Ja dat word gezegd tochquote:
oehquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat word gezegd toch
Toen ik wegreed en ze was bezig met een klant keek ze wel snel naar mij zag ik stiekem
Van wie mag dat niet? Mini pizza'squote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wil graag pizza gaan eten maar dat mag niet want ik heb al avond gegeten
Relatie was ook mijn eerste doel trouwen kan altijd nogquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Betekent niet dat we gaan trouwen hoor
En ik ben ook nog eens tweede keus, pfff
AJ is wel een pittige hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Relatie was ook mijn eerste doel trouwen kan altijd nog![]()
Ga maar klagen bij promi dat je mijn 2e keus bent die heeft mij al 3x afgewezen waardoor ik wat anders moest![]()
Kan je wel een beetje koken dan?
Anders ga ik wel jagen op AJ
Tsss.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Relatie was ook mijn eerste doel trouwen kan altijd nog![]()
Ga maar klagen bij promi dat je mijn 2e keus bent die heeft mij al 3x afgewezen waardoor ik wat anders moest![]()
Kan je wel een beetje koken dan?
Anders ga ik wel jagen op AJ
Ik volg de boel geloof ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan moet ik dus homo worden![]()
Stuart jagen
Jeej, koop ik wel een robotstofzuiger en dan mag jij hem nog aanzetten ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Tsss.
Ja ik kan koken, maar dan mag jij stofzuigen.
Nee heb alleen nog maar grote pizza'squote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet? Mini pizza's
Maakt niet uit, je bent nog niet aan de beurtquote:
Heb je het gevraagdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee heb alleen nog maar grote pizza's
Zeg maar dat het van mij magquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ga niet eens de moeite voor nemen.
...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan moet ik dus homo worden![]()
Stuart jagen
Ja dan doe jij helemaal niks.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Jeej, koop ik wel een robotstofzuiger en dan mag jij hem nog aanzetten ook
Ja, en dat ik anders wel even langskomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |