Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik dacht dat de gok op Oliver Twist wel voor de hand lag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nope, maar waarom zou ik hem moeten kennen volgens jou?
Ik zal die ooit op een kerstdag ongetwijfeld hebben gezien, maar dat is al weer zo lang geledenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht dat de gok op Oliver Twist wel voor de hand lag.
dat had ik op grond van de trailer al geconcludeerdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
Wat is "The Man With The Iron Fist" een slechte film zeg![]()
Kom er amper doorheen.
Ik lurkte wel mee hoor, had alleen weinig te meldenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat had ik op grond van de trailer al geconcludeerd
Long time no see!
Toch frappant, de titel kon niet beter!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat had ik op grond van de trailer al geconcludeerd
Long time no see!
weinig te melden? Nog steeds gestop met blowen dus?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
Ik lurkte wel mee hoor, had alleen weinig te melden
Euh... volgende vraag!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
weinig te melden? Nog steeds gestop met blowen dus?
jammer joh!quote:
Het helpt me ontspannenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee toch? Heb je de strijd nu al verloren?
masturberen werkt ook hoorquote:
Prima hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jammer joh!
hoe is het verder?
Ja, daar heb ik dus een vriendinnetje voorquote:
mooi, mooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prima hoorMet de kids en vriendinnetje gaat het uitstekend
En met jou en het vrouwtje?quote:
prima hoorquote:
Ah, daar zijn die dus voor!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
Ja, daar heb ik dus een vriendinnetje voor
Welke functies gebruikte jij altijd dan?quote:
Klinkt lekker romantisch Dragonquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Welke functies gebruikte jij altijd dan?
Ik klikte op invoeren en dacht: "hmm..quote:
Laat je posts voortaan eerst maar keuren door je vrouw.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik klikte op invoeren en dacht: "hmm.."
Ja, want ík kraam hier vaak onzin uit...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Laat je posts voortaan eerst maar keuren door je vrouw.
Nog altijd minder dan fox en robbyquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, want ík kraam hier vaak onzin uit...
Mijn onzin heeft vaak een diepliggende gedachte die helaas niet door iedereen wordt begrepen.quote:
Door jouzelf wel dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn onzin heeft vaak een diepliggende gedachte die helaas niet door iedereen wordt begrepen.
Dat denk je alleen maar omdat je weer aan het blowen bent.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn onzin heeft vaak een diepliggende gedachte die helaas niet door iedereen wordt begrepen.
Truequote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat denk je alleen maar omdat je weer aan het blowen bent.
Ik ben benieuwd welke gedachten dit zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals Draakje scherp opmerkte, weet ik het zelf ook nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke gedachten dit zijn
Hmmz, ik heb ook wel zin in een blowtje...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals Draakje scherp opmerkte, weet ik het zelf ook niet
Niet doen, ga je nog meer onzin van uitkramen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hmmz, ik heb ook wel zin in een blowtje...
Ik zou zeggen, bel Dyon.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hmmz, ik heb ook wel zin in een blowtje...
badum tssssquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bel Dyon.
Of bedoel je wiet?
Nah valt wel mee, sinds wanneer kram ik onzin uit?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet doen, ga je nog meer onzin van uitkramen.
Sinds 1987quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nah valt wel mee, sinds wanneer kram ik onzin uit?
quote:
Is niet te zien aan zijn foto'squote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:54 schreef DragonFodder het volgende:
Kijk die Sands eens badass doen! Jij hebt de Robster duidelijk nog nooit in levende lijve gezien, anders zou je je niet aan dit soort uitspraken wagen.
Alleen wanneer het nodig is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hahahaha, Sands is on fiiiiiirrrrre!
Ik ook, 5 sec geledenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:07 schreef picodealion het volgende:
Ja ik heb d'r ook wel zin in. Maar ik ben gestopt.
Dan ga ik US wel kijken...morgen/straksquote:Op zondag 10 februari 2013 01:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
US, want Naomi is wel te verdragen en dat afschuwelijke wijf uit de oude niet.
Wijze keuzequote:Op zondag 10 februari 2013 01:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan ga ik US wel kijken...morgen/straks
't Is het origineel van het clipje dat Dyon had gepost (de Chow down at Chick-fil-A).quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
Wyccie, jaren 90 vrouwenpowerpop ? Jikes!
Ik heb me goed vermaakt met die filmquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
Wat is "The Man With The Iron Fist" een slechte film zeg![]()
Kom er amper doorheen.
Je liegt... ik heb die schoolfoto van je gezienquote:
Chow Down? Chick-fil-A????quote:Op zondag 10 februari 2013 02:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is het origineel van het clipje dat Dyon had gepost (de Chow down at Chick-fil-A).
Waarom kijk je ze niet alle 2?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan ga ik US wel kijken...morgen/straks
Het was toch leuk? Maar vooral die eene met die donkere haren is te eng om naar te kijken,...quote:Op zondag 10 februari 2013 03:55 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Chow Down? Chick-fil-A????
Oh shit, waarom, WAARom heb ik het opgezocht, WAAROM!?
Dit is nog afschuwelijker dan Bridesmaids!
Doe inderdaad het origineel maar dan, hierbij nogmaals:
Flinterdun verhaaltje, slecht acteerwerk en ongelukkige keus van muziek op de verkeerde momenten.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb me goed vermaakt met die film
Min of meer precies wat ik verwachtte bij die filmquote:Op zondag 10 februari 2013 09:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Flinterdun verhaaltje, slecht acteerwerk en ongelukkige keus van muziek op de verkeerde momenten.
De Razzies zijn meer van toepassing.quote:Op zondag 10 februari 2013 09:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Min of meer precies wat ik verwachtte bij die filmIk had echt niet het idee dat ik een oscar-nominatie ging kijken
Neuh, daar vond ik em weer te goed voorquote:Op zondag 10 februari 2013 09:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De Razzies zijn meer van toepassing.
Ik heb net Flight en The Impossible gezien.quote:Op zondag 10 februari 2013 09:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, daar vond ik em weer te goed voor
hahahquote:Op zondag 10 februari 2013 09:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb net Flight en The Impossible gezien.
Dus het voelt aan alsof ik keek naar PSV in plaats van Barcelona.
Ik heb Flight al 3x gezienquote:Op zondag 10 februari 2013 09:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahahja ok, dat kan ik me wel indenken
Al heb ik me met Iron fists meer vermaakt dan met Flight (ik zeg niet dat flight slechter is, maar omdat het zo'n ander type film is, is iron fists vermakelijker)
snapte je hem niet na de eerste keer? waarom kijk je zo'n nieuwe film 3 keer?quote:Op zondag 10 februari 2013 10:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb Flight al 3x gezien![]()
Denzel
Vraag hem maar eens hoe vaak hij Limitless heeft gekeken.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
snapte je hem niet na de eerste keer? waarom kijk je zo'n nieuwe film 3 keer?
Maar die foto is 12 jaar oudquote:Op zondag 10 februari 2013 02:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je liegt... ik heb die schoolfoto van je gezien
Toch niet achter elkaar?quote:
Heb je alle films met Denzel al gezien?quote:Op zondag 10 februari 2013 10:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb Flight al 3x gezien![]()
Denzel
De stand zal nu wel 15-20 keer zijn....voor zo'n middelmatige filmquote:Op zondag 10 februari 2013 11:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vraag hem maar eens hoe vaak hij Limitless heeft gekeken.
Omdat Flight een road down the memory lane is. Ik ben in mijn verslaafde periode (4,5 jaar geleden) een paar keer naar mijn werk gegaan terwijl ik stijf stond van de coke. Desondanks leek mijn werk in de eerste instantie er niet onder te lijden. Sterker nog, ik haalde verreweg de beste verkoopcijfers van alle medewerkers.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
snapte je hem niet na de eerste keer? waarom kijk je zo'n nieuwe film 3 keer?
Leuk voor je kinderenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat Flight een road down the memory lane is. Ik ben in mijn verslaafde periode (4,5 jaar geleden) een paar keer naar mijn werk gegaan terwijl ik stijf stond van de coke. Desondanks leek mijn werk in de eerste instantie er niet onder te lijden. Sterker nog, ik haalde verreweg de beste verkoopcijfers van alle medewerkers.
Duh, dat was toch ook de bedoeling van die coke.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:49 schreef FireFox1 het volgende:
Sterker nog, ik haalde verreweg de beste verkoopcijfers van alle medewerkers.
Dé reden waarom ik gestopt ben.quote:
Verdriet, omdat ik mijn kinderen de eerste 2,5 jaar niet mocht zien.quote:
Ik ben wel geminderd met allebeiquote:Op zondag 10 februari 2013 12:19 schreef wyccie het volgende:
FF, ben je nu ook weer met roken begonnen, of alleen blowen?
En waarom mocht je ze niet zien?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verdriet, omdat ik mijn kinderen de eerste 2,5 jaar niet mocht zien.
Coke schakelde mijn gevoelens uit.
Niet door coke in ieder geval. Dat wist ik 2 jaar lang verborgen te houden.quote:
Ben er maar trots op...quote:Op zondag 10 februari 2013 12:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet door coke in ieder geval. Dat wist ik 2 jaar lang verborgen te houden.
Neequote:
Naja, ik vind het maar zwak allemaal.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee
Zwartste bladzijde uit mijn leven.
Wees, wéés.quote:
Ik mag datquote:Op zondag 10 februari 2013 13:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wees, wéés.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/100/
Sorry, ik vind dat zo lelijk klinken/staan. De laatste jaren hoor ik het steeds vaker.
beetje chagerijnig, Sands?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Naja, ik vind het maar zwak allemaal.
je bent meestal niet zo uitgesproken in je mening over anderenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Neuh, ik vind mensen die vrijwillig aan de drugs gaan gewoon triest.
Beetje zwart-wit dit.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en ik een totaal andere leven hebben geleidtquote:Op zondag 10 februari 2013 13:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb het resultaat gezien.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je bent meestal niet zo uitgesproken in je mening over anderen
Nee?quote:
Zoveel heeft dat er niet mee te maken lijkt mij.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en ik een totaal andere leven hebben geleidt
geleid.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:42 schreef FireFox1 het volgende:
Ik denk dat jij en ik een totaal andere leven hebben geleidt
Bedanktquote:Op zondag 10 februari 2013 13:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
geleid.![]()
Had ik de vorige keer al gezegd dat wanneer je het moeilijk vindt om te stoppen met roken en blowen, dat je daarvoor bij de huisarts langs kunt? Voor tips en steun. Stoppen met roken zit weer in het zorgpakket.
Wat altijd handig is: bepaal voor jou wat je moeilijke momenten zijn, wanneer grijp je naar een sigaret? Probeer dan heel bewust na te denken over waarom je het doet en of je het echt nodig hebt. Probeer alternatieven voor een sigaret.
En stoppen lukt het beste als je het in één keer doet.
Dan heb je ook gezien hoe moeilijk het is om ervan af te komen. Is het handig/dlim dat FF ooit met coke begon? Nee, natuurlijk niet. Maar hij heeft het wel voor elkaar gekregen te stoppen, en dat verdient respect imho.quote:
Zit stoppen met roken in het standaardpakket?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
geleid.![]()
Had ik de vorige keer al gezegd dat wanneer je het moeilijk vindt om te stoppen met roken en blowen, dat je daarvoor bij de huisarts langs kunt? Voor tips en steun. Stoppen met roken zit weer in het zorgpakket.
Wat altijd handig is: bepaal voor jou wat je moeilijke momenten zijn, wanneer grijp je naar een sigaret? Probeer dan heel bewust na te denken over waarom je het doet en of je het echt nodig hebt. Probeer alternatieven voor een sigaret.
En stoppen lukt het beste als je het in één keer doet.
http://www.rijksoverheid.(...)ing/basisverzekeringquote:Op zondag 10 februari 2013 13:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Zit stoppen met roken in het standaardpakket?
Oh dat wist ik niet, dank voor de tip.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:53 schreef wyccie het volgende:
http://www.rijksoverheid.(...)ing/basisverzekering
Ben ik het niet mee eensquote:Op zondag 10 februari 2013 13:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan heb je ook gezien hoe moeilijk het is om ervan af te komen. Is het handig/dlim dat FF ooit met coke begon? Nee, natuurlijk niet. Maar hij heeft het wel voor elkaar gekregen te stoppen, en dat verdient respect imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |