed vinden met sommige users daar volgens mij![]()
Jaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik mocht je ook niet trouwens.
Jij had toch een GuidettiUI?
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja![]()
ach zijn gewoon paar bij daar die je lekker op stang kan jagen
Weet nog wel tijdens Feyenoord-Ajax verleden jaar dat het helemaal uit de hand liepquote:
Weet nog wel de eerste keer op die positie (kreeg hem gelijk daarna vast) werd mij even verteld welke gasten je beter niet kon sprekenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet90 procent van het volk wat daar komt is ook gewoon doodnormaal natuurlijk
Betaalt het slecht ja?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet nog wel de eerste keer op die positie (kreeg hem gelijk daarna vast) werd mij even verteld welke gasten je beter niet kon spreken
Nog geen uur later had ik met de meeste een praatje gemaakt omdat ze een nieuwe kop zagen
Mis het stiekem wel maar het betaald mij niet goed genoeg
--
Godsamme wil me been anders leggen maar dan moet ik de kat weg duwen
Naja niet slecht maar reken er ook nog 2 uur reistijd totaal bijquote:Op zondag 10 februari 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Betaalt het slecht ja?Zou je niet verwachten.
Welterustenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen, ik ga per direct dromenland bezoeken.
Ik heb morgen nog een verrassinkje voor jullie. Komt wel als er meer people is.
Trusten en ben benieuwdquote:Op zondag 10 februari 2013 02:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Ja je bent je hele dag wel kwijt jaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja niet slecht maar reken er ook nog 2 uur reistijd totaal bij
En het zijn rottijden
Hij is wel aandoenlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet nog wel tijdens Feyenoord-Ajax verleden jaar dat het helemaal uit de hand liep
A422 werd helemaal gekliep mij echt helemaal verrot te schelden
kreeg hij ook ban volgens mij
Ja maar godverdomde autistisch. de tering zegquote:Op zondag 10 februari 2013 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is wel aandoenlijk.
Maar die rellen soms echt fantastisch man.
Ik vond vroeger fok echt iets voor nerdjes, maar begin het echt steeds meer te waarderen.
Hij heeft gelijkquote:Op zondag 10 februari 2013 02:41 schreef Taexon het volgende:
Wat is deze.. Ik por die kat met me voet zodat die weggaat maar hij blijft gewoon liggen
Leuke aan forums is dat je er echt van alles tegen komt.. Allemaal verschillende onderwerpen en personenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is wel aandoenlijk.
Maar die rellen soms echt fantastisch man.
Ik vond vroeger fok echt iets voor nerdjes, maar begin het echt steeds meer te waarderen.
Klopt wel inderdaad. Alleen nu ik actief in deze SC zit laat ik de rest van FOK! beetje links liggen, opzich wel jammerquote:Op zondag 10 februari 2013 02:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leuke aan forums is dat je er echt van alles tegen komt.. Allemaal verschillende onderwerpen en personen
En ben daar heel blij mee
Herkenbaar welquote:Op zondag 10 februari 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt wel inderdaad. Alleen nu ik actief in deze SC zit laat ik de rest van FOK! beetje links liggen, opzich wel jammer
Inderdaad.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leuke aan forums is dat je er echt van alles tegen komt.. Allemaal verschillende onderwerpen en personen
En ben daar heel blij mee
Ik ben haast niet buiten de pub en jng sc geweestquote:Op zondag 10 februari 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt wel inderdaad. Alleen nu ik actief in deze SC zit laat ik de rest van FOK! beetje links liggen, opzich wel jammer
Ja maar dan mis je soms ook leuke/interessante topics.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ben haast niet buiten de pub en jng sc geweest
Boeit me niet als ik het maar naar me zin heb
Ik kom hier en KSC en een beetje in MEN en verder kijk ik momenteel ook niet veel verderquote:Op zondag 10 februari 2013 02:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ben haast niet buiten de pub en jng sc geweest
Boeit me niet als ik het maar naar me zin heb
Mhaw die mensen die zeggen dat er alleen nerds zitten zijn zelf waarschijnlijk de grootstequote:Op zondag 10 februari 2013 02:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar vooroordelen dit dat, en dat werd dan ook soms bevestigd als ik een topic las.
Maar toch langzaamaan gaan postten en voor dat je het weet zit je zo een paar jaar.
Wel waar ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw die mensen die zeggen dat er alleen nerds zitten zijn zelf waarschijnlijk de grootste
Maarja ik heb dan ook heel snel op een bepaalde manier schijt aan andere
Je bed uit en ergens anders zittenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:50 schreef Taexon het volgende:
Probleem.. Ik lig de hele tijd op mijn zij, maar ik lig dus echt op de rand kom ik nu achter...
En geen zin om prom wakker te maken
Strugglesss
Nawquote:
Wel lief dat je der niet wakker maakt hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 02:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nawwant ben van plan zo te slapen, dan maar klef tegen der aan plakken
![]()
Als ze het te warm krijgt schuift ze maar op
Zelfs de kat mag blijven liggenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel lief dat je der niet wakker maakt hoor
Het idee van een 1 persoonsbed vind ik weinig aantrekkelijk eigenlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 02:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zelfs de kat mag blijven liggen
De eerste avond dat bono er gezellig bij ligt
3 objecten in een 1persoonsbed... Yup het is allemaal mogelijk
Lekker knus juist. Vond dat nooit vervelend hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 02:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het idee van een 1 persoonsbed vind ik weinig aantrekkelijk eigenlijk
Nog nooit gedaanquote:Op zondag 10 februari 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker knus juist. Vond dat nooit vervelend hoor
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:59 schreef Taexon het volgende:
Ik vind het ook niet vervelend hoor, lekkah knus
Zelf heb ik dan wel een twee perss maar vind dit ook prima
Mijn andere hand is gestolen dus typen gaat me nu te sloom![]()
Dus bij deze weltrusten
Welterustenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:59 schreef Taexon het volgende:
Ik vind het ook niet vervelend hoor, lekkah knus
Zelf heb ik dan wel een twee perss maar vind dit ook prima
Mijn andere hand is gestolen dus typen gaat me nu te sloom![]()
Dus bij deze weltrusten
Wat nog nooit gedaan? Samen met iemand geslapen of in een 1-persoonsbed?quote:
Samen in een 1-persoonsbed geslapenquote:Op zondag 10 februari 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat nog nooit gedaan? Samen met iemand geslapen of in een 1-persoonsbed?
Heb jij eigenlijk al veel relaties gehad dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 03:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Samen in een 1-persoonsbed geslapen
weer?quote:
Neequote:Op zondag 10 februari 2013 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al veel relaties gehad dan?
Slaap lekkerquote:
Gezellig?quote:Op zondag 10 februari 2013 03:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja was bij vrienden en mijn broertje
Django is altijd goedquote:Op zondag 10 februari 2013 03:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jep, django gekeken en gesmoked
Wel goeie film alleen als je een beetje stoned bent zegmaar kun je dat verhaal niet goed volgen en is er op de actiestukjes niet zo bar veel aanquote:
Waarom doe je dat dan niet als de film afgelopen isquote:Op zondag 10 februari 2013 03:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wel goeie film alleen als je een beetje stoned bent zegmaar kun je dat verhaal niet goed volgen en is er op de actiestukjes niet zo bar veel aan
Tijdens de filmquote:Op zondag 10 februari 2013 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet als de film afgelopen is
jeweet plebquote:Op zondag 10 februari 2013 09:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je weet, ik ben de grootste hater hier
Mogge![]()
dat is boring want er waren toen nog maar aan paar liedjes van destinys child en tlcquote:Op zondag 10 februari 2013 09:20 schreef supersof het volgende:
prom. Zet qmusic aan. jaren 90 top 500 vanaf vandaag
Ohja ik weetquote:Op zondag 10 februari 2013 09:20 schreef supersof het volgende:
prom. Zet qmusic aan. jaren 90 top 500 vanaf vandaag
ik vind het ook niet zo heel leuk hoor. maar even tegen prom zeggenquote:Op zondag 10 februari 2013 09:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat is boring want er waren toen nog maar aan paar liedjes van destinys child en tlc
de rest haat ik.
aaah lief van je;quote:Op zondag 10 februari 2013 09:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het ook niet zo heel leuk hoor. maar even tegen prom zeggen
iedereen heeft een kater van carnavalquote:
denk het ook jaquote:Op zondag 10 februari 2013 10:27 schreef supersof het volgende:
[..]
iedereen heeft een kater van carnaval
spannondquote:Op zondag 10 februari 2013 02:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
cliffhangertquote:Op zondag 10 februari 2013 02:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dankjequote:Op zondag 10 februari 2013 11:13 schreef JRRY het volgende:
Kut hoofdpijn
Supersof veel plezier met je verjaardag vieren enz.
Spannend.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
haha mooiquote:Op zondag 10 februari 2013 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dankje
om drie uur komen ze pas dus kan nog ff opruimen hier
taart etenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha mooi
ga je nog wat speciaals doen ofzo?
ochoch wat leukquote:Op zondag 10 februari 2013 11:17 schreef supersof het volgende:
[..]
taart etenverder niet echt hoor. is gewoon familie. Mt mn kleine neefje wat doen en mn nichtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |