Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik dacht dat de gok op Oliver Twist wel voor de hand lag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nope, maar waarom zou ik hem moeten kennen volgens jou?
Ik zal die ooit op een kerstdag ongetwijfeld hebben gezien, maar dat is al weer zo lang geledenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht dat de gok op Oliver Twist wel voor de hand lag.
dat had ik op grond van de trailer al geconcludeerdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
Wat is "The Man With The Iron Fist" een slechte film zeg![]()
Kom er amper doorheen.
Ik lurkte wel mee hoor, had alleen weinig te meldenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat had ik op grond van de trailer al geconcludeerd
Long time no see!
Toch frappant, de titel kon niet beter!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat had ik op grond van de trailer al geconcludeerd
Long time no see!
weinig te melden? Nog steeds gestop met blowen dus?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
Ik lurkte wel mee hoor, had alleen weinig te melden
Euh... volgende vraag!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
weinig te melden? Nog steeds gestop met blowen dus?
jammer joh!quote:
Het helpt me ontspannenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee toch? Heb je de strijd nu al verloren?
masturberen werkt ook hoorquote:
Prima hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jammer joh!
hoe is het verder?
Ja, daar heb ik dus een vriendinnetje voorquote:
mooi, mooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prima hoorMet de kids en vriendinnetje gaat het uitstekend
En met jou en het vrouwtje?quote:
prima hoorquote:
Ah, daar zijn die dus voor!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
Ja, daar heb ik dus een vriendinnetje voor
Welke functies gebruikte jij altijd dan?quote:
Klinkt lekker romantisch Dragonquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Welke functies gebruikte jij altijd dan?
Ik klikte op invoeren en dacht: "hmm..quote:
Laat je posts voortaan eerst maar keuren door je vrouw.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik klikte op invoeren en dacht: "hmm.."
Ja, want ík kraam hier vaak onzin uit...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Laat je posts voortaan eerst maar keuren door je vrouw.
Nog altijd minder dan fox en robbyquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, want ík kraam hier vaak onzin uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |